همین الان فقط با 23 دلار به ویندوز 11 پرو ارتقا دهید: آخرین فرصت

همین الان فقط با 23 دلار به ویندوز 11 پرو ارتقا دهید: آخرین فرصت

windowspro-stack-social

همین حالا ویندوز 11 پرو را با 88 درصد تخفیف روی رایانه خود دریافت کنید.

StackSocial

به روز نگه داشتن سیستم عامل شما می تواند از نظر مدیریت زمان بهتر، مدیریت تیم بهتر و بهره وری بهتر در محل کار و مدرسه کمک زیادی کند. بنابراین ارزش توجه به زمانی را دارد که هم می توانید سیستم خود را ارتقا دهید و هم مقداری پول نقد برای خود ذخیره کنید.

در حال حاضر، می‌توانید مجوز مایکروسافت ویندوز 11 پرو مادام‌العمر را با قیمت 23 دلار از طریق Stack Social خریداری کنید – این 88٪ تخفیف است. این قرارداد دوشنبه منقضی می شود.

یک هشدار: در حالی که StackSocial یک شریک مجاز مایکروسافت است و دسترسی “مادام العمر” به ویندوز 11 را ارائه می دهد (همانطور که برای مایکروسافت آفیس و مایکروسافت 365 نیز وجود دارد)، ممکن است مایکروسافت بتواند مجوز را پایان دهد. اما این قرارداد چندین ماه است که اجرا می شود و تا حد زیادی بازخوردهای مثبتی دارد. (برای مقایسه، قرارداد آفیس بیش از یک سال است که اجرا می شود، و مجوزی که Alison DeNisco Rayome از ZDNET بیش از یک سال پیش از طریق آن برای مک بوک شخصی خریداری کرده بود، هنوز کار می کند.)

برای کاربران رایانه‌های بازسازی‌شده با سیستم‌عامل‌های قدیمی و کاربران رایانه‌ای که به دستگاه همه‌کاره‌ای نیاز دارند که از تجارت پشتیبانی می‌کند، Windows 11 Pro دارای برنامه‌ها، ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های انحصاری جدید است که در دسترس کاربران ویندوز 10 نیست. در حالی که سیستم عامل قدیمی ویندوز 10 در آینده به روز رسانی های جدیدی دریافت نخواهد کرد، ویندوز 11 پرو دریافت خواهد کرد.

ویژگی های امنیتی ویندوز 11 پرو شامل رمزگذاری BitLocker پیشرفته است که با ارزش ترین داده های شما را بدون کلید رمزگذاری برای نیروهای خارجی غیرقابل تشخیص و خوانا می کند. این سیستم عامل همچنین دارای ویژگی Windows Information Protection است که به جدا نگه داشتن داده های کاری و شخصی کمک می کند.

برای پیمانکاران و مدیران فردی با تیم‌های مستقر در سراسر جهان، ویندوز 11 پرو قابلیت‌های مدیریت پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. تنظیمات مدیریت خط‌مشی گروهی آن به مدیران این امکان را می‌دهد که خط‌مشی‌ها را تنظیم کرده و مطابقت را اعمال کنند. و فناوری مجازی سازی شامل آن به شما امکان می دهد چندین سیستم عامل را از یک رایانه واحد اجرا کنید.

اکنون مایکروسافت ویندوز 11 پرو را با قیمت 23 دلار در فروش دریافت کنید.



منبع: https://www.zdnet.com/article/upgrade-to-windows-11-pro-for-just-23-right-now-last-chance/#ftag=RSSbaffb68