یک کارآمد استراتژی بهترین کارت گرافیک

با این حال با توجه به قیمت مناسبی که دارد و عملکرد بسیار عالی که ارائه میکند، میتوان گفت ارزش خرید بالایی دارد و تنها کمی از RTX 3060 Ti ضعیفتر عمل میکند. میتوان گفت که این کارت گرافیک گزینه خوبی برای خرید بوده که میتواند برای لپ تاپ های گیمینگ نیز مفید واقع شود. سال 2022 سال خوبی برای معرفی لپ تاپ های گیمینگ بوده و این موضوع در حالی به اثبات رسید که شرکت های سازنده بسیاری محصولات برتر خود را در این سال منتشر نمودند. برای آشنایی با معرفی بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 میتوانید باما همراه باشید. AMD آن را با معماری نسل فعلی RDNA 2 خود وارد بازار کرده است اما تراشه Navi 24 که در این کارت مورد استفاده قرار گرفته یک نسخه کاملا متفاوت است و فقط یک باس حافظه 64 بیتی، 16 مگابایت کش و 2 درگاه ویدیویی دارد و مهمتر اینکه از کدکهای ویدیویی قدیمی پشتیبانی میکند. در کنار این پردازنده قدرتمند نیز کارت گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی GDDR6، رم 32 گیگابایتی از نوع DDR5 و دو ترابایت حافظه SSD وجود دارند که لپ تاپ Raider GE76 12UGS را در اجرای هر بازی در بالاترین تنظیمات ممکن همراهی میکنند.

کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3090 یک دستگاه عالی برای استخراج است، اما اگر به مصرف انرژی و هزینه اولیه توجه داشته باشید، جایگزین هایی برای بهترین GPU استخراج وجود دارد. پس اگر می خواهید هزینه زیادی برای خرید یک GPU صرف کنید، بهتر است مطمئن باشید که حداقل می توانید هزینه خرید اولیه خود را جبران نمایید. ترافیک همچنان یک عامل مهم برای تعیین کیفیت یک لینک خاص است. در نظر داشته باشید که باتری 70 وات ساعتی این محصول نیز یکی از ویژگیهای مهم آن است که به کاربر اجازه میدهد ساعتها بدون نیاز به شارژ با لپ تاپ خود کار کند. این کارت 30 درصد سریعتر از RTX 2080 Ti و با وجود اینکه عملکرد آن هم اندازه RX 6800 XT است با این تفاوت که در اینجا شما در رزولوشن 4K، به رهگیری پرتو و DLSS دسترسی دارید. معمولا دستگاههای ایسر بیشترین ارزش رو نسبت به پول ارائه میدن که همین باعث میشه تا در قبال هزینهای که دارید پرداخت میکنید، خدمات خیلی بیشتری دریافت کنید. این کارت گرافیک تا زمان عرضه نسل بعدی کارتهای گرافیکی انویدیا در پاییز امسال، بهترین و گرانترین کارت گرافیک مخصوص بازی جهان باقی خواهد ماند. لازم به ذکر است همانقدر که کارت گرافیک در اجرای بازی های کامپیوتری مفید بوده پردازنده گرافیکی در گوشی های هوشمند مفید بوده که در مقاله ای با عنوان بهترین گوشی گیمینگ 2023 گزینه های خوبی را برایتان معرفی نمودیم.

به عنوان یک کارت RTX، حتی پایین ترین رده 2060 6 گیگابایتی هنوز هم از DXR و DLSS کامل پشتیبانی می کند. البته ویرم 8 گیگابایتی برای چند سال آینده ممکن است کافی نباشد و RTX 3060 هم با قیمت مشابه، رقیب دست و پا بستهای نیست. مشکل برنامه آن بود که نمی توانست تجربه های قبلی خود را به یاد بسپارد و از آن برای حرکت های آینده اش استفاده کند. این کارت گرافیک مخصوص بازی حدود 30 درصد سریعتر از GTX 2070 Super است و البته شاید برای بیشتر بازیهای واقعیت مجازی امروزی خیلی بیش از حد قدرتمند باشد اما شکی نیست که واقعیت مجازی در طی چند سال آینده بیشتر پیشرفت میکند و نیاز به کارتهای گرافیک قویتری خواهد داشت. البته RTX 3090 Ti از آن قدرتمندتر است اما 2 برابر آن هم قیمت دارد و به عنوان گرانترین کارت گرافیک جهان قیمتش حدود 70 میلیون تومان است! اگر قیمت برایتان در اولویت است، این کارت را با 8 میلیون تومان میتوانید خریداری کنید. تنها مشکل این است که قیمت آن، با وجود کاهش در طی چند ماه قبل، همچنان خیلی بالا است. قیمت آن هم خوشبختانه به نسبت چند ماه قبل کاهش داشته و در حال حاضر بهترین کارت گرافیک مناسب گیمینگ است.