کتاب آموزش نصب دوربین مداربسته دانلود و خرید کتاب PDF نصب دوربین مدار بسته

علاوه بر کارایی و مزیت هایی که برای این دوربین ها بیان شد، میتوان از این دوربین ها برای اهداف مختلف و متفاوتی هم استفاده کرد که نوع آن به محیط و هدف مورد نظر وابسته است. علاوه بر این، میتوان این مدرک را به منظور ارایه به دانشگاه های خارج از کشور، ترجمه رسمی کرد. اولین دوربین مدار بسته در سال 1320 شمسی در کشور آلمان و به منظور کنترل و مشاهده نحوه پرتاب موشک ساخته شد. در سالهای بعد، ایالات متحده نیز برای اماکن تجاری خود شروع به ساخت دوربین های مشابهی کرد که برای نصب و استفاده از آن به دریافت مجوز نیازی نبود. در پایان گفتنی ست آکادمی فنی البرز پیش گام در برگزاری دوره های ارزشمند و پول ساز دیگری چون آموزش تعمیرات موبایل در کرج ، آموزش تعمیرات لوازم خانگی در کرج ، آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در کرج و … می باشد.

دوربین مداربسته، یک دنیای بزرگ است و تجهیزات بسیار زیادی با این دستگاه‌ها در ارتباط هستند. شما باید علاوه بر شناخت دستگاه‌ها و تجهیزات مختلف در ارتباط با دوربین مداربسته، نحوه کار، عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه‌ها را نیز بلد باشید. پس لازم است در دوره‌ای شرکت کنید که توسط شرکت‌های باتجربه و موفق ارائه می‌شوند. استفاده از آموزش دوربین مداربسته این شرکت‌ها باعث خواهد شد تا علاوه بر کسب آموزش‌های لازم و علمی در این حوزه، از تجربه کاری افراد و اساتید نیز استفاده کنید. شما باید بدانید که چه نوع سیستم امنیتی را می خواهید برای یک مکان مشخص راه اندازی کنید، زیرا بسته به اینکه سیستم دوربین مدار بسته سیمی یا بی سیم را انتخاب کنید، فرآیند نصب متفاوت خواهد بود.

آموزش گام به گام تنظیم دستگاه ضبط دی‌وی‌آر برای اتصال به دوربین مداربسته از طریق اینترنت

این دوره شامل آموزش نصب دوربین های آنالوگ، AHD و IP (تحت شبکه) می باشد. هنگام کابل کشی دوربین مداربسته آنالوگ می‌بایست دو کابل که از یکدیگر مجزا هستند از DVR تا محلی که دوربین در آن نصب شده است کشیده شود. کابل اول کابل تصویر نام داشته و وظیفه انتقال تصویر از دوربین به دستگاه DVR را دارد. کابل دوم، کابل برق نام داشته و باید از محلی که DVR در آن قرار دارد تا محلی که دوربین در آن نصب شده است کشیده شود. کابل برق از یک طرف به دوربین و از طرف دیگر به منبع تغذیه DC متصل می‌شود.

برای یک فضای مشخص، هر چقدر یک دوربین فضای بیشتری را رصد کند به تعداد کمتری دوربین برای پوشش‌دهی فضا نیاز دارید. دوربین‌های مدار بسته با توجه به زاویه انتخاب شده قابلیت کنترل محیط را به خوبی فراهم می‌کنند. اما به‌یاد داشته باشید دوربین‌ها برای پیشگیری از سرقت کافی نیستند. بهتر است از دوربین‌های مدار بسته در کنار دزدگیرهایی مانند دزدگیر دودزا طلافروشی استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید. سیستم‌های دودزا باعث کاهش میزان دید و فراری دادن سارقین می‌شوند. معمولا درها، محل رفت و آمد و بخش‌هایی که در آن‌ها وسایل ارزشمند نگهداری می‌شود نیاز به کنترل بیشتری دارند.

