آموزش صفر تا صد مونتاژ دوربین مداربسته

توجه داشته باشید که برای اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت از طریق شبکه داخلی باید تنظیمات مرورگر را به صورت دستی تنظیم کنید و سپس آی‌پی دستگاه را در مرورگر وارد کنید و به دستگاه متصل شوید. چنانچه تمایل به یادگیری و استفاده از سیستم های بالا را دارید با شرکت در دوره جامع دوربین مداربسته در مجتمع آموزشی فنی سازان به هدف و نتیجه مطلوبی خواهید رسید. برای سوکت زدن کابل شبکه از استاندارد های T568A و T568B اسفاده می گردد.

برخی از سیستم‌های دوربین مداربسته USB، برق دوربین‌ها را از طریق خود کابل USB تأمین می‌کنند و نیاز به منبع تغذیه اختصاصی برای هر دوربین را از بین می‌برند. تداخل الکتریکی از قبیل نزدیکی به سیم های ولتاژ بالا و موارد مشابه، روی کیفیت تصاویر دوربین های مداربسته اثر می‌گذارد، بدین منظور جهت جلوگیری از آسیب و تخریب احتمالی، دوربین های مداربسته باید در ارتفاع بیش از 2.5 متر و دور از دسترس نصب شوند. کاور دوربین های مدار بسته معمولاً از آلومینیوم ساخته می‌شود، البته اخیراً از ترموپلاستیک‌های ویژه فوق العاده بادوام نیز استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که شرایط آب‌وهوایی و دمای معمول محیط نصب، در تعیین میزان مقاومت، شکل ظاهری کاور یا نوع دوربین مداربسته تأثیرگذار هستند. همراه دوربین های مدار بسته بیسیم (به این دوربین های مدار بسته وای فای یا وایرلس نیز گفته می‌شود) دیسک فشرده‌ای ارسال می‌شود، که باید برای نظارت و دسترسی به دوربین مداربسته وایرلس این دیسک را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

تعمیر و نصب

سلام تعمیر مانند یک کارگاه آموزشی فوت و فن تعمیرات را به مخاطبان در هر سطح دانش تعمیرات، بصورت پایه تا پیشرفته تهیه کرده است. تا همه مخاطبان بتوانند استفاده کنند، معمولا آموزش ها در سه بخش آشنایی با ابزار ها و کابرد ها در مرحله دوم عیب یابی و مرحله سوم تعمیرات تخصصی است که با فراگیری فوت و فن تعمیرات شما را یک تعمیرکار حرفه ای می کند. اما تغییر بازه آی پی دستگاه NVR به بازه آی پی شبکه، مهم و ضروری است. زیرا اتصال چند دوربین و دستگاه NVR با آدرس آی پی مجزا باعث تداخل آی پی تکراری خواهد شد. اگر دوربین توسط دستگاه NVR تحت شبکه شناسایی نشود؛ مشکل از کابل شبکه یا برق دوربین یا سوئیچ شبکه است. 2- قبل از نصب دوربین تحت شبکه، استحکام دیوارهای مورد نظر را برای سوراخ کردن بررسی کنید.

انواع دوربین های مورد استفاده در صنعت دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته وایرلس که عمدتا با اسم دوربین های وایفای یا بیسیم در بازار خرید و فروش می شوند می توانند برای تحت پوشش قرار دادن محیط های مختلف هم انتخابی مناسب باشند و هم انتخابی اقتصادی. دوربین های مداربسته سنتی برای انتقال تصاویر خود به دستگاه ضبط کننده به کابل تصویر نیاز دارند ولی در دوربین های وایفای عمل اریا سی سی تی وی انتقال تصاویر به وسیله امواج wifi انجام می شود. آموزش نصب دوربین مداربسته IP به زبان ساده عنوان مقاله امروز ماست. فرض کنید تعدادی دوربین مداربسته IP و NVR و سوئیچ خرید کرده اید و قصد دارید تصویر آنرا روی مانیتور نمایش دهید. در ابتدا مانند شکل زیر همه دوربین ها و دستگاه NVR را با کابل شبکه به سوییچ وصل کنید.

باعث افتخار آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته فنون برق است که متخصص های حرفه ای وارد بازار کار کرده است. دوربین مدار بسته تحت شبکه یکی از دیگر انواع دوربین مدار بسته است. این دوربین برخلاف دوربین آنالوگ برای ارسال تصاویر از پروتکل های شبکه استفاده می کند.

بله با شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته جزوه نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. لازمه دوره آموزش نصب دوربین مداربسته در کارگاه ، یادگیری و آموزش مطالب تئوری پایه است. در ابتدای کار ، کارآموزان جزوه کامل تئوری آموزش نصب دوربین مداربسته را دریافت خواهند کرد. در این صورت بجای صرف زمان برای نوشتن متمرکز گوش دادن به مطالب گفته شده می شوند. آموزش نصب دوربین مدار بسته در کرج به صورت اصولی و استاندارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آموزشگاه نوین البرز با ارائه کامل ترین کارگاه ها و کلاس های نصب دوربین مدار بسته افتخار همکاری با سازمان فنی و حرفه ای را دارد.

  • در صورتی که چند نام کاربری مختلف بر روی دستگاه مدیرت تصاویر دوربین مداربسته تعریف شده باشد 99 نفر می توانند با دسترسی های متفاوت به سیستم بصورت آنلاین یا آفلاین دسترسی داشته باشند.
  • در این جلسه با تنظیمات مربوط ذخیره‌سازی فیلم ها در حالت های مختلف و نصب و تنظیمات مربوط به میکرفن آشنا می شویم.
  • آموزشگاه کسب و کار 118فایل، تلاش نموده در زمینه دوربین های مداربسته تمامی موارد مورد نیاز و با اهمیت بالا را برای شروع نصب دوربین مداربسته و متخصص شدن در این زمینه را به صورت جامع و صفر تا صد خدمت شما عزیزان و علاقمندان این حرفه‌ی پرسود آموزش دهد.
در روزگاری نه چندان دور نهایت تکنولوژی در حفظ امنیت منازل، استفاده از گاوصندوق های هوشمند بود. اما امروزه عده زیادی بانصب و راه اندازی دوربین مدار بسته از منزل یا محل کار خود محافظت می کنند، دوربین های هوشمندی که حتی در شب قادر به رصد اشیا و اجسام هستند و از طریق اشعه مادون قرمز می توانند موجود زنده را از غیر زنده تشخیص دهند. اگر احساس می کنید به این حرفه علاقه مندید، یا حتی اگر در حال حاضر نصاب دوربین هستید، باید بدانید که این دوره مناسب شماست. این کلاس آموزشی برای کسانی ایده آل است که قصد ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته را دارند. جهت نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته و تجهیزات آنها بهتر است از دوربین ، دستگاه ، کابل انتقال تصویر کواکسیال ، فیش BNC ، آداپتور ، و … نو استفاده نمایید تجهیزات ، به دلیل الکترونیکی بودن بسیار حساس هستند و طول عمر مفید برای آنها در نظر گرفته شده است . نصب دوربین مداربسته آنالوگ کار پیچیده ای نیست اما برای افرادی که تا به حال این کار را انجام نداده اند ممکن است پیچیده به نظر برسد.

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته