آموزش جامع نصب دوربین مدار بسته+0 تا 100 نصب دوربین فاواتک | arya-cctv

که کابل از این طریق به دوربین ها نصب می شود و سپس دوربین های را به سوفی وصل می شود. برخی افراد برای این کار, در یک دفتر یا یک اتاق در خانه خود قرار می دهند. اما بعضی افراد نیز, ترجیح می دهند که آنها را در یک مکان امن تر مانند قفسه بندی، پنهان در گنجه یا حتی در اتاق زیر شیروانی خود قرار دهید.

  • 4) قرار دادن دستگاه DVR / NVR – ایمن سازی دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال یا ضبط ویدئو شبکه بسیار مهم است.
  • روتر و مودم، شبکه‌های موجود را به هم متصل می‌کند و داده را بین سوئیچ، دوربین، NVR و کامپیوترها منتقل می‌کند و با این وسیله می‌توانیم اینترنت را وارد شبکه کنیم.
  • کیفیت تصویر خروجی و نمایش داده شده علاوه بر دوربین و دستگاه، به پورت و مانیتور نیز بستگی دارد.
  • در مرحله بعدی باید به سراغ نصب دوربین های مدار بسته در محل های مورد نظر بر اساس نقشه طراحی شده در مرحله ۱ بپردازیم.
  • اما این دستگاه ها از یک یا دو عدد پورت شبکه برای اتصال دوربین برخوردارند و به همین علت در پروژه هایی که از تعداد بالایی دوربین دیجیتال استفاده میشود نیاز به یک دستگاه سوییچ داریم.

با استفاده از نرم افزار GV-Eye شما میتوانید دوربین های خود را از راه دور به صورت زنده مشاهده نمایید. حال به قسمت Live در صفحه اصلی رفته و با زدن علامت دوربین بالا سمت راست دستگاه های ذخیره شده برای شما نمایش داده می شود و می توانید با انتخاب هر کدام دوربین های خود را مشاهده کنید. مجله خبری دوربین مداربسته آریا 5.نوع دستگاه مورد نظر را انتخاب کرده سپس اطلاعات مربوطه نام کاربری و رمز عبور را تکمیل کنید. هر دوربین را به سوئیچ POE وصل کنید، مطمئن شوید که یک پورت را برای اتصال سوئیچ به بقیه شبکه باز نگه دارید. مادگی دوربین را به سوکت شبکه ای که زده‌اید، متصل کنید و کوپلر ضد آب را وصل کنید.

سرمایه لازم برای ورود به شغل نصب دوربین مدار بسته

بیش از ۷۰ درصد مرکز تهران دارای بافتی ادارای و تجاری می‌باشد. از مناطق مرکز تهران می‌توان به محله‌های هفت تیر، کریم خان، ونک، بهشتی و مطهری اشاره کرد. در این مقاله سعی کردیم به طور کامل و جامع آموزش رایگان نصب و راه اتدازی دوربین مداربسته تحت شبکه IP را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. دوربین های مداربسته تحت شبکه از قیمت بسیار زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ و توربو اچ دی بهره می برد.

نکات فوق العاده مهم امنیت کودکان در سفر

با تغییر مکان قرار گیری سوئیچر و NVR می توانید طول کابل های شبکه را کمتر کنید. برای دوربین های IP نیاز به یک مودم نیز خواهید داشت که باید از طریق کابل شبکه به NVR متصل شود. بعد از انجام سیم کشی نوبت به اتصال کانکتور ها به دوربین و DVR رسیده است. برای اتصال کابل کواکسیال به دوربین و DVR نیاز به کانکتور های BNC نیاز خواهید داشت. اتصال کانکتور BNC به دوربین و DVR کار سختی نیست و می توانید با اندکی چرخش آن را در جای خود سفت کنید (معمولا” بر روی DVR کانال هایی که باید BNC به آن نصب شود با CH1 ، CH2 و… مشخص می شوند.

تعرفه نصب دوربین مداربسته اتحادیه نظام صنفی (مصوب

در این مقاله درآمد نصب دوربین مدار بسته به همراه بازار کار و میزان سرمایه لازم و نیز روشهای ورود به شغل نصب دوربین مدار بسته را بررسی می‌کنیم. برای تغذیه دوربین ها در هنگام نصب دوربین های مدار بسته باید از منبع تغذیه مرکزی یا ترانسفورماتور کم آمپر برای تغذیه هر دوربین استفاده کنید. دوربین را می توان با یک کابل ترکیبی یا یک کابل برق جداگانه تغذیه کرد. حتماً توان خروجی دوربین را با توجه به آمپر مصرفی کل سیستم یا دوربین مداربسته مورد نیاز انتخاب کنید.

http://66toolkit.ir