آموزش نصب دوربین مداربسته به صورت گام به گام و کامل همراه با ویدیو های آموزش

توصیه می شود از روش مطمئن تر استفاده کرده و دوربین را در محل به دیوار پیچ کنید. برای این کار کافی است ابتدا مکان مناسبی را برای دوربین مدار بسته پیدا کنید. شرکت آریا هوشمند توجه ویژه‌ای به حقوق کارفرمایان داشته و علاوه بر خدمات ، پشتیبانی‌های خود را به‌موقع ارائه کرده و همچنین فروش کالاها را با ضمانت‌نامه و گواهی اصالت کالا انجام می‌دهد. این شرکت از متخصصان صنعت IT بیش از 12 سال است که فعالیت خود را درزمینهٔ نصب و راه‌اندازی سیستم‌های دوربین مداربسته ( پاناسونیک و پارس بین) و سیستم های هوشمند آغاز نموده است. و همچنین یا بهره‌گیری از تکنولوژی مدرن و دانش فنی متخصصان و دارا بودن چندین دپارتمان تخصصی ( از جمله تامین، توزیع و مونتاژ قطعات دوربین مداربسته) آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد .

سر دیگر کابل دوربین مدار بسته را به یک کابل کواکسیال RG59 وصل نمایید این اتصال توسط BNC انجام خواهد شد سر دیگر کابل کواکسیال را به یکی از کانال های دستگاه DVR متصل نمایید . به همراه هر دوربین مدار بسته معمولا یک آداپتور 2 آمپر نیز ارئه می شود بعد از نصب دوربین سری نری آداپتور را به دوربین و سری دو شاخه آداپتور را به برق وصل نمایید. اگر تصمیم دارید در فضای بیرونی دوربین مداربسته نصب کنید، بهتر است از دو دوربین به جای یک دوربین استفاده کنید. در این صورت بهتر است یک تقسیم کننده و تقویت کننده ویدیویی تهیه کنید. تقسیم کننده به شما کمک می کند که تصویر چند دوربین را روی یک مانیتور مشاهده کنید همچنین به وسیله تقویت کننده در هنگام کار همزمان چند کابل، سیگنال های ارسالی تقویت می شوند.

دوربین مدار بسته به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه ip تقسیم می شود . به طوری که در صورت تمایل کارآموز ، پس از گذراندن کلاس های تئوری و عملی دوربین مداربسته و اخذ مدرک آموزشگاه به سازمان فنی و حرفه ای معرفی می گردد . این دوره آموزشی شامل نحوه سیم کشی و نصب دوربین مدار بستهدر انواعدوربین آنالوگ و تحت شبکه می باشد. آموزشگاه پایتخت arya-cctv.ir فناوری تجربه سال ها کار متخصصان خود را در قالب کلاس های آموزشی در اختیار کارآموزان قرار می دهد تا کارآموزان شرکت کننده در این دوره ها بتوانند با نحوه طراحی پروژه ها، نصب، قیمت دادن، تعمیرات و سرویس کاری آشنا شوند. به صورت کلی می توان گفت دوره نصب دوربین مدار بسته مناسب ورود به بازار کار طراحی شده و ارائه می گردد.

انتقال تصویر در کابل و دوربین های آنالوگ مانند فرکانس رادیوئی (آنالوگ) می باشد که نویزپذیری بالایی دارد ولی در دوربین های تحت شبکه براساس فرکانس دیجیتال یا کدهای صفر ویک انتقال انجام می شود و نویزپذیری بسیار پایینی دارند. نصب دوربین شبکه تا حدودی پیچیده تر از نصب دوربین های آنالوگ است با این حال یادگیری طریقه نصب آن زمان زیادی نمی خواهد. در این مقاله به صورت کوتاه و مختصر طریقه اتصال یک دوربین شبکه به کامپیوتر و گرفتن تصویر آن بر روی کامپیوتر اموزش داده شده است. در مرحله اخر ب باید از نصب صحیح دوربین‌ها مطمئن بود و بر اساس مدل و برند دوربین‌ها از نرم‌افزارهای خاصو مورد نظر آنها استفاده شود تا بتوان تصاویر آنها را روی یک نمایشگر و یا حتی تلفن همراه خود دریافت و ذخیره نمود.

