آموزش نحوه نصب دوربین مدار بسته در 6 قدم ایمن کالا

در مقاله راهنمای خرید دوربین مداربسته قصد داریم تمام مفاهیم ضروری و نکات مهم در خرید و انتخاب یک سیستم دوربین مدار بسته امنیتی را برای شما کاربر گرامی بیان کنیم تا در انتخاب دوربین مدار بسته مناسب بهترین و بهینه ترین انتخاب را داشته باشید. دوربین مداربسته تحت شبکه IP به دلیل داشتن سیستم عامل به راحتی به کامپیوتر و اینترنت متصل می شود؛ تمامی تصاویر و اطلاعات در شبکه تبادل می ‌شود. در تمام جاهایی که اینترنت و شبکه در دسترس است می توان از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده کرد.

  • حال، این افراد درصورتی میتوانند جایگاه شغلی خود را تثبیت کرده و درآمد چشمگیری به دست آورند که در این زمینه تلاش بیشتری کرده و تمام دانستنی های این حیطه را بیاموزند.
  • این دوربین ها را به طور معمول در فروشگاه ها ، منازل مسکونی و تجاری ، ادارات ، شرکت ها ، استادیوم ها و از این دست اماکن شاهد هستیم .
  • برخی از سیستم‌های دوربین مداربسته USB، برق دوربین‌ها را از طریق خود کابل USB تأمین می‌کنند و نیاز به منبع تغذیه اختصاصی برای هر دوربین را از بین می‌برند.
  • آموزش نصب دوربین های مدار بسته می تواند از سری خدمات شبکه ترازنت باشد.
  • این نکته را هم به یاد داشته باشید که دوربین مداربسته ای که خریداری می‌کنید تا حد امکان می‌بایست از برندهای معتبر بازار از قبیل هایک ویژن، های لوک، داهوا، ورتینا و … باشد.

در این سری دوربین‌ها، تصاویر در حافظه خود دوربین ضبط می‌شود و برای مشاهده آنها باید دوربین را بر روی گوشی نصب کنید و از طریق گوشی موبایل تصاویر را مشاهده کنید. وقتی برای نصب دوربین یک نقشه تهیه کنید باعث می‌شود که پیشبرد کارها به سرعت انجام گیرد و احتمال خطا در کار کاهش یابد و به این ترتیب از هزینه زیاد در arya-cctv.ir طی کار جلوگیری می‌شود. برای ضبط تصاویر و فیلم‌ها نیاز به هارددیسک دارید تا بتواند تمامی فیلم‌های دوربین‌ها را در حافظهٔ خود نگه دارد. فایل های این دوره با بالاترین کیفیت و در لابراتوار اختصاصی وب سایت کالیت آماده سازی شده اند تا دانشجو برای دیدن و شنیدن این فایل ها دچار مشکل بی کیفیت بودن فایلها نشود.

حال به قسمت Live در صفحه اصلی رفته و با زدن علامت دوربین بالا سمت راست دستگاه های ذخیره شده برای شما نمایش داده می شود و می توانید با انتخاب هر کدام دوربین های خود را مشاهده کنید. برای ضبط تصاویر نیز به بخش ضبط رفته و هارد را فرمت کنید تا آماده ضبط شود. بعد از تنظیم اولیه، به قسمت تنظیمات بخش دوربین ها رفته و دوربین های موردنظر را به NVR اضافه کنید.

بهترین فروشگاه ساز های ایران و جهان

اگر اتصالات به درستی باشند، باید روی مانیتور صفحه راه‌اندازی را مشاهده کنید. 6- اگر قصد مشاهده تصاویر از راه دور را دارید، یک کابل اترنت را از NVR به مودم متصل کنید. 5- رایانه یا تلویزیون را از طریق کابل VGA یا HDMI به دستگاه NVR متصل کنید. زرین سیستم در کلیه مناطق استان هایتهران،البرز،مازندران وخراسانبه ارائه خدمات و تجهیزات سیستم های حفاظت الکترونیک به صورت حضوری می پردازد. برای ایجاد فضای ذخیره سازی در دستگاه DVR فقط میتوانید از هارد اینترنال استفاده نمایید و امکان استفاده از هارد اکسترانال و یا فلش وجود ندارد.

سرزمین دانلود را دنبال کنید !

هر روش مزایا و معایب خود را دارد اما سعی کنید برای محل های کوچک از منبع تغذیه مرکزی و برای محلهای بزرگ از اداپتور جداگانه برای دوربین ها استفاده کنید. (در صورت نصب اداپتور باید در کنار هر دوربین یک باکس پلاستیکی نصب کنیم). زمانی که مسیر کابل تمامی دوربین ها مشخص شد متراژ کابل را دقیق بدست می اوریم،توجه کنید که برای هر دوربین باید یک کابل از پشت دستگاه DVR تا محل نصب دوربین کشیده شود. بسته به میزان نیاز دخیره سازی فیلم دوربین های مداربسته هارد دیسک مورد نظر را تهیه میکنیم.

توجه داشته باشید که دوربین علاوه بر چراغ LED مادون قرمز، جهت ضبط تصاویر واضح و با کیفیت دارای فیلتر IR cut نیز باشد. اشیائی که روی شیشه لنز دوربین مداربسته می‌نشینند، مانع تنظیم صحیح نور توسط لنز دوربین مداربسته می‌شوند. یکی از قابلیت‌های مهمی که دوربین های مدار بسته نصب شده در فضای خارجی باید داشته باشند، auto iris می‌باشد.

هم راستا با پیشرفت اینترنت و همگانی شدن استفاده از آن، مهندسین و طراحان کاری کردند که مالکین بتوانند از راه دور نیز مراقبت های خود را از محل و افراد ساکن در آن داشته باشند. مدیران کارهای نظارتی خود را با خیال راحت انجام دهند حتی اگر در محل کار حاضر نباشند. در دوره های عمومی 5-6 نفر در کلاس حضور دارند و کارآموزان موظفند در زمانی که بهشون اعلام میشه برای کلاس تشریف بیاورند ولی کلاس های خصوصی تک نفرست و زمان کلاس رو کارآموز تعیین میکنه و شهریه ها هم متفاوت هست که داخل سایت هست میتونید مشاهده کنید. فروش فقط به صورت اینترنتی میباشدوفیلم های آموزشی هم به صورت دانلودی میباشند،یعنی به محض خرید میتوانید فایلها را درهمان لحظه دانلودکنید وشروع به یادگیری بپردازید. این گزینه اطلاعات هارد رانمایش میدهد.برای غیرفعال کردن آن بایدواردتنظیمات دستگاهdvrشویدواز آنجااین گزینه راغیرفعال کنیدتا دیگر نمایش ندهد. 3-به دستگاهdvrمیتوان یک ورودی آلارم مانندچشم دزدگیر وصل کرد ویک خروجی آلارگرفت مانند وصل کردن به آژیر.به غیر از این کارها میتوان یک منطقه تصویررا به دستگاه حساس کرد ودستگاه خروجی آلارم بدهد.مانندورودی درب یا پنجره.

نظرات کارآموزان دوره آموزش نصب دوربین مداربسته