پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته + قیمت فروش و نصب دوربین‌های مداربسته | arya-cctv

برند داهوآ برای طراحی دوربین های مداربسته مدرن تلاش زیادی کرده است. این برند همواره بر روی کیفیت نهایی محصولات خود حساسیت نشان داده و به دنبال ساخت بهترین محصولات موجود در بازار های داخلی ایران می باشد. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این برند همگی طول عمر بالایی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را مورد استفاده قرار دهید.

دانستنی های لازم در مورد دوربین مداربسته برای ماشین

در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است. در حدود ۱۱۰۰۰ کارمند در ۱۶۰ کشور دنیا به مشتریان این شرکت خدمات می دهند. ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند. می توان اینطور گفت که برند بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد.

نقاط ضعف دوربین هایک ویژن

طبق نظر کارشناسان فعال در زمینه سیستم های امنیتی، دوربین مداربسته هایک ویژن یکی از پرفروش ترین محصولات امنیتی در جهان است و در طی چندین سال گذشته همواره در لیست بهترین دوربین مدار بسته در جهان قرار داشته است. دوربین مداربسته هایک ویژن همچنین در بازار ایران نیز برند پرطرفداری نیز محسوب می گردد زیرا کیفیت محصولات آن به نسبت مجله خبری دوربین مداربسته آریا قیمتشان بسیار مقرون به صرفه است. دوربین مداربسته هایک ویژن در انواع متفاوتی تولید می گردد و دارای تنوع بالایی است. یکی از مزیت های دوربین مداربسته هایک ویژن این است که در ایران دارای نمایندگی رسمی است و با خدمات پس از فروش و گارانتی عرضه می شود. در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد.

http://66toolkit.irاینکه شما از دوربین مداربسته ایرانی آنالوگ استفاده کنید یا IP بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد، که به نظر من بهتر است برای انتخاب دوربین مداربسته حتما از یک تیم فنی مشاوره بگیرید. دوربین مداربسته اکسیس به عنوان یکی از بهترین‌ برندهای دوربین مداربسته در جهان، طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌دهد. این محصولات شامل بهترین دوربین تحت شبکه و رمزگذارها، نرم‌افزار مدیریت ویدئو و تجزیه و تحلیل است؛ که مقیاس‌پذیری و یکپارچگی بالایی دارند. دوربین مداربسته اکسیس راه‌حلی هوشمند برای محافطت از املاک و دارایی‌ها در برابر نفوذ، خرابکاری و هر نوع تهدیدی است.

ای پی اس IPS

این شرکت 18 ماه محصولات فروخته شده خود را ضمانت کرده و تحت پشتیبانی قرار می دهد. همین مسئله هم درصد محبوبیت این برند در میان کاربران را تا حد قابل توجهی افزایش داده است. یونی ویو یک برند چینی بوده و پس از هایک ویژن، به عنوان یکی از شناخته شده ترین برند های چینی فعال در بازار معرفی می شود.

  • دوربین‌های ساخت این شرکت کیفیت تصویری زیادی دارند و از فناوری فشرده‌سازی H.265 پشتیبانی می‌کنند تا حجم فایل‌ها کم شود، اما کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نکند.
  • با تغییر و رشد در فن آوری های به کار رفته در محصولات برند بوش این مجموعه را به سمت تولید دوربین های مداربسته سوق داد.
  • کیفیت تصویر و دوام محصول در رتبه ی قابل قبول قرار دارد و همین امر موجب افزایش محبوبیت این دوربین ها شده است.
  • سونی برای کسب‌وکارهای مختلف اقدام به ساخت دوربین‌های مختلفی کرده است.