همه چیزهایی که در مورد حلقه گلکسی سامسونگ می دانیم: ویژگی ها، قیمت، در دسترس بودن و موارد دیگر

همه چیزهایی که در مورد حلقه گلکسی سامسونگ می دانیم: ویژگی ها، قیمت، در دسترس بودن و موارد دیگر

شایعه شده است که حلقه گلکسی سامسونگ از عملکرد ECG و اندازه‌گیری جریان خون برای نظارت بر خوانش‌ها، مانند ضربان قلب کاربر و سطح اکسیژن خون، پشتیبانی می‌کند. همچنین شایعه شده است که گلکسی رینگ در هشت سایز، پشتیبانی از کنترل دستگاه از طریق Samsung SmartThings و پرداخت های بی سیم از طریق Samsung Pay در دسترس است.

در این مرحله، ما فقط می‌توانیم بر اساس ویژگی‌های سلامت ارائه شده در جلسه اصلی و مصاحبه اخیر پاک حدس بزنیم. تجربه Samsung Health شامل توانایی نظارت بر علائم احتمالی آپنه خواب با ردیابی الگوهای خواب و تغییرات اکسیژن خون و حفظ هشدارهای ضربان قلب در طول خواب است.

همچنین: سامسونگ در تلاش است تا اپل را با این دو ویژگی ردیابی سلامت شکست دهد

پاک طی مصاحبه اخیر خود گفت: “حلقه نشان دهنده آن جامعه ای از افرادی است که می خواهند ردیابی سلامتی راحت تر و کمتر مزاحم باشد.” “این پاسخ به نیاز جمعیت خاصی از مردم است که می خواهند ردیابی و اندازه گیری کنند، اما به روشی متفاوت.”

تجربه جدید Samsung Health همچنین یادآورهای دارویی را با بینش های مفید در مورد تداخلات احتمالی با غذاها یا سایر داروهایی که مصرف می کنید ارائه می دهد.



منبع: https://www.zdnet.com/article/everything-we-know-about-the-samsung-galaxy-ring-features-price-availability-more/#ftag=RSSbaffb68