آموزش نصب انواع  دوربین های مداربسته

در کلاس دوم بخش عملی اتصال دوربین مداربسته تحت شبکه به دستگاه NVR آموزش داده شد . تا به امروز شرکت الکامپ بیش از ۴۰۰۰ پروژه نصب دوربین های مدار بسته را با موفقیت پشت سر گذاشته است . شرکت الکامپ با بیش از ۱۵ سال تجربه در صنعت سیستم های امنیتی , حفاظتی و دوربین های مدار بسته بوده و همچنین دارای تمامی مجوز های لازم در این زمینه و دارای تقدیر arya-cctv.ir نامه های فراوان از سوی اتحادیه صنف تولید کننده گان می باشد . شرکت الکامپ دارای استاندارد ISO 9001 می باشد این استاندارد به دنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در سراسر سازمان مدیریت می کند . ممنون از آموزش بسیار کامل نصب دوربین مداربسته که به ما دادید، به راحتی تونستم با دیدن این مقاله پک دوربینی رو که از شما گرفتم رو راه بندازم.

2- آدرس آی پی تمام دوربین‌های تحت شبکه را با آدرس آی پی شبکه یکسان کنید. بعد از راه‌اندازی و پس از شناسایی دوربین‌ها، نام کاربری و رمز برای دوربین‌ها تعیین کنید. در این قسمت دوربین یا دورربین‌های شما به همراه IP هر کدام نمایش داده می‌شود.

در این سیستم ها از فیلترهای آبی و سبز و قرمز استفاده می شود و به علت حساسیت زیاد چشم به رنگ سبز، در این فیلتر رنگ سبز نسبت به رنگ های آبی و قرمز بیشتر استفاده شده است. فیلتر دیگری که از آن برای ذخیره سازی اطلاعات رنگی استفاده می شود فیلتر CMYG است که به ترتیب از رنگ های فیروزه ای-گل بهی-زرد و سبز برای تعادل رنگ سفید استفاده شده است. طبیعی است هرچه تعداد پیکسل های حسگر بیشتر باشد جزئیات بیشتری از صحنه نمایش قابل فیلم برداری خواهد بود.

  • با آموزش دوربین مدار بسته می توانید در مدت زمان کوتاه چند ماه به درآمد خوبی دست پیدا کنید.
  • در آمریکای شمالی و ژاپن برای ویدئوی آنالوگ از استاندارد NTSC و در اروپا از استاندارد PAL استفاده می شود.
  • در این نوع دوربین ها تصاویر از طریق اینترنت به مرکز مخابره می شود و بر روی صفحه نمایشگر پخش می گردد.
  • آخرین نکته، قبل از این‌که به خودتان بتوانید بگویید که فرایند نصب تمام شده‌است، توصیه می‌شود که تصویر هر دوربین را چک کنید و ببینید که آیا دوربین‌ها حرکت می‌کنند یا خیر.
  • در این مقاله سعی کردیم تا به طور کامل آموزش صفر تا صد نصب دوربین ip که برای همه مدل‌ها کارآمد باشد؛ را توضیح دهیم.
درداخل منوی دستگاه میتوان نوع ورودی را برای کانالهای دوربین انتخاب کرد. برای دانلود آموزشها به پنل کاربریتان بخش سفارشات من مراجعه فرمایید. برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید. تمامی حقوق این سایت برای مجتمع آموزشی پل محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. میتوان با کمترین سرمایه اولیه وارد این کار شد و حتی با یک کوله پشتی از ابزاری مثل سیم چین،پیچ گوشتی و … در این جلسه با تنظیمات مربوط ذخیره‌سازی فیلم ها در حالت های مختلف و نصب و تنظیمات مربوط به میکرفن آشنا می شویم.

دوربین ها را نزدیک به منبع برق و در ارتفاع ۳ متری نصب کنید تا آسیب زدن به آن کار راحتی نباشد. هنگام نصب دوربین ها اطمینان حاصل کنید تمام ورودی و خروجی های اتاق به وضوح پوشش داده می شوند. در مسیر هر دوربین کابل شبکه و کابل برق ( در صورت POE نبودن سیستم ) را با در نظر گرفتن ضریب خطا متر کرده و ببرید.

این تصاویر از طریق سیم از دستگاه DVR به مانیتور منتقل شده و نمایش داده می شوند. مزیت این دوربین ها سهولت در نصب، سهولت امکان جابجایی دوربین مدار بسته وعدم نیاز به پوشاندن کابل می باشد. اهمیت نصب دوربین مدار بسته در ساختمان ها به منظور نظارت امنیتی بر کسی پوشیده نیست.

۲- انتخاب نوع دستگاه ضبط تصویر

این کلاس ها کاملا به صورت عملی و با کیفیت بالای آموزشی تحت نظر اساتید مجرب برگزار می شود. در هنگام نصب دوربین مداربسته باید توجه شود که هیچ کابلی در اطراف دوربین مشخص نباشد . به عبارت ساده تر تمام مسیر کابل کشی باید توکار باشد که می توان برای آن از تجهیزات مختلف مانند لوله های فولادی ، لوله فلکسی ، لوله پلی اتیلن و یا داکت های پلاستیکی استفاده کرد . برای سیم کشی دوربین های مداربسته تحت شبکه نیاز است بعد از اتصال دوربین به محل مورد نظر خود ، با استفاده از داکت و کابل شبکه سیم کشی را انجام دهید. سیم کشی باید به گونه ای انجام شود که ابتدا های کابل های شبکه متصل شده به دوربین ها ، همگی به سوئیچر شبکه متصل شوند و سپس یک کابل شبکه از سوئیچر شبکه به NVR متصل شود. برای تعیین بهینه تر محل نصب دوربین مداربسته باید توجه داشته باشید که معمولا” زاویه دید دوربین ها ۷۵ درجه است.

کابل کشی دوربین های وایرلس یا بی سیم

پروسه تحقیق، انتخاب، خرید و نصب سیستم‌های امنیتی نظارت تصویری می‌تواند جذاب باشد. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید، به‌شرطی‌که در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران زبده و صحیحی کمک گرفته باشید. موقعیت نصب دوربین مداربسته باید طوری باشد که لنز آن در مقابل پرتو مستقیم نور خورشید و لامپ قرار نگیرد. با انتخاب مکان‌های مهم و استراتژیک برای نصب دوربین شما خواهید توانست تعداد دوربین‌ها مورد نیاز برای یک محیط ثابت را کاهش دهید.

تهدیدات نرم با این هدف صورت می گیرند که یک ملت از ارزش های خود دست بردارد و به ارزش های دیگران تمایل پیدا کند . تهدید وضعیتی است که ارزش های حیاتی فرد یا جامعه را در یک کشور به خطر می اندازد. این ارزش ها شامل باورها و هنجارهای صحیح، قوانین و مقررات، پاسداری از مرزها و امنیت کشور، اشتغال و آسایش و راحتی مردم می شود.

سوالات متداول کارآموزان دوره آموزش نصب دوربین مداربسته

این مطالب آموزشی گاه به صورت محتوا های متنی و تصویری است و گاهی نیز در قالب ویدیو های آموزشی ارائه می شود. یک تفاوت عمده برند های معتبر با برند های دیگر، ارائه مطالب آموزشی در قالب ویدیوهای کاربردی آموزشی کوتاه و بلند می باشد. وگرنه ممکن است به خاطر بازتاب نور فروسرخ عکس‌ها و فیلم‌ها پرنور ثبت‌ شوند. نصب یک سیستم نظارت ویدیویی برای خانه به آن پیچیدگی نیست که تصورش را می‌کنید.