آموزش دوربین مداربسته تحت شبکه آموزشی بندرعباس دیوار

اما نوع دیگری که در این آموزش نصب دوربین مدار بسته به آن می پردازیم دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP می باشد که این گونه سیستم ها دقیقا بر اساس قوانین و پروتکل های شبکه نصب و راه اندازی می گردند و دارای پیچیدگی بالایی می باشند. لازم به ذکر است که بین دستگاه NVR و دوربین ها یک سوییچ قرار دارد و کابل انتقال دیتا از دوربین ها به سوییچ متصل می گردند و از سوییچ فقط arya-cctv.ir یک کابل به سمت دستگاه ضبط اطلاعات NVR متصل می گردد. در این دوره فوق تخصصی و پیشرفته، نصب انواع دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته IP (تحت شبکه)، دوربین مداربسته HD و دوربین مداربسته PTZ آموزش داده می شود. دوره نصب دوربین مداربسته از صفر تا صد بوده و تمامی مراحل نصب از سوکت زدن و تنظیمات DVR و NVR تا انتقال تصویر روی مانیتور و صفحه گوشی آموزش داده می شود.

چگونه می توان یک نصاب دوربین مداربسته ماهر و حرفه ای شد؟

ضبط تصاویر توسط دستکاه مدیریت تصاویر را به صورت هفتگی چک کنید تا از کارکرد صحیح سیستم مطمئن شوید. نرم افزار فلوئنت یک نرم افزار مهندسی به کمک رایانه در زمینه دینامیک سیالات محاسباتی برای مدل کردن جریان سیال و انتقال حرارت در هندسه های پیچیده می … دوربین را در مکانی نصب کنید یا قرار دهید که نمای روشن و روشنی از منطقه‌ای که می‌خواهید ضبط کنید را فراهم کند. هنگامی که سیگنالی به رایانه ارسال می‌شود، هدف دقیق دوربین تنظیم می‌شود.

  • نکته دوم، استفاده از آموزش دوربین مداربسته‌ای است که به تدریس جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها بپردازد.
  • دوربین های مداربسته را در جایی که برای هر دوربین در نظر گرفته اید نصب کنید.
  • سپس با یک کابل BNC دیگر ، بخش Output دستگاه DVR را به بخش Input مانیتور متصل می کنیم.
  • در سیستم های نسل جدید برند هایک ویژن که حدودا از سال 2019 به بازار جهانی عرضه شده است به دستگاه DVR قابلیت POC که مخفف است اضافه شده است که تقریبا مشابه قابلیت POE در دوربین های تحت شبکه است.
  • از این توضیحات نتیجه واضحی می توان گرفت و آن این است که بازار کار نصب دوربین مدار بسته رونق خوبی دارد و می توان به عنوان شغلی پول ساز به آن نگاه کرد.

برپایی یک سیستم نظارت ویدیویی خانگی می‌تواند تجربه خوشایند و آسانی باشد. همیشه در نظر داشته باشید که سیستم‌های دوربین مدار بسته خانگی فراوانی وجود دارند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. با انتخاب یک دوربین مناسب نصب توسط کاربر، نصب یک سیستم ساده امنیت خانگی را شروع کنید.

خرید ارز دیجیتال

دوربین های مداربسته جدید با استفاده از یک نرم افزار مخصوص توانایی نصب بر روی سیستم و تلفن همراه را دارد. انتقال تصاویر با استفاده از روش p2p و ip استاتیک در روی اینترنت به راحتی امکان پذیر است که نسبت به سایر روش‌های دیگر بیشتر استفاده می شود. همان طور که می دانید دوربین مداربسته AHD کاربرد بسیار گسترده ای در زمینه دوربین های مداربسته دارند، AHD مخفف کلمه Analog Hight Definition است. این کلمه به معنای سیستم انتقال تصویر آنالوگ با رزولوشن و کیفیت بسیار بالا است امروزه از این دوربین ها در تمام اماکن قابل استفاده هستند و برای برای کنترل هزینها ها در سازمان کوچک از این مدل دوربین های پیشنهاد می شود.

شرکت دیجی رانو حدود یک دهه در زمینه سیستم های وب، شبکه و سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت میکند. دپارتمان شبکه و سیستم های امنیتی شرکت دیجی رانو ارائه دهنده راهکارهای ایمنی و امنیتی تحت شبکه IP و سیستم های نظارت تصویری HD و فروش بهترین محصولات دوربین مداربسته می باشد. سوراخ های پیچ دوربین را با سوراخ های پیچ که به دیوار حفر کرده اید، کنار هم قرار دهید. گفتی است که تمام نکاتی که در خصوص آموزش نصب و راه اندازی دوربین مداربسته تحت شبکه IP به شما دوستان و همکاران عزیز گفته میشود حاصل 12 سال تجربه مجموعه دیجی رانو است و ارزش بسیار بالایی دارد. جهت شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته حداقل مدرک تحصیلی پایان سوم راهنمايي (پایان دوره متوسطه اول نهم) توصیه می شود و کسانی که تحصیلات کمتری دارند در صورت داشتن توانائی ، تجربه، علاقه ، استعداد و رغبت می توانند در این دوره شرکت کنند.

دوربین مداربسته سقفی یا دام یکی از پرکاربردترین دوربین‌ها در فضاها امنیتی است. همان‌طور که از اسم آن پیداست نصب آن روی سقف انجام می‌شود و برای مکان‌ها بسته و داخلی بیشترین کاربرد را دارد. آموزش نصب و تعمیر دوربین مداربسته دام یکی از مهم‌ترین بخش‌ها خواهد بود. به طور کلی می توان راهنما و گام های آموزش و نصب دوربین مداربسته را در چند مرحله زیر خلاصه کرد.

همانطور که در بخش قبلی آموزش نصب دوربین مدار بسته مطرح گردید دوربین های مدار بسته شامل دو دسته آنالوگ و تحت شبکه هستند و هر کدام از این دسته ها دارای تجهیزات منحصر به فردی می باشند. نصب دوربین مداربسته یکی از پرطرفدارترین شغل های در حال حاضر بازار می باشد که جز نیازهای روزمره تمامی جامع سده است . شما می‌توانید تمام دستگاه‌های موردنیازتان را به‌صورت جدا تهیه کنید. اما معمولا ًخرید سیستم نظارت تصویری به‌صورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است. سیستم امنیتی موردنیازتان می‌تواند شامل حداقل 2 یا 3 دوربین مداربسته، یک دستگاه DVR (دی وی آر)، کابل دوربین مداربسته (کواکسیال یا شبکه)، فیش BNC یا سوکت شبکه (بسته به سیستم دوربین مداربسته ای که نصب می‌کنید) و منبع تغذیه باشد. اگر هم قصد نظارت بر محیط بزرگی را ندارید، یک سیستم دوربین مداربسته بیسیم (وای فای یا وایرلس) نیازهایتان را برطرف می‌کند.