آموزش دوربین مداربسته مقدماتی تا پیشرفته+رایگان

بعد از انتخاب محل نصب دوربین و DVR/NVR، باید محل مورد نظر برای نصب آن ها با دریل سوراخ کاری شده و نصب شوند. اتصالات دوربین های تحت شبکه IP بی سیم می توانند یک راه حل بسیار عملی در مناطقی باشد که اجرای کابل بسیار دشوار یا گران است. همچنین بی ‌سیم ها را می توان در ساختمان‌هایی که کابل کشی عملی نیست یا کلا مثل ساختمان های تاریخی غیرممکن می باشد، استفاده کرد. دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. دانلود جدیدترین بازی‌های اندروید و بهترین نرم‌ افزارهای اندروید با لینک مستقیم، رایگان، با نصب خودکار دیتا، تست شده و امن، با ترافیک نیم‌بها را به آسانی از مایکت انجام دهید.

اطلاعات مختصری از شبکه های کامپیوتری، کابل کشی شبکه، نصب داکت یا لوله فلکسی، استفاده از ابزار مختلف مانند دریل و … در طی دوره به کارآموز گفته می شود. در کارگاه ها نیز افراد شرکت کننده می توانند به صورت عملی کار نصب را انجام داده و ایرادات احتمالی که در حین کار پیش می آید را همراه با استاد حل کنند. در این مرحله از مراحل آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه می‌بایست تمامی آنچه که در دوربین آنالوگ توضیح داده شد را رعایت کرده و توجه داشت که تنظیمات مربوط به زاویه دید دوربین، فوکوس و شفافیت، دید در شب، پیکربندی سوئیچ های شبکه، انتقال تصویر و . دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی دارند و به طور کلی به دو دسته دوربین های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. هر یک از این دوربین ها مزایا و کاربردهای گوناگونی داشته و برای محیط های خاصی استفاده می شوند. بنابراین اگر بخواهید وارد بازار کار شغل نصب دوربین مدار بسته شوید و در این شغل حرفه ای شوید بایستی بتوانید انواع مدل های دوربین آنالوگ و آی پی را نصب، راه اندازی و برنامه ریزی کنید.

چگونه دوربین مداربسته خود را به لپ تاپ متصل کنم؟ با این وجود در صورتیکه مقیم تهران نیستید با ما تماس بگیرید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید برای کسب مهارت بیشتر در دوره آموزش سیستمهای حفاظتی شرکت کنید. بهتر است کارآموز اطلاعات مقدماتی در مورد برق ساختمان و ایمنی های مربوط به آن بداند. اما به صورت کلی سرفصل های این دوره از پایه تا مقدماتی طراحی شده اند. یعنی شما بدون داشتن دانش اولیه هم می توانید در این دوره شرکت کنید.

  • ورود به بازار کار نصب دوربین مدار بسته به سرمایه بالایی نیاز ندارد.
  • پس از آن تصویر بدست آمده از این دو حسگر با یکدیگر ترکیب شده و تصویر نهایی را تولید می‌کنند.
  • همچنین این آموزشگاه جهت رفاه افراد شاغل دوره هایی را در روزهای آخر هفته برگزار می نماید.
  • 2.پس از نصب وارد برنامه شده و نام کاربری و رمز عبور برای آن تعیین کنید.
دوربین‌های امنیتی که در پکیج های “شامل همه چیز”، عرضه می‌شوند، قلاب‌های سوارکردن و پیچ‌ها را فراهم می‌کنند. برای این که نصب دوربین ویدیوی امنیتی‌تان برای اولین بار آسان‌تر شود، بهترین استفاده را از قالب سوراخِ سوارکردن ببرید. شرکت اریا سی سی تی وی فاواتک اماده ارائه پکیج‌های حرفه‌ای، امن و کامل، بسته به نوع نیاز کارفرمایان است. این شرکت با توجه به طیف گسترده‌ای از توانمندی‌ها خواست مشتریان را بررسی و ضمن ارائه مشاوره، راهکارهای متناسب با نیاز آنان را معرفی می‌نماید.

انواع دوربین مداربسته

دریچه دیافراگم خودکار با تنظیم نور دریافتی توسط حسگر از تاثیر تغییرات روشنایی صحنه بر کیفیت تصویر جلوگیری می کند. برای داشتن وضوح تصویر بسیار بالا از حسگرهای مگاپیکسلی استفاده می شود. این حسگرها حاوی یک یا چندین میلیون پیکسل هستند و به کاربران اجازه می دهند تا جزئیات بیشتری از صحنه نمایش را مشاهده کنند.

رشته های مرتبط با دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته