آدرس های فیزیکی نادقیق هستند. در اینجا آمده است که چگونه کدهای سه کلمه ای می توانند آن را برطرف کنند

شرکت what3words که ZDNET رشد آن را دنبال می‌کند، راه‌حل جدیدی دارد: جهان را به شبکه‌ای 10 فوت در 10 فوت مربع تقسیم کنید. به جای آدرس، که یک رشته اطلاعات بسیار طولانی است، به هر شبکه سه کلمه تولید شده به طور تصادفی اختصاص دهید. آیا نیاز دارید کسی را به نقطه ای دقیق در کره زمین برسانید؟ تا زمانی که شما به برنامه دسترسی دارید و همچنین شخص طرف دیگر مکالمه به آن دسترسی دارید، فقط باید سه کلمه را منتقل کنید. مثلا، ///usual.trying.highs نقطه دقیقی را نشان می دهد که بهترین منظره از پل گلدن گیت در سانفرانسیسکو را ارائه می دهد.

what3words.png

what3words
به احتمال زیاد پاسخ شامل یک توضیح طولانی است که از یک نقطه عطف قابل یافتن شروع می شود، مانند یک آدرس نزدیک. وقتی نوبت به پیدا کردن یک مکان مخفی می رسد، همه چیز خوب و خوب است – و شاید حتی بخشی از جذابیت آن. اما اگر فردی در همان نقطه دچار ایست قلبی شود و شما نیاز دارید اولین پاسخ دهندگان را به آنجا هدایت کنید، چه؟ این توصیف مبهم و غیرقابل استفاده می شود و عواقب آن می تواند وخیم باشد.

اگر یک مکان مخفی قاتل داشته باشید که بهترین منظره ای را که تا به حال از پل گلدن گیت دیده اید را ارائه می دهد، چه؟ ما درباره یک نیمکت خاص در یک منطقه خاص کنار جاده صحبت می کنیم. چگونه کسی را به آنجا هدایت می کنید؟

برنامه های کاربردی برای مصرف کننده نیز آتش می گیرند. سوبارو اخیرا اعلام کرده است که what3words را در نرم افزار خودروی خود ادغام می کند. در مواجهه با خشم رانندگان مضطرب و گمشده، Dominos به طور مشابه این فناوری را پذیرفت. خودروساز دایملر یکی از سرمایه گذاران این شرکت است.

دانیل سیدبرگ، رئیس IamResponding، گفت: «ساده کردن دسترسی به یک مکان برای اولین امدادگران برای تلاش‌های نجات آنها بسیار مهم است – زیرا همه ما می‌دانیم که وقتی زمان صرفه‌جویی شود، جان انسان‌ها نجات می‌یابد. “ما به طور مداوم در حال نوآوری و یافتن راه هایی برای بهبود و تسهیل دسترسی به ابزارها و منابع برای تقریباً 9400 سازمان واکنش اضطراری هستیم که در آنها خدمت می کنیم، بنابراین می توانیم سهم خود را برای ایمن نگه داشتن خدمه و جوامع آنها انجام دهیم.”


منبع: https://www.zdnet.com/article/physical-addresses-are-imprecise-heres-how-three-word-codes-could-fix-that/#ftag=RSSbaffb68“آدرس های دقیق و به راحتی قابل انتقال what3words ثابت کرده اند که ابزار ارزشمندی برای تیم های واکنش اضطراری در سراسر جهان هستند. ما مفتخریم که این ادغام فناوری ما را به بیش از 450000 پاسخ دهنده اولیه در سراسر ایالات متحده و کانادا می رساند و جعبه ابزار واکنش اضطراری آنها را تقویت می کند. کریس شلدریک، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل what3words، گفت: در زمان و منابع صرفه جویی کنید.

برای این منظور، این شرکت با نام عجیب IamResponding، یک سیستم پاسخگویی اضطراری سرتاسری که هشدارهای صرفه جویی در زمان و داده‌های حادثه حیاتی را به اولین پاسخ دهندگان ارائه می‌کند، شریک است. با استفاده از این ادغام، آتش نشانان، ارائه دهندگان فوریت های پزشکی، توزیع کنندگان، مجریان قانون و سایر امدادگران اضطراری راهی برای شناسایی و برقراری ارتباط مکان های دقیق در هر شرایط اضطراری در سراسر ایالات متحده و کانادا خواهند داشت. این سرویس توسط حدود نیم میلیون نفر از اولین پاسخ دهندگان استفاده می شود.