آموزش آنلاین برای 15 آزمون مختلف CompTIA با کمتر از 60 دلار دریافت کنید

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
این بسته آموزشی 15 دوره را گرد هم می‌آورد که هر کدام بر روی یک آزمون مختلف گواهی CompTIA تمرکز دارند. همه آنها توسط متخصصان فناوری اطلاعات در iCollege آموزش داده می شوند و برنامه درسی آنها به همان اندازه که انتظار دارید متمرکز است. iCollege شرکای رسمی CompTIA است و به این ترتیب، راهنمای مطالعه آنها با آخرین الزامات گواهینامه کاملاً به روز است.

هنگامی که برای هدف قرار دادن یک تخصص آماده شدید، فضای زیادی برای انشعاب وجود دارد. این بسته شامل آموزش های جامعی برای کار با لینوکس و مدیریت پروژه است، به غیر از آزمون های PenTest+ و CySA+ که می تواند شما را برای یک کار مفید در حوزه امنیت سایبری آماده کند.

همه این دوره ها را کنار هم بگذارید و صدها ساعت آموزش خواهید داشت که می توانید با سرعت خود جذب کنید. بسته کامل CompTIA Super Bundle اکنون با قیمت 59 دلار در دسترس است، کاهش قیمت 20 دلاری از قیمت فروش قبلی و صدها کاهش قیمت کل MSRP.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-online-training-for-15-different-comptia-exams-for-under-60/#ftag=RSSbaffb68

رزومه ها و مهارت های مصاحبه مهم هستند، اما اگر می خواهید شغلی در زمینه IT داشته باشید، باید بیشتر از لباس پوشیدن برای شغلی که می خواهید انجام دهید. این روزها، بسیاری از شرکت‌های بزرگ قبل از اینکه انسان به رزومه نگاه کند، متقاضیان را با نرم‌افزار HR بررسی می‌کنند – و آنها به دنبال گواهی‌های IT هستند. CompTIA این گواهی‌ها را به کسانی که می‌توانند امتحانات را قبول کنند ارائه می‌کند، و کلید موفقیت در اولین بار، یک راهنمای مطالعه مانند مجموعه کامل دوره گواهینامه CompTIA 2022 Super Bundle است.

در هر مرحله ای از حرفه IT خود که هستید، چیزی در اینجا وجود دارد که می تواند به شما کمک کند پیشرفت کنید. اگر تازه شروع کرده اید، می توانید تمام آموزش های اولیه شغلی را با دوره IT Fundamentals+ (FCO-U61) دریافت کنید. از آنجا، می‌توانید به آموزش آزمون‌های A+ و گواهینامه‌های Network+ بروید که به شما امکان می‌دهد به‌عنوان مدیر شبکه شغلی را پیدا کنید.