آشنایی با انواع دوربین مدار بسته خدمت از ما | arya-cctv

در این نوع از دوربین سیگنال ها به صورت آنالوگ و با سرعت پایین ارسال شده و در مقایسه با دوربین های تحت شبکه تصاویر کیفیت پایین تری دارند. در این دوربین ها به دلیل استفاده از سیگنال آنالوگ امکان نویز پذیری وجود دارد. به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصاویر در این دوربین ها همچنین محدودیت کیفیت تصاویر این دوربین ها برای مکان های پر رفت و آمد و مکان هایی که نور کمی دارند همچنین برای مسافت های طولانی این دوربین ها چندان توصیه نمی شود. یک سری از انواع دوربین مدار بسته (از قبیل برندهای Axis و Sony و Samsung) به صورت پروژه‌ای هستند و امکان درج قیمت آنها در وب سایت فروشگاه وجود ندارد. برای دریافت راهنمای خرید، قیمت تجهیزات و ثبت سفارش این محصولات؛ باید با شماره تلفن‌های بخش پروژه‌های شرکت تماس حاصل نموده و پروژه خود را نزد ما ثبت نمایید.

دوربین مداربسته آنالوگ برایتون مدل UVC85B19B

با پیشرفت و توسعه شهر نشینی و افزایش روز افزون جمعیت به طور قطع جرایم نیز افزایش یافته و باید امنیت شهروندان در برابر جرم های مختلف مانند سرقت حفظ گردد. از این رو لوازم و تجهیزات بسیار مختلفی به وجود آمده است که به وسیله آن ها می توان امنیت افراد جامعه را تصمین کرد. یکی از این وسایل دوربین مدار بسته می باشد که می تواند کمک بسیار بزرگی به امنیت افراد نماید. از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.

http://66toolkit.irیکی از مهم ترین موضوعات مورد نیاز برای ورود به شغل دوربین مدار بسته همچنین خرید و نصب آن آشنایی با انواع دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهری است. مجری و نصاب نقش مهمی را در موفقیت یک پروژه نصب سیستم مداربسته ایفا می کند. شاید این اهمیت مجله خبری دوربین مداربسته آریا بیش از انتخاب محصولات مداربسته نیز باشد، چگونه می توان یک مجری و نصاب مناسب را انتخاب کرد. در نصب سیستم های مداربسته دو گروه فعالیت دارند شرکت ها و افراد نصاب به صورت متفرقه، سوال این است که انتخاب از کدام گروه بهتر است.

کنترل جریان توسط دوربین های مدار بسته

این دوربین‌ها داخل یک محفظه قرار گرفته از این رو از آسیب‌های محیطی مانند گرد و غبار و باران مصون هستند. دوربین‌های تحت شبکه جهت رفع عیوب و ضعف‌های دوربین‌های آنالوگ پدید آمدند. در این دوربین‌ها بجای سیگنال‌های آنالوگ از پالس‌های دیجیتال برای ارسال داده‌ها استفاده می‌شود. در دوربین‌های دیجیتال از زمان دریافت تصاویر به صورت داده‌های دیجیتال تبدیل شده و در نهایت کیفیت تصاویر بسیار بالاتر از دوربین‌های آنالوگ خواهد بود.

در معرفی انواع دوربین های مدار بسته، یکی دیگر از آن ها مدل C-Mount است. لنز این مدل دوربین ها جداشدنی است و میتوان لنز آنها را برای ضبط فیلم در مناطق مختلف از نظر فاصله تغییر داد. دوربین‌های C-Mount بزرگ و‌در معرض دید هستند، درنتیجه، مثل دوربین‌های Dome، همانند یک بازدارنده قابل مشاهده هنگام ارتکاب جرم عمل می کنند.

  • هرچه رنگ ها زنده تر و واقعی تر به نظر برسند نشان دهنده کیفیت بالای دوربین شماست.
  • دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند.
  • و متکی بر جایگذاری استراتژیک دوربین های مدار بسته و مشاهده ورودی دوربین در مانیتور در اتاق مانیتورینگ است.
  • با توجه به کیفیت دوربین مداربسته ( حجم تصاویر دوربین ) و قدرت فشرده سازی دستگاه ( H.264 , H.264+ , H.265 ) مت زمان ذخیره تثاویر بر روی هارد را می توان محاسبه کرد .
  • این کمپانی از تکنولوژی انحصاری داهوا الهام گرفته است که منجر به ساخت تکنولوژی AHD شد.