جلسه دوم – بررسی دوربین های مداربسته ip و کابل های شبکه

دوره کامل و جامع آموزش نصب دوربین مدار بسته به زبان ساده و قدم به قدم به کارآموزان تدریس می شود. برای شرکت در کلاس حضوری آموزش نصب دوربین مداربسته در آموزشگاه برق و الکترونیک نیاز به هیچ پیش نیاز و یا مدرک خاصی ندارید و همگی افراد با هر رده سنی در این دوره ها شرکت می کنند و در زمینه نصب این دوربین ها به یک متخصص ماهر تبدیل می شوند. شما میتوانید یکی از بهترین دوره های آموزش نصب دوربین مداربسته را از سایت ما تهیه نمایید.

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته

معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. در این سنسورها تعداد پیکسل های تصویر بالاتر از نوع CCD و CMOS بوده و میزان حساسیت به نور آنها نیز بسیار بهتر است. این سنسور در انحصار شرکت سامسونگ بوده و اطلاعات زیادی از آن در دست نیست.

از این رو بازار کار کسب و کار های مرتبط با دوربین مدار بسته، از رونق نسبی قابل قبولی برخوردار هستند. بسته به نوع دوربین و آنالوگ یا تحت شبکه بودن آن نوع کابل و منبع تغذیه متفاوت است. سیم کشی دوربین های آنالوگ به کابل برق و انتقال نیاز داشته و دوربین های تحت شبکه نیازی به سیم کشی نداشته و از طریق شبکه تصاویر را منتقل می کنند.

  • در این دوره آموزشی ما قصد داریم نحوه کارشناسی یک خودرو را به متقضیان آموزش دهیم.
  • پس به عنوان حسن ختام این مطلب به یاد داشته باشید که در نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه و ان وی آر آن نیاز به داشتن دقت بیشتری نسبت به سایر دوربین های با بستر کابل کواکسیال می باشد.
  • در مجموعه آموزش نصب دوربین مدار بسته در برند های مختلف avigilion، Axis، Dahua، geovision، hikvision و… نیز ارائه شده است.
  • حتی یک منزل مسکونی نیز امروزه از خطرات و اتفاقات بدور نخواهد بود .
  • ما در انتخاب و نصب دوربین مداربسته به 3 آیتم کلی دقت و توجه می کنیم یکی که مهم ترین هم هست کیفیت لنز می باشد که بستگی و رابطه مستقیم با بودجه و هزینه ما دارد ولیی 2 آیتم دیگری زاویه دید و عمق دید که در نوع ساختار دوربین ها بستگی دارد.
سر فصل های این در حالت کلی به دو دسته آنالوگ و دوربین های تحت شبکه (IP یا Internet Protocol Camera) تقسیم می شوند. همچنین برای کارآموزانی که از شهرستان های بزرگ و کوچک می آیند خوابگاه هایی مناسب برای اقامت در طول دوره تدارک دیده شده است. برای همه کارآموزان عزیز مدرک رسمی فنی و حرفه ای دو زبانه صادر خواهد شد. همچنین سنسورهای استفاده شده و نحوه محاسبه فاصله کانونی را یاد خواهید گرفت. مسوولان انقدر در رسیدگی به این پرونده تعلل و وقت کشی کردند که یکی دست به کار شد و به گمان خود از یکی از مقصران حادثه انتقام گرفت.

آموزش کابینت سازی

پس چه تفاوتی دارد؟ از طریق استفاده از سوئیچ ها می توانید دوربین های بیشتری را به یک NVR متصل کنید. همچنین در قرارگیری آنها آزادی و تطبیق پذیری بیشتری وجود دارد ، زیرا فقط باید در همان LAN (شبکه محلی) دوربین های مبتنی بر IP باشد. دوربین آنالوگ یک دوربین قدیمی است که در سیستم های مدار بسته استفاده می شود.

آموزشگاه فوق تخصصی حرفه گستران تمامی سرفصل های آموزشی خود را صادقانه ، کامل و دقیق ذکر کرده است. کانکتور اتصال در دوربین آنالوگ BNC می باشد ولی در دوربین های تحت شبکه از سوکت شبکه استفاده می شود. 3) انتقال تصویر در تمامی بسترها مانند WIF ، رادیویی(آنتن) و اینترنت . با عضویت در کانال به جمع خانواده بزرگ داتیس نتورک بپیوندید و جدیدترین رویداد های دنیای آی تی و آموزش ها را به صورت رایگان دریافت کنید. برای دریافت دموی محصولات پرشین آموزش، فایل زیر را دانلود نمایید. بعد از اينكه اتصال دوربين ها تا dvr مركزي برقرار شد در واقع سيستم آماده بهره برداري اوليه مي شودحال با روشن كردن و وصل كردن يك مانيتور به آن ،تصاوير را مشاهده مي ‌‌كنيد.