نصب دوربین مداربسته در تهران سرعت و کیفیت بالا پینگونت

برخی از آنها امکان مشاهده رایگان از طریق ابر را دارند و تنها در صورت استفاده از فضای ذخیره سازی مبتنی بر Cloud ، هزینه اشتراک را دریافت می کنند. سیستم نظارت تصویری IP می تواند یک شبکه مستقل باشد یا به شبکه داده شما متصل گردد. در برخی موارد، دوربین های IP مستقیماً از طریق کابل کشی اترنت CAT5e یا CAT6 به NVR متصل می شوند. گزینه های دوربین IP بی سیم نیز در دسترس است، اما به یاد داشته باشید اگر دوربین IP از طریق کابل کابل اترنت CAT5e یا CAT6 تغذیه نمی شود، برق محلی 110VAC در نزدیکی دوربین IP بی سیم مورد نیاز است. معمولاً نصب کابل کشی اترنت CAT5e یا CAT6 مقرون به صرفه تر از نصب برق محلی 110 ولت است. در تصویر زیر به خوبی می توانید تفاوت کیفیت تصویر دوربین های آنالوگ معمولی با دوربین های آنالوگ HD را تشخیص دهید.

  • شرکت فاواتک اماده ارائه پکیج‌های حرفه‌ای، امن و کامل، بسته به نوع نیاز کارفرمایان است.
  • دوربین دام جزو پرکاربرد ترین دوربین مداربسته داخلی به حساب می آید، اما پیش از خرید لازم است تا با کاربرد، مشخصات و انواع آن آشنا شوید.
  • در اکثر موارد پاسخ منفی است و کیفیت ضبط حداکثر 1 تا 2 مگاپیکسل می باشد.
  • تاریخچه استفاده از اولین دوربین های مدار بسته با سال 1942 باز می گردد که ارتش آلمان برای نظارت بر روند پرتاب موشک های خود از دوربین مداربسته استفاده نمود و اولین دوربین های تجاری با نام Vericon در سال 1949 در آمریکا به بازار عرضه شدند.
  • دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1400TP-A – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4 مگاپیکسل – دارای میکروفون داخلی جهت انتقال صدا…

برای مشاهده ویدیو ، DVR باید به یک مانیتور یا روتر متصل شود تا از طریق یک شبکه داخلی برای دسترسی از راه دور پخش شود. دوربین‌ های مداربسته دیجیتال یا دوربین‌ های پروتکل اینترنتی با فرمت دیجیتال ضبط می‌ کنند ، بنابراین نیازی به فرآیند تبدیل نیست. داده های دیجیتال از طریق شبکه موجود به یک ضبط کننده ویدئوی شبکه اختصاصی ارسال می شود و از راه دور قابل دسترسی است. اکنون با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت گروه فرافن و به ثمر رساندن حدود 2500 پروژه موفق، مفتخریم که با اولویت قرار دادن رضایت مشتری، همواره با‌کیفیت‌ترین کالاها را تقدیم شما کرده‌ایم. محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … .

پس از نصب دوربین مداربسته و اتصال آن‌ها به دستگاه مربوط، از طریق کابل HDMI دستگاه را به مانیتور وصل می‌کنیم. دستگاه را روشن می‌کنیم و سپس از طریق منوی دستگاه می‌توانیم تصویر دوربین‌ها را چک کنیم. هنگام وصل شدن دستگاه به مانیتور تمامی تصویر‌ها نمایش داده می‌شوند که با دو بار کلیک کردن بر روی هر تصویر می‌توان آن را به اندازه صفحه نمایش بزرگ کرد. در صورتی که تصویر دوربینی در روز سیاه باشد باید کابل‌کشی و برق دوربین و در نهایت خود دوربین تست شود. دوربین مدار بسته آنالوگ یکی از قدیمی ترین انواع دوربین مدار بسته می باشد، اما هنوز هم کسب و کارهای زیادی از این دوربین استفاده میکنند. برای آشنایی بیشتر با دوربین مدار بسته آنالوگ و مزایای آن با ما همراه باشید.

