آموزش اتصال دوربین مداربسته به اینترنت نحوه اتصال دوربین مداربسته به مودم مجله آریاهوشمند

ابعاد و مساحت منطقه‌هایی که می خواهیم دوربین در آن نصب کنیم، تعداد دوربین های مدنظر، تکنولوژی مورد استفاده در دوربین مدنظر، قیمت تمام شده و…می تواند در انتخاب برند دوربین و مدل آن نیز مؤثر باشد. نصب دوربین مدار بسته یکی از بهترین و مهمترین این موارد می باشد. آنقدر این موضوع اهمیت دارد که دیگر نصب دوربین مدار بسته مختص مراکز امنیتی، بانک ها و فروشگاه ها نیست و این موضوع برای لابی ساختمان های مسکونی، راهروها و یا حتی مغازه های خرده فروشی هم یک الزام در حال پیاده سازی است. بسیاری از افراد به صورت کنترل از راه دور دوربین های مداربسته خود را چک می کنند. ان ها با خیال راحت و آسوده می‌ توانند کارهای خود را خارج از محیط انجام دهند. دیدن تصاویر از طریق تلفن همراه و یا مانیتورها کاری بسیار راحت است و می ‌تواند وضعیت محل را به فرد گزارش کند.

آموزش مکانیکی + آموزشگاه مکانیک خودرو +فنی و حرفه ای

هر چه کیفیت دوربین های مدار بسته بیشتر باشد تصاویر ضبط شده کیفیت بالاتری دارند در نتیجه پیشنهاد می کنیم تجهیزات را با ظرافت و دقت بالایی تهیه کنید و از برند ها و مدل های خوبی را انتخاب کنید. کارشناسان ما آماده اند تا بصورت تلفنی و یا حضوری و پس از بازدید از پروژه و همچنین توجه به نیاز شما، پیشنهاد فنی و مالی مناسب را با برند هایک ویژن به شما ارائه کنند. پرشیاسیستم نماینده رسمی محصولات هایک ویژن و هایلوک در ایران می باشد. یکی از آن‌ها برای منبع تغذیه در نظر گرفته شده است و دیگری برای ضبط ویدیو. برای منبع تغذیه، شما می‌توانید برای همه سیم‌ها یک منبع درست کنید یا هرکدام را به پریزهای متفاوت بزنید.

رشته های مرتبط با دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته

همچنین مکان مورد نظر باید فضای کافی برای قرارگیری کابل‌ها را نیز داشته باشد. برای انجام تنظیمات مربوط به رزولوشن و پهنای باند دوربین مدار بسته در صفحه ی اصلی دستگاه کلیک راست کرده و گزینه ی Menu را انتخاب کنید. در قسمت Encoding گزینه مربوط به Bitrate (پهنای باند) و Resolution (رزولوشن) را متناسب با… اولین قدم برای داشتن تصاویر واضح و باکیفیت در دوربین مداربسته، انجام درست تنظیمات نور دوربین می باشد. در شرایطیکه نور کافی در محیط وجود نداشته باشد یا نور بیش از حد به دوربین برسد می توان با انجام تنظیمات درست دوربین تحت شبکه میزان کم یا زیاد بودن پارامترها را متعادل… در صورتی که چند نام کاربری مختلف بر روی دستگاه مدیرت تصاویر دوربین مداربسته تعریف شده باشد 99 نفر می توانند با دسترسی های متفاوت به سیستم بصورت آنلاین یا آفلاین دسترسی داشته باشند.

6- در معرض دید افراد نصب شود تا جلوی فعالیت سارقان گرفته می شود. ما در این مقاله کلیه این مراحل را برای شما به سادگی و گام به گام شرح می دهیم. نگهداری از باتری لپ تاپ با رعایت 5 نکته مهم و کاربردی باتری به عنوان پرمصرف ترین وسیله در لپ تاپ بسیار آسیب پذیر است. اولین پروژه های من با میکروکنترلر در این پست کتاب اولین پروژه های من با میکروکنترلر را برای شما در نظر گرفته ایم. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی نگاه برتر فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

لازم بذکر است که پردازشگر‌های برندHisilicon از بهترین پردازشگرهای موجود بر روی DVRها هستند. برای مشاهده و مقایسه انواع مختلف NVR برایتون، به وبسایت داتیس، بخشدستگاه های ضبط تصویر NVR مراجعه کنید. UVR های برایتون با دو GUI یا رابط گرافیکی در بازار موجود هستند. رابط گرافیکی جدید دستگاه های برایتون با ایجاد تغییراتی در ظاهر و برخی از بخش های منو دستگاه، در سال 1400 به بازار عرضه شدند. شما می توانید نحوه استفاده و راهنمای این GUI را در بخش مقالات وبسایت داتیس، تحت عنوان” راهنمای رابط گرافیکی جدید برایتون” مشاهده کنید.

