آخرین محصولات انرژی GaNPrime Anker: مجموعه ای از شارژ ایمن، سریع و پایدار

شارژر Anker 747 به زودی با قیمت 109.99 دلار در دسترس خواهد بود. 747 دارای حداکثر توان خروجی 150 وات است که از طریق سه درگاه USB-C و یک پورت USB-A ارائه می شود. اگر می خواهید یک شارژر برق تمام دستگاه های شما را تامین کند، شارژر Anker 747 سخت است.

یک دستگاه متصل به پورت USB-C می تواند تا 100 وات شارژ شود یا حتی می توانید دو لپ تاپ را با سرعت بالا شارژ کنید. دو شاخک به سمت بالا می‌چرخند تا بتوانید با خیال راحت با شارژر فشرده و متراکم سفر کنید. این شارژر حتی 38 درصد از شارژر 140 واتی اپل کوچکتر است و آن را به یک راه حل عالی برای همه تبدیل می کند.

فناوری Anker بیش از 3 میلیون بار در روز دما را برای تنظیم قدرت و محافظت از دستگاه های تلفن همراه شما کنترل می کند. علاقه مندان به موبایل دوست دارند که بتوانند یک شارژر داشته باشند که تلفن، لپ تاپ، تبلت و هدست آنها را شارژ نگه می دارد.

اگر می‌خواهید یک دستگاه را شارژ کنید، هر پورت USB-C حداکثر توان 100 وات را دارد، در حالی که درگاه USB-A حداکثر 22.5 وات است. راهنمای شارژ Anker را بررسی کنید تا ترکیب‌های مختلف حداکثر خروجی را هنگام وصل شدن دو، سه یا چهار دستگاه به Anker 747 مشاهده کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/ankers-latest-ganprime-power-products-a-roundup-of-safe-fast-and-sustainable-charging/#ftag=RSSbaffb68