آموزش تصویری نصب دوربین مدار بسته بیسیم و سیم دار دیجیتال در منزل و محل کار انزل وب

همچنین در برخی از سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته به صورت بسته های بی سیم ارائه می شوند؛ این امر نصب آن ها را در مکان های با فضای کم و کوچک آسان تر می کند. دوره ی آموزش نصب دوربین مداربسته فنی سازان عالی بود خودم فکرشو نمیکردم به همه همکاران و دوستان هم حتما پیشنهاد میکنم که توی این دوره شرکت کنن . با پیشرفت تکنولوژی در دو دهه اخیر پس از دوربین های مدار بسته آنالوگ، شاهد پیدایش دوربین های تحت شبکه هستیم که دارای کیفیتی مثال زدنی هستند و کاربردهای بسیار بالایی دارند. در این آموزش دوربین مدار بسته به بررسی برخی نکات آموزشی در مورد دوربین های آنالوگ و تحت شبکه می پردازیم.

دوربین مداربسته را روی دیوار نصب کنید.

حال اگر این عملکرد به‌صورت مکانیکی باشد به آنtrue Day & Night و اگر به‌صورت الکترونیکی باشد به آنDay & Night گفته می شود. لازم بذکر است که LED‌های IR دوربین اریا سی سی تی وی هم در این زمان روشن شده و محیط را روشن می‌نماید. ولی این مکانیزم مانع از ورود طیف نوری IR به داخل حسگر شده و سبب تشکیل تصویری شفاف در شب می‌گردد.

همچنین گاها ممکن است نیاز به نصب دوربین مداربسته در فواصلی بسیار دورتر از یکدیگر انجام یابد (برای مثال مسافت بالای ۱۰۰۰ متری را در ذهن خود تجسم کنید). در چنین شرایطی اگر بخواهیم از دوربین های مداربسته آنالوگ بر بستر کابل کواکسیال استفاده کنیم، هزینه گزافی باید بابت مهار سازی کابل (حفاری، فلکسی بل و یا لوله های پلی اتیلنی) و همچنین هزینه خود کابل پرداخت شود. نحوه نصب دوربین مداربسته، یکی از مهم‌ترین بخش‌های دوره آموزش دوربین مداربسته است. این بخش از آموزش، برای تمامی فعالان حوزه امنیتی و دوربین مداربسته توصیه می‌شود.

  • ارائه مدرک فنی حرفه ای نصب دوربین مدار بسته و پشتیبانی از مزایای دیگر شرکت در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه فنون برق است.
  • همان‌ طور که گفته شد، انتخاب دوره مناسب آموزش دوربین مداربسته اولین قدم در ورود به این بازار کار است.
  • مکان مناسب برای نصب دوربین مدار بسته با توجه به نیاز افراد متفاوت است و این موضوع اولین مرحله از مراحل آموزش نصب دوربین مدار بسته است.
  • دوربین های مداربسته همچنین انواع مختلفی دارند که این دوره به آنها می پردازیم.

گرفتید، باید در مورد اینکه چه فضاهایی احتیاج به پوشش دوربین دارند ، اطلاع داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع دوربین را انتخاب کنید . همچنین مقدار بودجه ، نوع نمایش و زمان ضبط تصاویر ، انتقال تصاویر هم از موارد مهم در انتخاب سیستم دوربین مداربسته است و باید در نظر گرفته شود . به هنگام نصب دوربین، باید به برق رسانی به آن ها نیز نیم نگاهی داشته باشید. به منظور انجام این امر، می توانید از پاور مرکزی و یا ترانس های با آمپر کم بهره بگیرید. دقت داشته باشید که هنگام انتخاب توان خروجی منابع تغذیه، آمپر مصرفی دوربین مدار بسته مد نظر و یا کل سیستم را نیز در نظر بگیرید.

جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان آموزشی ما در تماس باشید یا فرم مشاوره را ارسال کنید. همچنین دید درست و کاملی درباره ابزار و تجهیزات مورد نیاز در اختیار نصاب قرار میدهد. در مرحله سوم لازم است ابزار و تجهیزات مورد نظر را متناسب با نقشه، تهیه نمایید. اساتید کافه آموزشگاه، از اساتید رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای هستند که در حوزه تخصصی خود از بهترین های کشور می باشند. پایه و اساس دوره های کافه آموزشگاه کاملا عملی میباشد و هنرجویان گرامی توسط اساتید خبره و باتجربه در بازارکار مربوطه آموزش می بینند.

به بیان دیگر نور را به فرکانس تبدیل می کند و این فرکانس پس از ورود به DVR به اطلاعات دیجیتالی تبدیل می شود . حال اگر بخواهیم تعریفی از لنز داشته باشیم می توانیم بگوییم که لنز خود یک عدسی می باشد که نور را از خود عبور می دهد و همان طور که گفتیم به سنسور تصویر می رساند ( هدایت می کند ) . این کار زمان زیادی نمی خواهد وقت کافی است که وقت گذاشته و آنها برچسب گذاری کنید.و در زمان عیب در کابل ها می توانید به راحتی عیب یابی کنید و مسیر کابل ها به درستی پیدا خواهید کرد. اگر در هر کدام از مراحل خرید با مشکلی برخورد کردید، می توانید از طریق ایمیل یا پیامک به ما اطلاع دهید، تا شما را راهنمایی کنیم. شجاعانه می گویم که هر شخصی که در هر پروژه ای و با خواندن هر مطلبی چیز جدیدی نصیبش نشه ، مطمئنا راه رو داره اشتباه میره .

ببینید | انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سومالی

در پکیج آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه فنی پارس صفر تا صد نکات لازم برای نصب و راه اندازی صحیح دوربین های مدار بسته به شما آموزش داده می شود. افرادی که میخواهند نصب دوربین مداربسته را آموزش ببینند لازم است که اطلاعاتی درباره فروش دوربین مداربسته تحت شبکه، انالوگ، دید در شب، بولت، دام و اسپید دام داشته باشند تا بهترین پیشنهاد را به مشتری دهند. همچنین طراحی و راه اندازی اتاق های کنترل و مانیتورینگ و سیستم های کنترل تردد و سیستم انتقال صوت و تصویر بر روی شبکه، اینترنت و تلفن همراه را بدانند. در این مرحله از مقاله آموزش نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه میخواهیم نصب دوربین مداربسته و ضبط کننده را انجام دهیم.

از طرفی این کدک خروجی فایل با سایز کوچک تری را ارائه می‌دهد و قابلیت پخش بر روی دستگاه های پخش مختلف بدون هیچ مشکلی در آن وجود دارد. در حال حاضر ویژگی های H.264 در داخل کدک MPEG-4 جدید نیز گنجانده شده است که با عنوان AVC شناخته می‌شود. در گذشته رزولوشن تصویر به صورت خطوطی افقی و موازی تعریف می‌شد که با عنوانTV Line شناخته می‌شد.