هیتر گلخانه تخفیف ویژه ۱۴۰۲ + لیست قیمت وخرید آنلاین | mehbaran

شرکت های تولیدی هیتر مانند گروه صنعتی مهراد دائما در تلاش هستند که بهترین کیفیت و کمترین مصرف انرژی را برای محصولات خود به درباره مه باران ارمغان بیاورند. از مزیت های اصلی بخاری گلخانه گروه صنعتی مهراد راندمان بالای آن است. به این صورت که گرمای 100 درصدی هیتر را وارد فضای گلخانه میکند و از اتلاف انرژی و ایجاد هزینه زیاد جلوگیری میکند.

  • چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
  • این هیتر گلخانه دارای 28 لوله تبادل حرارتی به قطر 3 میلی متر با دریچه بازکن جهت نظافت لوله ها می باشد.
  • بنابراین، ممکن است یک سیستم گرمایشی (جرم حرارتی) یا یک هیتر کوچک کافی باشد.
  • شرکت گلخانه سازی فولاد اروند پردیس با سال‌ها فعالیت در زمینه ساخت و اجرای سازه های گلخانه ای – فروش تمامی قطعات و تجهیزات گلخانه آماده ارایه خدمات به مشتریان می باشد.

کاربران باید در نظر داشته باشند که استفاده از این وسیله در امر گرمایش گلخانه بسیار مناسب و اقتصادی می باشد. اولین نکته ای که در تعیین قیمت بخاری گلخانه ای باید در نظر گرفته شود این مورد می باشد که این وسیله نسبت به سایر روش های تولید حرارت در گلخانه از قیمت های مناسب تری برخوردار می باشد. از مزایای نصب هیتر گلخانه این  است که برای محیط کمترین آلایندگی را به وجود می آورد و در زمان مصرف آن گیاهان در معرض هیچ گونه آلودگی قرار نمی گیرند. تمامی عوامل قید شده در متن می تواند در انتخاب این وسیله برای تامین نیاز حرارتی در گلخانه ها موثر باشد. این وسیله یکی از ایمن ترین ادوات گرمایشی در بخش صنعت می باشد که مجهز به فن های آکسیال می باشد.

امکان اتصال به ترموستات و سیستم گرمایشی مرکزی :

این هیتر گلخانه دارای 28 لوله تبادل حرارتی به قطر 3 میلی متر با دریچه بازکن جهت نظافت لوله ها می باشد. این نوع از هیتر گلخانه ای دارای دو خروجی هوا در هر دو طرف بوده و از هر کدام با توجه به محل قرارگیری در سالن استفاده می کنند. نام تجاری مانند انعکاس تاریخچه شرکتی است که می تواند در روند خرید هیترهای گلخانه به شما کمک کند. حتماً تاریخچه نام تجاری را بخوانید و از تجربیات سایر کاربران در این زمینه استفاده کنید. بهتر است جنس کوره ی دستگاه از استیل 304 نگیر انتخاب شود چرا که کوره از جمله مهمترین قسمت های این دستگاه بوده و نیاز است که طول عمر بالایی داشته باشد. اصولا در پاس دوم آلاینده ها از طریق اگزوز موجود در دستگاه ، از دستگاه خارج میشوند .

بیایید بگوییم ، شما فقط گیاهان خشن و سخت را پرورش می دهید و بیشتر گلخانه خود را به این نوع گیاهان اختصاص می دهید. لطفا جهت استعلام قیمت روز بخاری گلخانه و دریافت مشاوره رایگان در خصوص تعداد هیتر لازم برای گلخانه متناسب با منطقه خود با شماره‌ ۰۹۱۲۴۸۷۸۵۳۰ ( مهندس سیاحی) تماس بگیرید. در واقع شما با یکبار تنظیم کردن بخاری گلخانه خود می‌توانید تنظیمات آن را بر روی حالت خودکار قرار دهید.

شما می توانید با خرید این وسیله به راحتی از خدمات و کارکرد آن برای گلخانه یا مکان پرورشی خود نهایت استفاده را ببرید. حتی هزینه های مربوط به سرویس و نگهداری از این وسیله نسبت به سایر روش ها کاملا مناسب تر می باشد. اما در نهایت کاربران هیترهای گلخانه ای باید در نظر داشته باشند که تعیین رنج قیمتی این وسیله به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. برای مثال توجه داشته باشید که بدون شک سیستمهایی که مجهز به فناوری های روز دنیا می باشند نسبت به سیستمهای دستی از قیمت های بالاتری برخوردار هستند.

بهترین بخاری کم مصرف گلخانه

هیتر گلخانه تخفیف ویژه ۱۴۰۲ + لیست قیمت وخرید آنلاین | mehbaran