آموزش دوربین مدار بسته در تبریز آموزش دوربین مداربسته در تبریز

هر چه کیفیت دوربین‌های مدار بسته‌ای که انتخاب می‌کنید، بیشتر باشد، تصاویر از کیفیت بهتری برخوردار خواهند بود. کابل کشی دوربین های مدار بسته یکی از مهم ترین فعالیت های نصب دوربین است. چراکه از نظر زیبایی و امنیت، کابل کشی باید توکار باشد و نمایان دیده نشود. بنابراین شما به عنوان نصاب نیازمند پوشش سیم ها بر روی دیوار هستید. 30 درصد تخفیف درهزینه دوره نصب دوربین مداربستهبرای مدت محدود در نظر گرفته شده است.

دوربین مداربسته و اهمیت استفاده از آن

در این روش نیازی به IP Static نبوده و فقط کافیست مودم اینترنت مبدا تکنولوژی UPNP را ساپورت کند. سپس با توجه به مشخصات و شماره سریال DVR وارد سایت کارخانه سازنده DVR شده و آن را Register نمایید. و پس از وارد شدن به این سایت با وارد کردن یوزر و پسوورد تصاویر قابل مشاهده خواهد بود.

هدف اصلی نصب دوربین مداربسته برای شرکت ها کنترل و نظارت بر نحوه رفتار و عملکرد پرسنل و ارباب رجوع و مشتری است . شما پس از نصب سیستم دوربین مدار بسته در محل شرکت یا فروشگاه خود می توانید نظارتی همه جانبه بر نوع رفتار و برخورد با دیگر پرسنل و مراجعه کنندگان , لحن صحبت و یا اشتباهات آن ها داشته باشید و در نهایت با استفاده از این نظارت راندمان کاری خود را بالا ببرید. برای اینکه این دوربین ها را نصب کنید باید دوربین های IP یا همان تحت شبکه، NVR و یک سوئیچ شبکه داشته باشید. بدین صورت تصاویر دریافتی با کابل های Cat۶، Cat۵e، Cat۵ و … به سوئیچ شبکه و دستگاه NVR منتقل میکنند.هنگام یادگیری آموزش نصب دوربین مدار بسته حالت سومی هم دارد. نصب کردن دوربین های مدار بسته، پس از انتخاب و تهیه خود دوربین و بخش های مختلف آن، مهم ترین فرآیندی است که در نحوه کارکرد درست و صحیح سیستم های امنیتی مدار بسته نقش بسزایی داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا حتی اگر بهترین برند و با کیفیت ترین مدل موجود در بازار را نیز تهیه کنید، اگر بلد نباشید که چگونه دوربین مدار بسته را بر اساس استاندارد های لازم و به درستی، نصب کنید، پتانسیل سیستم و و انتظار کاربران از قابلیت های آن به خوبی برآورده نخواهد شد.

تجهیزات شبکه وایرلس

بدیهی است نصب دوربین در تمامی نقاط خانه، امری غیرضروری و در عین حال غیر اقتصادی است. شما باید نقاط مهم و پر رفت امد یا نقاطی که احتمال ورود افراد غیر مجاز به منزل جهت نصب دوربین مدار بسته را شناسایی کرده و این نقاط را علامت گذاری کنید. آیس پلاس در سال 1398 با ایده کمک به مردم عزیز ایران در زمینه مشاوره و خرید سیستم های امنیتی همانند دوربین های مداربسته، دزدگیر اماکن، ردیاب و … بوجود امده است. دوستانی که علاقمند هستند تا با برگزاری کارگاه های آموزشی بصورت عملی به تدریس دوربین های مداربسته ip بپردازند. در این دوره شما می آموزید که ip ها در واقع چی هستند و در سیتم شبکه چه کاربردی دارند همچنین برای بستن یک سیستم شبکه علاوه بر اختصاص یک آی پی به هر device یا دوربین مداربسته چه موارد دیگری وجود دارد.

  • قابلیت هایی که در فناوری دوربین مداربسته نهفته می باشند و شغل نصب دوبین مداربسته را ارزش آفرین کرده است.
  • از طرفی به خاطر مزیت های این دوربین ها و افزایش آگاهی مردم، تقاضا برای خرید این دوربین ها روز به روز بیشتر می شود.
  • این قسمت از دوره آموزش دوربین مداربسته نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • آموزش نصب دوربین مداربستهبا بهترین کیفیت بصورت تئوری و عملی توسط متخصصین آموزشگاه انجام می پذیرد.

باید در نصب این دوربین ها حتماً از تجهیزاتی با کیفیت بالا استفاده شود، معمولاً به دلیل قابل اعتماد بودن از این سیستم برای مکان های که امنیت بالایی نیاز دارد استفاده می شود. افراد برای راحت شدن از پروسه کابل کشی بهتر است از دوربین های مداربسته وای فای استفاده کنند. دوربین مدار بسته وای فای برای انتقال تصاویر نیازی به کابل ندارند، ان ها به راحتی می ‌توانند از طریق وای فای، تصاویر و ویدیو ها را منتقل کنند.

با استفاده از پوشش های مناسب روی کابل ها و سیم کشی ها را می پوشانیم. در مرحله آخر نیز از طریق پوشش های مناسب روی کابل ها و سیم کشی ها را می پوشانیم. 4- در گوشه ساختمان نصب شود تا کابل های متصل به آن دید نداشته باشند. شما در فروشگاه ما می‌توانید به خرید قطعات الکترونیکی ، انواع ماژول و برد الکترونیکی arya-cctv.ir ، انواع کیت آموزشی ، بردهای صنعتی ، کتاب الکترونیک ، مجله الکترونیک و فیلم آموزش الکترونیک بپردازید و هرچه که لازم دارید را خریداری کنید… آموزش تعمیر جاروبرقی با عیب یابی مرحله به مرحله امروزه تقریبا در همه خانه ها حداقل یک جاروبرقی یافت می شود و جزو نیازمندیها ضروری هر خانه ای می باشد.

از آنجایی که تصاویر دوربین IP دیجیتال هستند، وضوح صد درصدی را در فواصل طولانی و در صورت تبدیل به فرمت های مختلف حفظ می کنند. درآمد نصب دوربین با توجه به هزینه های ذکر شده در بالا برای موارد یاد شده می باشند که می تواند کاملا متغیر باشد. ولی در هر حال می توان در حالت کلی با توجه به استان ها و شهرهای مختلف هزینه ای کلی را به این شکل برآورد کرد.

سوالات متداول دوره نصب دوربین مداربسته