پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند. شایان ذکر است، کیفیت ساخت لنزهای دوربین های مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشم‌گیر می باشد. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد .

اما یکی از ایرادات این مدل دوربین مداربسته؛ تولیدات کم و البته قیمت بالاست. دوربین‌های مداربسته سونی نیز از محبوب‌ترین و بهترین‌های بازار جهانی و بازار ایران هستند. اما باید بدانید که در حال حاضر سونی بیشتر تولیدکننده دوربین‌های تحت شبکه است و دوربین‌های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. اکسیس یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 توسط کیت بلدورث ، مارتین گرن و میکائیل کارلسون در لوند ، با رویکرد تولید و توسعه تجهیزات الکترونیکی و نظارت تصویری تحت شبکه فعالیت خود را آغاز کرد .

  • اطلاعات شخصی شما برای پردازش سفارش شما استفاده می‌شود، و پشتیبانی از تجربه شما در این وبسایت، و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی توضیح داده شده است.
  • در این مقاله قصد داریم تا چندین برند پرفروش را معرفی کرده و قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته را بررسی کنیم.
  • داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده مدل برتر دوربین مداربسته بوده ودر لیست پرفروش‌ترین مارک‌های دوربین مداربسته در دنیا قرار دارد.
  • بهترین برند دوربین مدار بسته، برند داهوا است که ساخت کشور چین می باشد.
  • اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود.

اما از مشکلات قابل تامل این برند دوربین مداربسته، می‌توان به حساسیت پایین نسبت به تحرک و ست نشدن با دستگاه‌های دیگر برندها اشاره کرد. هدف هایک ویژن از راه‌اندازی برند‌های لوک این است که کمپانی هایک ویژن بتواند مجله خبری دوربین مداربسته آریا با محصولات میانی و رو به پایین در کشورهای مختلف جهان رقابت کند. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت‌هایی که دارد قیمت بسیار پایین‌تری دارد و می‌توان گفت قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته متعلق به برند متوسط هایلوک است.

http://66toolkit.ir

این برند به دلیل کیفیت تصاویر خوب در دوربین های خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است. همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند. شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد. برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند.

دوربین مداربسته باکس

این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. از کدام روش فشرده سازی ویدئو (MPEG، MJPEG، موجک، h.264، و غیره) برای ذخیره تصاویر استفاده می شود. می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.

لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته