نیازمندیهای دوربین مدار بسته و سایر سیستم های حفاتی امنیتی سراسر کشور

البته وجود قابلیتی به نام StarLight در برخی از دوربین های مدار بسته موجب ضبط تصاویر به صورت رنگی در شب می شود. شاید خرید هارد دیسک برای Dvr دوربین مداربسته کار ساده ای به نظر بیاید، اما یکی از اصلی ترین اجزای استفاده شده در سیستمهای نظارت تصویری می باشد. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد.

خواهشمندیم از مطالب فروشگاه اینترنتی سام گارد سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع استفاده بفرمایید. کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه کیوسی (صاحب امتیاز آرمان دبیری) بوده و برای این سایت محفوظ می باشد. مطمئن باشید که این محصولات دارای 2 سال گارانتی تعویض و 8 سال خدمات پس از فروش می باشند و این یک وعده‌ی تو خالی نیست.

دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود. شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت داشته باشند و شما با تحقیق می توانید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را بیابید. تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید.

قابلیت ذخیره سازی داده ها و اطلاعات

این دوربین ها از لحاظ کاربرد تفاوت چندانی با arya-cctv.ir دام ندارد. عبارت دام یا dome در حالت عمومی میان مردم به دوربین های سقفی اطلاق می شود. البته با استفاده از پایه ای که آن پایه ال دام گفته می شود این دوربین ها را می توان به شیوه دیواری نیز مورد استفاده قرار داد. این دوربین ها به حالت حبابی خود معروفند که الته به آن ها دام وندال نیز گفته می شود. دوربین های مداربسته دام یکی از بهترین گزینه ها برای ذخیره و ثبت تصاویر در محیط های درونی و ساختمان ها هستند.

تطابق سرفصل های آموزشی با نیازهای بازار کار، تمامی سرفصل ها مطابق با نیازهای بازارکار و سازمان فنی و حرفه ای تنظیم گردیده است. تروویژن یک برند دوربین مداربسته تولید ایران است که توسط شرکت فیدار پردازش خاورمیانه تولید و عرضه می­… ۳- تا اینجای کار برای انتخاب دوربین مداربسته برای کارها و پروژه های کوچک مثلا مسکونی، تجاری تا حدود ۱۰ تا دوربین کافیه.

نصب دوربین مداربسته در این نوع نیازی به کابل ندارد و تنها نیاز به یک ارسال کننده وایرلس و یک دریافت کننده وایرلس دارید. کافی است دوربین مداربسته را در مکان مورد نظر خود (با در نظر گرفتن محدوده انتن دهی دستگاه ضبط کننده) قرار دهید. منبع تغذیه‌ی دوربین و NVR را راه اندازی کنید و تصاویر را بدون نیاز به کابل و یا هر رابط دیگری دریافت کنید. دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال که به اختصار DVR نامیده می‌شود یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربین‌های مداربسته آنالوگ است.

دوربین دکمه ای به همراه ریزترین دستگاه دی وی آر ضبط تصاویر – مینی دوربین دکمه ای ریز به همراه ریز.. این که شما بدانید که دوربین دقیقا در چه جایی باید نصب شود بسیار مهم است. اگر دوربین خود را که با هر قیمتی آن را خریداری کرده اید در یک محیط نامناسب نصب کنید، انگار هیچ دوربینی را برای خودتان نصب نکرده اید. لازم به ذکر است که هر کدام کارکرد های متفاوتی را دارند که دیگری این کارکرد ها را ندارد. با نصب دوبین مداربسته در کارگا‌ه‌ها و کارخانجات، می‌توان بر ورود و خروج و عملکرد کارکنان، تردد سایر افراد،‌ ورود و خروج کالا، کنترل و نظارت کافی داشت.

  • مرحله مهم بعد از خرید دوربین مداربسته انتخاب یک تیم مجری نصب یا تیم نصب می باشد.
  • در کارخانجات صنعتی نیز از دوربین های مداربسته در محل ها یا مراحلی از کار که حضور فیزیکی انسان خطرناک،دشوار یا حتی غیر ممکن است نیز بهره گرفته می شود.
  • یک دوربین مداربسته از هر نوع و با هر تکنولوژی، از یک سری اجزای اصلی ساخته شده است.
  • شناسایی حرکت یکی دیگر از ویژگی های یک دوربین مدار بسته حرفه ای است.
  • کپی رایت © 2020 تمام حقوق متعلق به سایت ایران الکترونیک است و انتشار مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

برای خرید و پخش عمده دوربین مدار بسته می‌توانید با تماس با شرکت پویش رایان داتیس مشاوره رایگان را در خصوص انواع دوربین نظارت تصویری داشته باشید. پس از دریافت مشاوره می‌توانید از سایت داتیس فرایند خرید خود را انجام دهید. همچنین اگر قصد خرید به صورت عمده و به عنوان نماینده داتیس را دارید، می‌توانید از صفحه درخواست نمایندگی در سایت شرکت پویش رایان داتیس فرم را تکمیل نموده و درخواست خود را ارسال نمایید. نظارت بر مکان‌هایی که دوربین امنیتی را نصب کرده‌ایم، یکی از درخواست‌های مشتریان و خریداران دوربین نظارتی است.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HFW1200TP

برای جلوگیری از آسیب دیدن دوربین مجددا توصیه می‌شود که از یک شرکت نصب دوربین مدار بسته کمک بگیرید. طریقه نصب دوربین مدار بسته روی دیوار یا زیر سقف، نصب دوربین مدار بسته روی گوشی و همچنین چگونگی نصب دوربین مدار بسته تحت شبکه را فقط یک نصاب ماهر می‌داند. اولین و قدیمی‌ترین نسل سیستم های مداربسته، دوربین های مداربسته آنالوگ است.