آشنایی با انواع دوربین مدار بسته خدمت از ما | arya-cctv

نکته مهم اینکه نصب انواع دوربین مدار بسته کاری بسیار تخصصی بوده و نیاز است حتما توسط فردی که در این کار تجربه و مهارت بالایی دارد و قابل اعتماد نیز می باشد استفاده نمود. به دوربین های صنعتی دوربین های body camera مجله خبری دوربین مداربسته آریا نیز گفته می شود و بر خلاف اسمشان محدود به استفاده در صنایع مختلف نمی باشند. در این نوع از دوربین ها می توان لنز دیگری را بر روی آنها سوار کرد و در مکان هایی که نیاز به زوم کردن بیشتری می باشد استفاده نمود.

http://66toolkit.ir

اغلب محصولات این عکس غیر قانونی هستند و امکان خرید و فروش قانونی آنها وجود ندارد. در هر مکان و در هر محلی که نیاز به تامین امنیت و نظارت لحظه ای وجود دارد می بایست از دوربین مداربسته استفاده شود. هر دوربین مدار بسته همانند یک کامپیوتر یا لپ تاپ می تواند گره شبکه باشد و به وسیله شناسه شبکه IP و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل شوند. از آنجا که اغلب این دوربین مدار بسته ها در حفاظت، نظارت و سیستم های اعلان و مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به این حیطه بر می گردد اما معنی تخصصی و فنی آن حتی دوربین های ویدئویی تلفنی و کنفرانس را هم دربر می گیرد.

این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد. پس دوربین های اسپید دام به مانند یک نگهبان قابل اعتماد می تواند بدون استراحت و بطور خستگی ناپذیر از محل کار یا محیط زندگی شما حراست کند. دوربین اسپید دام به دو نوع دوربین اسپید دام تحت شبکه و دوربین اسپید دام آنالوگ تقسیم می شود.

  • هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین دوربین مداربسته با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد.
  • هر دوربین مدار بسته همانند یک کامپیوتر یا لپ تاپ می تواند گره شبکه باشد و به وسیله شناسه شبکه IP و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل متصل شوند.
  • کیفیت دوربین با علامت MP به معنی مگاپیکسل مشخص می‌شود.به طور کلی دوربین‌ها دارای رزولوشن های ۸،۶،۵،۴،۳،۲،۱ و۱۲ مگاپیکسلی هستند.
  • این نویز درواقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته بوجود می آید.
  • گنبدهای PTZ می توانند بچرخند یا بر روی اشیای مورد نظر بزرگنمایی کنند.
  • برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است.
دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند. با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند. عملکرد این دوربین ها با هم تفاوتی نداشته و تفاوتشان تنها در ظاهری که دارند می باشد. بسته به این که چه هدفی داشته باشید و یا چه مکانی را مد نظر داشته باشید، می توانید هر یک از این دوربین ها را خریداری و نصب نمایید. در ادامه به معرفی تعدادی از دوربین های مدار بسته که در اشکال مختلف وجود دارند می پردازیم. معمولا دوربین های مدار بسته صنعتی از قابلیت دید در شب توسط مادون قرمز برخوردار نمی باشند.

انواع دوربین مداربسته ip

در شبکه های بی سیم، برای فواصل کم تا سطح صد متر شما می توانید از شبکه های بی سیم وای فای (wi-fi) استفاده کنید. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفیانه جرم است و باید از آن اجتباب شود. تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود. اگر نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی و بدون مجوز انجام شود، شخص خاطی تحت تعقیب قانونی و مجازات قرار می گیرد و همچنین مدارک حاصل از آن قابل استناد نخواهد بود. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد.

اسپیددام هایک ویژن مدل DS-2DE4425IW-DE