ویدیو آموزش جلوگیری از هک سیستم نظارتی

این دوربین ها معمولا برای قعالیت هایی همچون دوربین مخفی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به تورم اقتصادی و تغییر قیمت دلار قیمت قطعات و دوربین‌های مدار بسته در حال نوسان می‌باشد. اما قیمت تعمیرات اریا سی سی تی وی در فازینو به صورت زیر می‌باشد که احتمال 30 درصد افزایش در قیمت‌ها وجود دارد.

ما بعد از نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته، روند پشتیبانی و نگهداری از سیستم امنیتی شما را شروع می‌کنیم. بسیاری از دوربین های مداربسته دام دارای استاندارد IK08 و IK10 می باشند که نشان دهنده درجه مقاومت آنها در برابر ضربات فیزیکی است. بنابراین اگر قصد دارید آنها را در مکان هایی نصب کنید که احتمال ضربه زدن، آسیب و خرابکاری وجود دارد، خرید دوربین دام ضدضربه انتخاب مناسبی برای شما است. فرافن مارکت دوربین های مدار بسته را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و تخفیفات خوبی برای مشتریان و همکاران خود در نظر می گیرد. ضمن اینکه قیمت پکیج های دوربین مداربسته نیز بسیار مقرون به صرفه است.

دوربین مداربسته سی مانت C-Mount

این دوربین مدار بسته در کیفیت های 720p و 1080p در بازار موجود است. در نظر داشته باشید که هر چقدر عدد فاصله کانونی لنز دوربین بیشتر شود، زاویه دید آن کمتر می شود. به طور مثال دوربین مدار بسته با لنز 2.8 میلی متری زاویه ای در حدود 96 درجه را پوشش می دهد، این در حالی است که لنز 3.6 میلی متری زاویه ای در حدود 72 درجه را پوشش می دهد. البته دوربین های 360 درجه هم وجود دارد که با چرخش تمام زوایای محیط را پوشش می دهند. دوربین مدار بسته ویژگی های زیادی دارد که توجه به این ویژگی ها و قابلیت ها در هنگام خرید موجب آگاهی بیشتر و انتخاب هوشمندانه می شود.

منظور از مداربسته این است كه تصاویر برای چند صفحه نمایش مشخص پخش می‌شود و در واقع یك تلویزیون برای پخش محدود است. در برخی موارد چند مامور امنیتی قادر به مشاهده پخش زنده این تلویزیون مداربسته CCTV هستند. همچنین دستگاه‌هایی برای ضبط و ذخیره فیلم‌ها در محدوده دید دوربین مداربسته وجود دارند. همین امر واردکنندگان دوربین های مداربسته را نیز به واردات بیشتر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال سوق می دهد. در هر حال یکی از مزایای اصلی دوربین های آنالوگ قیمت پایین تر آنهاست.

تاریخچه دوربین های مداربسته

یک سیستم دوربین مدار بسته به تمام جنبه‌ها و اجزای تشکیل دهنده سیستم مانند دوربین، سیم کشی، ذخیره فیلم (از طریق فضای ابری یا دستگاه ضبط ویدئو دیجیتال)، مانیتورها، کنترل دسترسی و مدیریت کلی سیستم اشاره دارد. علاوه بر ضبط فیلم، یک دوربین مدار بسته می‌تواند تحرکات و فعالیت‌هایی که افراد جلوی درب منزل یا مغازه انجام می‌دهند را نشان دهد. به عنوان مثال، در تاریکی شب در حالی که مغازه شما بسته است، دوربین می‌تواند تصاویر ضبط شده از بیرون مغازه را برای شما ارسال کند. خرید دوربین مداربسته در اماکن صنعتی علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل و نظارت بر فعالیت کارمندان را به شما می دهد.

در این مقاله با دوربین مدار بسته و انواع آن آشنا شدید و برخی از ویژگی های مهم آن را شناختید. دوربین مداربسته بی سیم می تواند بدون وجود کابل و بستر فیزیکی، تصاویر را با استفاده از امواج وایرلس انتقال دهد. یکی از بزرگترین مزیت های این نوع دوربین، جابجایی آسان آن ها است که باعث شده در مقابل دوربین های سیمی که برای جابجایی نیاز به تغییراتی در طول کابل دارند، برگ برنده را داشته باشد. جهت دانلود لیست قیمت دوربین های مداربسته داهوا به توضیحات مراجعه نمایید. دوربین مدار بسته با میکروفون داخلی وجود دارد که امکان ارتباط دو طرفه را فراهم می کند.