آمازون می گوید: سلام، الکسا، زمان همکاری بیشتر با دستیارهای صوتی دیگر است

با این حال، آمازون کاملاً آگاه است که داشتن دستیارهای صوتی زیادی در اختیار شما می تواند گیج کننده باشد. در آن رویداد توسعه دهنده الکسا لایو روز چهارشنبه، این شرکت اعلام کرد که در حال ارائه پشتیبانی برای آنچه که فرمان‌های دستگاه جهانی می‌نامد، که کنترل‌های اساسی یک دستگاه را پوشش می‌دهد – مانند تنظیم صدا، خاموش کردن تایمر خاموش یا متوقف کردن جریان صوتی.

روبنسون گفت: «چیزهای خاصی وجود دارد که ما معتقدیم هر دستیار صوتی روی دستگاه باید بتواند آنها را کنترل کند.

Echo Show 15 و Echo Show 5 Bundle

تصویر: آمازون

در همین حال، در جریان رویداد زنده الکسا در چهارشنبه، آمازون مجموعه ای از کیت های توسعه یافته جدید و پیشرفته را معرفی کرد که باید شتاب کاربر الکسا را ​​زنده نگه دارد:

دیدن: رایانش ابری چیست؟ هر چیزی که باید در مورد ابر بدانید توضیح داده شده است

بنابراین در سناریوی بالا، اگر نوجوان شما موسیقی بی‌رحمانه‌اش را با الکسا روشن کند، همچنان باید بتوانید به بلندگوهای Sonos خود بگویید: «Hey Sonos, stop» و موسیقی باید متوقف شود.

در حال حاضر بیش از یک میلیون توسعه‌دهنده، سازنده دستگاه و برند وجود دارد که در طیف گسترده‌ای از صنایع، از جمله سازندگان تلویزیون، خودروسازان و غیره، در حال ساخت با الکسا هستند. حتی برندهایی مانند دیزنی در حال ادغام الکسا در تجربیات و خدمات خود هستند.

آمارها نشان می دهد: بیش از 20 درصد از تمام تعاملات الکسا شامل تعامل مشتریان با برخی از مهارت های شخص ثالث است. این در کل ده ها میلیارد تعامل است. به طور مشابه، در عرصه خانه های هوشمند، مشتریان اکنون بیش از 300 میلیون دستگاه خانه هوشمند را به الکسا متصل کرده اند.

این مشکلی است که احتمالاً رایج‌تر می‌شود زیرا انواع شرکت‌ها مفهوم «محاسبات محیطی» را می‌پذیرند – قابلیت‌های محاسباتی که به طور یکپارچه بین هر جنبه‌ای از زندگی شما حرکت می‌کنند. همانطور که از خانه هوشمند خود به خودروی هوشمند خود می‌روید، با در دست داشتن جوانه‌های گوش هوشمند، احتمالاً برندهای مختلف دستیارهای هوش مصنوعی خود را برای کمک به شما خواهند داشت.

آرون روبنسون، معاون خدمات صوتی الکسا و مهارت های الکسا آمازون، به ZDNet گفت: “ما واقعاً شروع به دیدن این چشم انداز برای الکسا و هوش محیطی کرده ایم که به واقعیت تبدیل می شود.” من استدلال می کنم که هر برندی در این مرحله باید یک استراتژی محیطی داشته باشد.

روبنسون گفت: محاسبات محیطی “چشم انداز بزرگی است، و ما از ابتدا می دانستیم که نمی توانیم به تنهایی به آن دست یابیم.” توسعه‌دهندگان و سازندگان دستگاه‌ها همیشه محور این دیدگاه برای فناوری محاسبات محیطی و رشد الکسا بوده‌اند.

معرفی دستورات دستگاه جهانی مبتنی بر رویکرد مشترک برای محاسبات محیطی است که آمازون در سال‌های اخیر اتخاذ کرده است. در سال 2019، این شرکت ابتکار عمل تعامل صوتی را راه اندازی کرد تا اطمینان حاصل کند که کاربران می توانند با بیش از یک دستیار صوتی در یک دستگاه واحد تعامل داشته باشند.

تصور کنید که از سر کار به خانه می‌آیید، و صدای بلند و موزیک مشمئزکننده‌ای از بلندگوهای اتاق نشیمن شما به گوش می‌رسد. ممکن است بدانید کدام یک از اعضای خانواده آن را روشن کرده است، اما ممکن است ندانید که از کدام دستیار صوتی این کار را انجام می‌دادند — آیا الکسای آمازون بود؟ کنترل صوتی Sonos یا هی اسپاتیفای?

این ابتکار با همکاری 35 شرکت راه اندازی شد و اکنون شامل آن می شود بیش از 90. قابل ذکر است که اپل، گوگل و سامسونگ بخشی از ابتکار عمل نیستند. وقتی از روبنسون پرسیده شد که آیا این سه شرکت بزرگ از دستورات دستگاه جهانی پیشنهادی پشتیبانی می‌کنند، روبنسون گفت که آمازون هنوز نمی‌تواند جزئیات مربوط به خدمات صوتی سازگار خارج از الکسا را ​​به اشتراک بگذارد. اطلاعات بیشتر در مورد اجرای دستورات دستگاه جهانی باید در سال آینده در دسترس باشد.

ببینید: 4 بهترین هاب هوشمند: در مورد کنترل خانه هوشمند شوید

آمازون همچنین راه های مختلفی را برای کمک به توسعه دهندگان برای ارتقای مهارت های خود و رشد کسب و کار خود اعلام کرد:

  • Skill Developer Accelerator Program (SDAP) به توسعه‌دهندگان مشوق‌های به‌روز و مزایای جدیدی را برای کمک به بهبود کیفیت مهارت، قابلیت کشف و تعامل ارائه می‌دهد.
  • ویژگی Promoted Skills به سازندگان مهارت اجازه می دهد تا کمپین های پولی را برای ارتقای مهارت های خود اجرا کنند.
  • کیت خرید الکسا مجموعه‌ای از ویژگی‌ها است که به سازندگان مهارت اجازه می‌دهد تجارب خرید را در مهارت خود جای دهند. مشتریان می توانند محصولات مرتبط را کشف، تحقیق و خریداری کنند.
  • افزایش اشتراک درآمد: برای توسعه دهندگانی که کمتر از 1 میلیون دلار در سال درآمد کل از خرید در مهارت (ISP)، اشتراک ها و مهارت های پرداختی به دست می آورند، آمازون سهم درآمد پایه را از 70-30 به 80-20 افزایش می دهد. 80 درصد به توسعه دهندگان می رسد. علاوه بر این، این توسعه دهندگان همچنین 10٪ از درآمد مهارت های خود را به عنوان یک انگیزه اضافی برای بازگشت ارزش دریافت خواهند کرد. این مشوق برای سال 2022 به صورت نقدی پرداخت می شود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/amazon-says-hey-alexa-time-to-cooperate-more-with-other-voice-assistants/#ftag=RSSbaffb68