آموزش فوق العاده دوربین مداربسته استخدام تضمینی آموزشگاه فنی و حرفه ای دارالفنون کرمانشاه

جهت نمایش تصاویر بر روی کامپیوترهای موجود در شبکه و انتقال تصاویر بسته به امکانات موجود و نیاز کارفرما می‌توان از هر کدام خروجی‌های فوق استفاده نمود. DVRهای مبتنی بر linux از نظر امنیت، کارایی، عدم وجود بد افزارهای مخرب (ویروس)‌، تهدیدات شبکه‌(هک شدن) و … نسبت به DVRهای مبتنی بر Windows وضعیت بهتر و قابل قبول‌تری دارند. این دستگاه ها جزء اولین دستگاه های ضبط کننده تصاویر بودند که در سال 1958 توسط شرکت GOLD STAR به بازار عرضه شدند. ساختار کلی این دستگاه‌ها بر اساس دستگاه‌های ویدئو خانگی بوده است.

چه زمانی از دوربین مداربسته  AHD استفاده کنیم؟

با توجه به این که اگر مشتری بخواهد هزینه کمتری را برای نصب دوربین بپردازد بهترین پیشنهاد نصب دوربین در فضای باز می باشد. زیرا دوربین باید محیط اطراف خانه، مغازه و… را از تهدیدات احتمالی بررسی کند. در این حالت هم می توانید دوربین مخفی نصب کنید و همچنین دوربین مشخص. شاید در نگاه اول دوربین مخفی در فضای باز بهتر باشد، ولی اگر یک دزد یا یک مجرم بالقوه دوربین را به صورت مشخص ببینید، شاید جرات نکند به خانه حتی نزدیک شود. پس اولویت نصب دوربین برای کسانی که می خواهند هزینه کمی برای نصب داشته باشند برای بیرون و به صورت مشخص می باشد.

  • از طریق مشاهده آنلاین تصاویر ویدیویی صاحبین کسب و کارهای مختلف می توانند به راحتی وضعیت کسب و کار و همچنین پرسنل خود را رصد نمایند.
  • متاسفانه بسیاری از آموزشگاه ها تنها به آموزش تئوری مباحث پرداخته و این امر باعث می شود تا کارآموز به خوبی مهارت های نصب دوربین را یاد نگرفته و نتواند در بازار کار موفق شود.
  • افراد ترجیح می دهند با صرف هزینه ای از اموال و دارایی های خود که با زحمت به دست آورده اند، همچنین عزیزان خود محافظت کنند.
  • شهریه دوره آموزش نصب دوربین مداربسته در تبریز به مبلغ _____ تومان می باشد و مبلغ ______تومان جهت ثبت نام دریافت می گردد و مابقی شهریه روز آغاز دوره آموزش نصب دوربین مداربسته در تبریز در کلاس دریافت خواهد شد.
  • در مورد دوربین‌هایی که تغذیه DC دارند باید به پلاریته ورودی دوربین توجه داشته باشید.
ولتاژ کاری سیستم دوربین مداربسته اعم از خود دستگاه DVR و یا دوربین ها 12 ولت میباشد و از آن جا که جریان برق شهری 220 ولت است باید از منبع تغذیه استفاده نمود. CD یا DVD نرم‌افزار ارائه شده به همراه arya-cctv.ir دوربین مداربسته خود را در درایو رایانه خود قرار دهید یا نرم‌افزار را از وب سایت سازنده دانلود کنید. زمانیکه بوسیله کابل کواکسیال، سیگنال آنالوگ انتقال می‌یابد، بالاترین افت سیگنال را دارید.

لنز دوربین مدار بسته چه انواعی دارد ؟

در این مرحله از آموزش دوربین مداربسته به استاندارد های محل نصب دوربین های مدار بسته در پروژه های اداری، مسکونی صنعتی، تجاری و ویلایی می پردازیم. دوربین های مداربسته، بسته به این که قرار است در چه محیطی به کار بروند و چه کارایی داشته باشند انواع مختلفی دارند. این دوربین ها به دو دسته دوربین های تحت شبکه و دوربین های آنالوگ تقسیم می شوند. از آنجایی که یادگیری نصب و کار با دوربین های مداربسته آنالوگ پیش زمینه ای برای نصب دوربین های IP است دوره ای برای شما مفید خواهد بود که ترتیب و پیش نیازی آموزش ها در آن رعایت شده باشد.

اجرت کابل کشی نیز با راه اندازی سیستم انتقال تصاویر در نمایشگر در حدود 200 هزار تومان جداگانه اضافه می گردد. مقاله نصب دوربین مداربسته مانند سایر مقالات آموزشی سایت بیکارنه قدم به قدم طراحی شده است تا آموزش کاملی ارائه شود، پس توصیه می کنم با توجه به فهرست زیر این مقالات را مطالعه کنی ( برای مطالعه روی هر عنوان کلیک کن). مهم ترین نکته در نصب سیستم دوربین مدار بسته، انتخاب نقاط مناسب برای دوربین و DVR است. این موضوع برای به حداکثر رساندن پوشش دوربین و به حداقل رساندن طول کابل بسیار مهم است که به نوبه خود موجب کاهش نویز و هر گونه اشکال در ارسال تصویر که بر کیفیت آن تأثیر می گذارد. اگر دوربینی را در محل مورد نظرتان تثبیت می کنید، باید اطمینان حاصل کنید که در موقعیت مناسب قرار گرفته است، به این معنی که این دوربین نباید اتفاقاتی را که در خارج از محدوده مورد نظر شما قرار دارد ضبط کرده یا به حریم خصوصی همسایگان نفوذ کند. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم دوربین‌ها مداربسته انواع مختلفی دارند.

پس از اتمام دوره آموزشی،گواهینامه کارگاه آموزشی سیستم های امنیت الکترونیک از مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کشورصادر میگردد. مراحل زیر را بررسی کنید تا نحوه اتصال دوربین‌های مداربسته آنالوگ به تلویزیون یا مانیتور بدون DVR را بیاموزید. نرم‌افزار دوربین مداربسته را روی کامپیوتر خود راه‌اندازی کنید و پیکربندی دوربین یا دوربین‌ها را ادامه دهید. در این مرحله، می‌توانید دوربین را به درستی هدف‌گیری و فوکوس کنید تا از کیفیت فیلمبرداری مطلوب اطمینان حاصل کنید. در مورد دوربین های وایرلس یا بی‌سیم اگر از نوع باطری خور هستند می‌توانید برق دوربین را با قراردادن باطری های باکیفیت تأمین نمایید.

بنابراین تمام ضبط های دوربین مداربسته شما داخل دستگاه DVR هستند. به شدت توصیه می شود که DVR را در یک محفظه قفل نگه دارید تا حتی اگر مهاجم DVR را ببیند، نتواند ویدیوهای ضبط شده را از بین ببرد. این یک گام مهم و حیاتی برای اطمینان از استفاده از یک سیستم امنیتی برای خانه، تجارت یا هر مکان است. این مرحله برای دریافت کیفیت خوب تصاویر ارسالی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دقت داشته باشید زاویه دید دوربین، فوکوس و شفافیت، تنظیمات مربوط به LED دید در شب و . همچنین تنظیمات مربوط به انتقال تصویر و تنظیمات دستگاه DVR نیز انجام شده باشد.