آموزش نصب دوربین مداربسته آنگونه که نصابان نمی خواهند شما بدانید! فروشگاه آنلاین مینی بیاب | arya-cctv

شما بعد از پایان هر دوره مردک فنی حرفه ای مربوط به آن رشته به شما اعطا میشود و برای ثبت نام در دوره های کافه آموزشگاه میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید. همچنین دید درست و کاملی درباره ابزار و تجهیزات مورد نیاز در اختیار نصاب قرار مجله خبری دوربین مداربسته آریا میدهد. در مرحله سوم لازم است ابزار و تجهیزات مورد نظر را متناسب با نقشه، تهیه نمایید. به صورت کلی مدت زمان اجرا پروژه به عواملی مانند متراژ کابل، تعداد دوربین ها، ارتفاع نصب، راه های کابل کشی و سرعت عمل و دقت نصاب بستگی دارد.

  • در آخر باید گفت که نصب دوربین مدار بسته تهران در ساختمان ها با کاربری های متفاوت شرایط خاصی ایجاد می کند که بر روی دستمزد نصاب دوربین مداربسته تهران تأثیر می گذارد.
  • دوربین های مداربسته تحت شبکه از قیمت بسیار زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی بهره می برد.
  • در این قسمت نمونه ای از تعرفه نصب دوربین مدار بسته مصوب در سه بازار هدف آمده است.
  • برای اطلاع از هزینه نصب دوربین مداربسته مقاله قیمت نصب دوربین مدار بسته بخوانید.
  • چرا که این مکان ها حساس تر هستند و امکان بروز حادثه های مختلف در آن ها وجود دارد.

اما بر اساس قانون نصب دوربین مداربسته مخفی در محیط‌های مشاع یا خصوصی نیازمند مجوز است. در صورت شکایت به‌واسطه نصب دوربین مخفی حتی در منزل خود فرد، این موضوع می‌تواند با پرداخت جریمه سنگین یا تعقیب قضائی همراه باشد. برای انتقال تصاویر دوربین مدار بسته روی موبایل، نرم افزار های زیادی در دسترس هستند اما باید نرم افزار هایی استفاده شود که با دستگاه مربوطه همخوانی داشته باشد.

نصب دوربین مدار بسته

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که سیم کشی دوربین مداربسته در معرض تابش نور خورشید و یا شرایط نامساعد جوی و بیرونی قرار نگیرد و آسیب نبیند. معمولا مسیر سیم کشی بر روی نقشه نصب دوربین مدار بسته به شکل خطوط نمایش داده می شود. اگر هم پروژه نصب سیستم مداربسته وسیع و بزرگ باشد، مسیر کابل کشی دوربین مداربسته به شکل کد نشان داده خواهد شد. در هر صورت نکته ای که حتما باید هنگام تعیین مسیر کابل کشی رعایت شود این است که کابل ها از کنار کابل برق، تجهیزاتی که در محیط پیرامون نویز ارسالل می کنند، استابلایزر، UPS و … تجهیزاتی که نویز ایجاد می کنند باعث ایجاد اختلال در ارسال و دریافت دیتا و اطلاعات می شوند. همچنین بهتر است کابل شبکه و کواکسیال را با فاصله از کابل برق نصب کنید.

نصب دوربین های مدار بسته آنالوگ دارای مراحلی می باشد که در ادامه آنها را شرح می دهیم :

با این کار، اگر هرگونه حادثه بدی در ملک شما اتفاق افتاده باشد، قادر به شناسایی مجرمان احتمالی خواهید بود. از دوربین های مداربسته اسپید دام در محیط‌هایی استفاده می شود که احتیاج به زاویه دید گسترده ای است. این نوع از دوربین ها از لحاظ شکل ظاهری به صورت گنبد یا نیم دایره است. زاویه دید دوربین به دلیل پوشش محافظ این نوع از دوربین ها مشخص نمی باشد. دوربین های مداربسته از نظر ظاهری به دوربین های دام، بولت، اسپیددام، فیش آی و پین هول دسته بندی می شوند. استفاده از هر کدام از این مدل ها کاملا بستگی به نوع کاربری دارد.

انتقال تصاویر دوربین مداربسته به تلفن همراه

در انتخاب این محصولات توجه داشته باشید لزوماً دوربین و یا دستگاه ضبط گران تر و با قابلیت بیشتر، بهتر نیست. هر محصول باید با توجه به مکان مورد نظر، شرایط نوری، فاصله تحت پوشش، ارتفاع، نوع کاربری و انتظارات کارفرما انتخاب شود. طراحی مسیر های کابل کشی، انتخاب دوربین ها، انتخاب دستگاه ها، انتخاب سوییچ های مورد نظر، آنتن ها و… باید توسط یک کارشناس کاربلد انجام شود. کابل تصویر دوربین مداربسته این مورد نیز با توجه به سیستم مداربسته کواکسیال (برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ HD) یا شبکه (برای دوربین های IP) است. خیر، این دوره یک مجموعه آموزشی کامل از صفر تا صد نکات مهمی که است که یک نصاب دوربین مدار بسته باید بداند.

http://66toolkit.ir