آمازون و اسنپ شریک هستند تا به مشتریان امکان خرید عینک در AR را بدهند


اسکرین شات از لنزهای خرید آزمایشی مجازی (VTO) که از Amazon Fashion از طریق Snapchat در دسترس است

اسنپ ​​چت

آمازون و اسنپ روز چهارشنبه اعلام کردند که هستند شریک شدن برای اینکه افراد بتوانند به صورت مجازی عینک را امتحان کنند و خرید کنند. با استفاده از ویژگی واقعیت افزوده لنز، کاربران اسنپ چت می توانند هزاران عینک از برندهای عینک موجود از طریق آمازون مد، از جمله Maui Jim، Persol، Oakley و Costa Del Mar را امتحان کنند.

کاربران می توانند از طریق @amazonfashion به لنزهای عینک دسترسی داشته باشند پروفایل عمومی در اسنپ چت، در Snap’s Lens Explorer در سربرگ های For You و Dress Up، و همچنین در چرخ فلک لنز دوربین Snapchat.

کاربران اسنپ چت همچنین می توانند محصولات اضافی را مستقیماً در برگه «فروشگاه مد آمازون» در نمایه @amazonfashion در اسنپ چت مرور کنند. از آنجا، آنها می توانند برای خرید به آمازون پیوند دهند.

این مشارکت به آمازون کمک می کند تا به تعداد فزاینده مشتریانی که از دستگاه های تلفن همراه خود خرید می کنند، دست یابد. این شرکت گفت که در سال گذشته، مشتریان مد آمازون بیش از یک میلیارد کالا را در دستگاه های تلفن همراه سفارش دادند. این در حالی است که اسنپ چت روزانه 363 میلیون کاربر فعال دارد.

این مشارکت همچنین نشان می‌دهد که AR و VR در حال رایج‌تر شدن هستند. اسنپ ​​سال هاست که روی پلتفرم لنز AR سرمایه گذاری کرده است. ماه گذشته، این شرکت در جریان تماس درآمد سه ماهه سوم خود اعلام کرد که بیش از 250 میلیون نفر هر روز با واقعیت افزوده در اسنپ چت درگیر هستند.

مدیر عامل شرکت ایوان اشپیگل در این تماس گفت: «محصولات و خدمات واقعیت افزوده ما در حال حاضر تأثیر زیادی در مقیاس امروز دارند زیرا اسنپ‌چترها از خدمات ما برای خرید، بازی، یادگیری، کاوش و سرگرمی استفاده می‌کنند». “در این سه ماهه، چندین مشارکت ارزشمند جدید، تجربیات خلاقانه AR، و ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید AR را در Lens Studio اعلام کردیم.”

AR در حال حاضر یک ابزار مهم برای آمازون نیز هست.

Muge Erdirik Dogan، رئیس آمازون مد، در بیانیه‌ای گفت: «میلیون‌ها مشتری مرتباً از فناوری خرید AR آمازون در دسته‌بندی‌های فروشگاه‌های ما استفاده می‌کنند، با استفاده از آزمایش مجازی برای عینک‌ها که مدت‌ها مورد علاقه مشتریان بوده است». ما خوشحالیم که با اسنپ چت همکاری می کنیم و خرید AR را برای هر دو برند مد و نسل جدید خریداران دیجیتال امروزی گسترش می دهیم.

این شرکت ها قصد دارند آزمایش مجازی مشترک خود (VTO) را گسترش دهند. لنزهای خرید فراتر از عینک در آینده


منبع: https://www.zdnet.com/article/amazon-snap-partner-to-let-customers-shop-for-eyewear-in-ar/#ftag=RSSbaffb68