آمازون آماده است تا تعداد زیادی دستگاه را در 28 سپتامبر معرفی کند

این دعوت به دسته‌های مختلفی از انواع اعلامیه اشاره داشت، اگرچه هیچ محصول خاصی ذکر نشد.

با این حال، با توجه به اینکه آمازون قبلاً کتابخوان الکترونیکی Kindle را در اوایل ماه جاری معرفی کرده بود، می‌توانیم به طور منطقی فرض کنیم که مدل پایه جدید Kindle قابل بحث نیست. با این حال، Kindle Oasis جدید با USB-C، مدتهاست که به تعویق افتاده است.

چند سال پیش، من فکر می‌کنم آمازون از رویداد مشابهی برای اعلام یک مایکروویو مجهز به الکسا و شاید حتی ساعتی که با تایمرهایی که از طریق الکسا تنظیم کرده‌اید در تعامل است، استفاده کرد.

بر اساس رویدادهای مشابه در سال‌های گذشته، می‌توان انتظار داشت که آمازون اطلاعات بیشتری را اعلام کند دستگاه های اکو، بهبودهای الکسا، شاید از جمله خدمات امنیتی جدید خانه، شاید برخی از دستگاه‌های Ring جدید – آیا آن پهپاد Ring خودمختار تا به حال به پرواز درآمده است؟ — و شاید پرتاب کامل ربات سگ مانند Astro.

در واقع، نمی توان گفت که آمازون در طول این رویداد چه چیزی را اعلام خواهد کرد و چه چیزی را اعلام نخواهد کرد. انتظار دارید چه چیزی اعلام شود؟


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/smart-home/amazons-ready-to-announce-a-bunch-of-devices-on-sept-28/#ftag=RSSbaffb68لوگوی آمازون در ساختمان

مجموعه اسمیت/گادو/گتی ایماژ

همچنین: دوربین امنیتی حلقه و زنگ در به وقت هالووین به فروش می رسد

آمازون به تازگی برای اعضای مطبوعات دعوت نامه فرستاد تا در یک رویداد مجازی شرکت کنند که در آن شرکت سخت افزار، ویژگی ها و خدمات جدید را اعلام خواهد کرد. استریم فقط برای دعوت در 28 سپتامبر، همان روزی که اعلامیه های پاییز سال گذشته آمازون برگزار شد.