دیدگاه

برای همین باید در انتخاب مکان مناسب نهایت دقت و توجه زیادی کرد و فاصله‌های لازم را برای ایمنی آنها رعایت کرد. مثلا باید دوربین‌ها و مدارها در نقاط بالایی نصب شوند تا دسترسی به آنها به راحتی امکان پذیر نباشد. در صورت اتمام arya-cctv.ir دوره به فن آموز مدارک داخلی(فنی حرفه‌ای، تاییدیه معتبر دکتربرد) و بین المللی(صادره از وزارت دفاع، آدیسو) ارائه می‌گردد. یکی از مهمترین ویژگی برند های معتبر، ارائه مطالب آموزشی و پاسخ به سوالات رایج کاربران و مشتریان است.

  • لازم بذکر است که پردازشگر‌های برندHisilicon از بهترین پردازشگرهای موجود بر روی DVRها هستند.
  • شما به عنوان نصاب دوربین علاوه بر نصب دوربین های تحت شبکه بایستی با آموزش نصب دوربین مدار بسته آنالوگ نیز آشنایی داشته باشید.
  • نظارت تک‌تک نقاط خانه توسط دوربین های مداربسته هم گران است و هم غیرضروری.
  • برای سیستم دوربین مداربسته استفاده نمایید و بهترین برند و باکیفیت ترین دوربین را انتخاب کنید .
  • اگر احساس می کنید به این حرفه علاقه مندید، یا حتی اگر در حال حاضر نصاب دوربین هستید، باید بدانید که این دوره مناسب شماست.

در این دوره شیوه انتخاب نصب، سرویسکاری و تعمیرات دوربین های آنالوگ،HD و IP (تحت شبکه) به صورت کاملا عملی آموزش داده خواهد شد. هدف اصلی آموزشگاه فن آموزان تربیت نیروهای انسانی خلاق، آگاه، متعهد، با انگیزه و توانمند در حوزه های مختلف می باشد. از آنجایی که روز به روز تکنولوژی های پیشرفته تری در دوربین های مداربسته به کار می رود، نصب دوربین مدار بسته روز IP و آنالوگ به روز بازار کار بزرگ تری پیدا میکند و تبدیل به یکی از مشاغل حرفه ای و پردرآمد شده است. همچنین باید بدانید که دوربین های مداربسته سرویس های خدماتی خاصی دارند که این خدمات نیز یکی دیگر از کارهای نصاب ها می باشد. علاوه بر این فروش دوربین های مداربسته نیز خود می تواند یک منبع درآمد عالی باشد به خصوص برای افرادی که به تکنیک های فروش و بازاریابی مسلط هستند. خوشبختانه دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته سفیرقرن علاوه بر تکنیک های نصب انواع دوربین های مداربسته تحت شبکه و دوربین های آنالوگ و دیجیتال و راه اندازی آن ها، نحوه فروش و بازاریابی دوربین ها را نیز به شما آموزش داده است.

علاوه بر این، شرکت های خدماتی نیز هستند که پروژه های بزرگ می گیرند و شخص شما می تواند به عنوان یکی از نصابان در این گروه ها و پروژه ها مشغول به کار شود. با سلام و درود کل دوره نصب دوربین مدار بسته دو روز و نهایت سه روزمی باشد. اگر مکان مناسبی برای دوربین مدار بسته‌ ای که خریداری کرده‌اید، پیدا نکنید هر چقدر هم که هزینه کرده باشید و یا کیفیت دوربین مدار بسته شما عالی و بی‌نقص باشد فایده‌ای ندارد. زیرا با قرار گرفتن در محل نامناسب نمی‌تواند به خوبی عملیات ضبط و ثبت تصاویر را انجام دهد. در هنگام راه اندازی دوربین مدار بسته برای سهولت در انجام کار می‌توانید یک نقشه از محدوده مورد نظری که قرار است تحت پوشش دوربین مدار بسته قرار بگیرد تهیه کنید.