اولین حالت که معمولا در نصبو راه اندازی دوربین‌های مداربسته مورد استفاده قرار می‌گیرد، مدار آنالوگ یا اچ دی است.در این حالت دوربین‌ها به وسیله کابل‌های ارجی ۵۹وارجی6وارجی11 متصل می‌شوند و اتصالات دوربین و برق آن به دستگاه DVR انجام می‌شود. در واقع محل نصب دوربین مدار بسته از مهم ترین نکات کار ما میباشد یعنی اگر دوربین ها و یا تجهیزات به صورت اصولی و در مکان معین نصب نشوند، سارقین به راحتی می‌توانند به آنها دسترسی داشته اریا سی سی تی وی و با اختلال در آنها امورات خود را انجام دهند. اموزش نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته را در سومین مرحله ادامه می دهیم. برای این کار باید با توجه به نقشه ایجاد شده، محل دقیق برای نصب تجهیزات مختلف از جمله دوربین‌ها، کابل‌ها و دستگاه‌های دی ویارو غیره را انتخاب کرد. سیستم دوربین های مداربسته آنالوگ از یک یا چندین دوربین آنالوگ، یک دستگاه DVR ( ضبط دیجیتال تصاویر ) و کابل کواکسیال جهت اتصال دوربین ها به DVR تشکیل شده است.

  • هنگام تعیین مکان نصب دوربین و نقشه کشی توجه داشته باشید که این مکان رو به روی نور خورشید نباشد، جلوی پوشش‌های مختلف گیاهی یا مصنوعی نباشد، دوربین های بیرونی در زیر سایه بان نصب شود و هیچ یک از کابل‌های دوربین دیده نشود.
  • معمولا دستگاه های دوربین مدار بسته بعد از پر شدن هارد داخلی, قدیمی ترین تصاویر را پاک کرده و تصاویر جدید را ضبط می کنند.
  • زمان این مجموعه در حدود 260 دقیقه است که به آموزش دوربینهای آنالوگ و دوربینهای تحت شبکه می پردازد و نحوه تنظیمات آنها را به شما آموزش می دهد.
  • پس از پیدا کردن IP دوربین رنج IP کارت شبکه کامپیوتر را به رنج IP دوربین تغییر می دهیم.
  • طبق یک سنت قدیمی شب‌های پنجشنبه مردم شیراز به زیارت حضرت احمدبن‌موسی(ع) می‌روند.
  • پس شما بعد از شرکت در این دوره آموزشی می‌توانید بلافاصله از طریق تعمیرات انواع دوربین‌ها شروع به کسب درآمد کنید.

به همین علت در این بخش روش جامعی وجود نداشته و همه چیز به دوربین، نوع مدار و مدل DVR انتخابی مرتبط است اما در مجموع این مرحله زمان کمتری نسبت به مرحله قبل‌تر نیاز دارد. تو این اموزش میخوام شما را با روش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه آشناکنم. سیستم مداربسته IP بر خلاف نسل قبلی خود یعنی سیستم مداربسته آنالوگ دارای تفاوت هایی در کابل کشی و روش انتقال اطلاعات می باشد. هدف اصلی آموزشگاه فن آموزان تربیت متخصصین توانا، پرتلاش ، خلاق و متعهد در زمینه های گوناگون می باشد. دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته مطابق با استانداردها و سرفصل های سازمان فنی و حرفه ای می باشد.

نحوه معرفی و تنظیم و ست کردن دوربین شبکه IP Camera به NVR ان وی آر

در زمان انتخاب لنز، حتما نور محیط و و فاصله اشیاء را در نظر داشته باشید و حتما فاصله کانونی لنز را برگزینید. پورت در معنا به معنی درگاه است و برای رد و بدل کردن اطلاعات بین دو کامپیوتر استفاده می‌شود و ‏محلی است که داده‌ها به آن وارد یا از آن خارج می‌شوند. پورت موبایل برای کانکت شدن به مودم داخلی یک لپ تاپ هم استفاده می‌شود.

کیفیت HD از 1مگاپیکسل شروع می شود و تا 10 مگاپیکسل نیز در دسترس است. دوربین های آی پی یا شبکه در ایران با رزولوشن های مختلف در بازار موجود هستند. برای شناخت بیشتر این دوربین ها، تفاوت آن با سایر دوربین های مدار بسته، نحوه نصب آن ها و برخی جزئیات دیگر، می توانید در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزشگاه پایتخت فناوری شرکت کنید. اگر قصد دریافت مدرک فنی حرفه ای دوربین مدار بسته را دارید باید بگوییم که تنها راه برای دریافت این مدرک ثبت نام در دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته در آموزشگاه های معتبر که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای است. اگر می خواهید تصاویر با کیفیت و واضحی داشته باشید حتما در انتخاب دوربین مدار بسته دقت داشته باشید و دوربین هایی با رزولیشن بالا را خریداری کنید.