آشنایی با انواع دوربین مدار بسته خدمت از ما

در بازار این دستگاه ها ممکن است هیچ ورودی صدا نداشته باشند و یا یک یا چند ورودی صدا در آنها تعبیه شده باشد. این سیستم بیشتر برای مصارف کوچک و استفاده های کوتاه مدت توصیه می شود. دی وی آر ها شامل تعداد محدودی ورودی و خروجی arya-cctv.ir تصویر و صدا هستند و همین محدودیت تعداد ورودی ها آنها را دسته بندی کرده است. اینها استاندارد های ورودی تصاویر هستند گرچه ممکن است برخی از شرکت ها خصوصا شرکت های چینی تعداد ورودی های متفاوتی برای محصولات خود در نظر بگیرند.

فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته طبق قانون جزء مدارک معتبر حقوقی شناخته می شوند. فیلم دوربین های مداربسته در حافظه دستگاه ضبط تصاویر باقی خواهد ماند و حتی با وقوع آتش سوزی از بین نخواهد رفت و به راحتی می توان آن ها را بازیابی نمود. این فیلم ها که به طور دقیق از تمام جزئیات فیلم برداری نموده اند، و از نظر قضائی بهترین مدرک جهت پیدا نمودن منشا حادثه و ارائه آن به کارشناسان بیمه می باشد. از بین انواع مختلف دوربین های مداربسته امروزی که راهی بازار می شوند نمی توان گفت که بهترین دوربین مداربسته کدام است زیرا هر کدام از این دوربین ها برای کاربری خاصی طراحی و ساخته شده اند. برای پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته مناسب با نیاز شما، کارشناسان هایپر صنعت فامکو آماده ارائه مشاوره و کارشناسی رایگان به شما همراهان گرامی می باشند.

نام این دوربین ها از شکل نیم دایره ی پایه ای که دوربین روی آن قرار می گیرد، گرفته شده است. این نوع پایه ها و شکل ظاهری برای جلب توجه کمتر دوربین استفاده می شوند. پایه های نیم دایره ای شکل، زاویه دید دوربین را مخفی می کنند؛ از این رو سارقان نمی توانند زاویه مناسب برای دور ماندن از دید دوربین را تشخیص دهند. برای تمام مشاغل و سازمان ها سیستم امنیتی دوربین مدار بسته ضروری است.

البته نوع دیگری از دوربین مداربسته آنالوگ نیز وجود دارد که نسخه پیشرفته این دوربین ها می باشد و آن هم دوربین مداربسته آنالوگ اچ دی می باشد. دوربین های مدار بسته بولت دارای طراحی قدیمی هستند که بسیار قابل مشاهده در سطح شهر است. از نظر شکل استوانه ای هستند و قادر به مشاهده مسافت های طولانی هستند. دوربین بولت یا استوانه ای یکی از انواع دوربین مداربسته است که مناسب برای نصب بر روی دیوار می باشد. دوربین مداربسته دام عموماً کاربردهای غیر صنعتی داشته به همین خاطر بیشتر در فضای داخلی نصب می‌شوند. دید در شب این دوربین‌ها برد متوسطی دارد اما می‌توان بنا به ضرورت از دوربین دام مادون قرمز و یا دوربین دام ضد وندال ( ضد ضربه) استفاده نمود.

  • دیجی ویرا یک فروشگاه اینترنتی با بیش از 10 سال سابقه کاری حرفه ای در زمینه های کاری دوربین مدار بسته ،دزدگیر اماکن ،تجهیزات شبکه ، تلفن سانترال فعالیت دارد که دارای تیم نصاب حرفه ای و مجرب در زمینه کاری خود می باشد.
  • در دوربین‌های مداربسته آنالوگ خروجی دریافت شده توسط حسگر به یک تقویت کننده فرستاده شده و به طور مستقیم به خروجی فرستاده می‌شود.
  • در این مدل از دوربین های مدار بسته، تصاویر در لحظه ضبط شده و با پهنای باند اینترنت به گیرنده مخابره می شوند .ضمناً این نوع از دوربین ها قابلیت زوم در فواصل دور را نیز دارند و در نوع خود دوربین مدار بسته جالبی محسوب می گردند.
  • کیفیت این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سیستم های درجه تجاری کسب کنید، امروز بیشتر بدانید. دوربین مداربسته پایه دار از نظر عملکرد در مقایسه با دوربین های مداربسته گنبدی مفید هستند. مخفف عبارت Complementary metal oxide semiconductor می باشد که نوعی از سنسور دوربین های مداربسته می باشد. این حسگرها در مقابل سنسورهای CCD دوربین های مداربسته قرار می گیرند.

دوربین مدار بسته سیم کارت خور زومیکس مدل TP-410

نصب دوربین های IP آسان تر از دوربین های آنالوگ است، زیرا نیاز به کابل کشی جداگانه وتقویت منبع تغذیه ندارند و تصاویر را در مسافت های طولانی منتقل می کنند. تفاوت این دوربین ها با تمامی مدل های معرفی شده در بالا، امکان حرکت آن ها است. چرخش 360 درجه امکان مناسبی است که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. چرخش و حرکت این دوربین ها هم از طریق کاربر امکان پذیر است و هم امکان برنامه ریزی نرم افزاری وجود دارد تا دوربین به صورت خودکار بچرخد.

توزیع کننده تخصصی و دیستریبیوتر دوربین مداربسته، دی وی آر و NVR

دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر… دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1400TP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد مقاومتی… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200EMP-A – دارای سنسور اینچی1/2.7 CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری و فلزی – دارای میکروفون داخلی – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل -… دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1200MP – دارای سنسور 2.8 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی… دوربین مداربسته داهوا 4.1 مگاپیکسل مدل HAC-HDW1400EMP-A – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – دارای میکروفون جهت ضبط صدا -…

از جمله دوربین های محبوب شیائومی می توان به دوربین بیبی کم آن اشاره کرد. دوربین بیبی کم شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. همچنین قیمت دوربین مدار بسته نوع بیبی کم شیائومی بسیار مناسب می باشد. بنابراین این انتخاب ایده آل برای کسانی است که به ضبط فوق العاده مطمئن در تاریکی کامل نیاز دارند. انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارد که برای استفاده بیرونی مناسب هستند، اما تصویربرداری بسیار حساس در هر دو حالت تصویربرداری در روز و شب، این نوع دوربین را منحصر به فرد می کند.

دوربین مدار بسته روز و شب

حتی زمانی که دوربین از راه دور کنترل نمی‌شود، می‌تواند منطقه بسیار بزرگ‌تری را پوشش دهد و کار بسیاری از دوربین‌های ثابت را انجام دهد. با دوربین PTZ (Pan Tilt & Zoom)، تیم امنیتی شما می‌تواند کنترل کاملی بر آنچه در حال ضبط است داشته باشد. کسانی که در صنایع غذایی و تولیدی کار می‌کنند نیز می‌توانند این گزینه را انتخاب کنند، زیرا دوربین در دمای زیاد قابل اطمینان است. بهترین استفاده از این نوع دوربین برای افرادی است که، می‌خواهند مسافت‌های کوتاه تا متوسط را بدون در نظر گرفتن شرایط نور کم طی کنند.