من می خواهم ویژگی های هوش مصنوعی اپل در WWDC به طرز خسته کننده ای عالی باشد. در اینجا این است که چرا شما نیز باید

من می خواهم ویژگی های هوش مصنوعی اپل در WWDC به طرز خسته کننده ای عالی باشد.  در اینجا این است که چرا شما نیز باید

اپل واچ با سیستم عامل 11

آدام بریدن/ZDNET

دور از ذهن نیست که WWDC این دوشنبه را مهم ترین رویداد سال اپل بدانیم — حتی ممکن است مهم ترین رویداد آن در این دهه باشد.

در کنار کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان گوگل، مایکروسافت و OpenAI، مردم کوپرتینویی خود را حتی در رقابت هوش مصنوعی عقب‌تر می‌بینند. حتی پدرم که هنوز آیفون 8 را تکان می دهد زیرا “نمی تواند بدون تاچ آیدی زندگی کند” می داند که برای اینکه اپل بتواند در رقابت پیشی بگیرد، باید مردم را متقاعد کند که او نیز می تواند هوش مصنوعی انجام دهد. هوش مصنوعی، روش اپل

همچنین: انتظارات از WWDC 2024 چیست: Apple Intelligence، Siri، iOS 18، VisionOS، موارد دیگر

سودمندی ویژگی‌های جدید «هوش اپل» این شرکت همچنان در هوا باقی می‌ماند، اما یک چیز وجود دارد که من نمی‌خواهم ببینم: اسراف. مولدهای مجلل تصویر و ویدیو را قطع کنید، روی جستجوها حلقه بزنید، و چت ربات هایی را که خود را به افراد مشهور معرفی می کنند. و لطفا، هیچ یک از ابزارهای هوش مصنوعی را در سخت افزار جداگانه آن جدا نکنید. در عوض، ویژگی‌هایی را به من بدهید که به قدری یکپارچه با برنامه‌ها و سرویس‌های روزانه من ترکیب می‌شوند که تقریباً فراموش می‌کنم وجود دارند.

گزارش‌های اولیه بلومبرگ حاکی از آن است که این در واقع راهی است که اپل برای ارائه آینده هوش مصنوعی به توده‌ها در هفته آینده طی خواهد کرد. به‌جای اینکه ویژگی‌های هوش مصنوعی را به کاربران تحمیل کند، این شرکت ابتدا باید شرکت کند – برعکس کاری که متا و گوگل با مدل‌های انصراف خود انجام داده‌اند. و به جای فشار دادن تمام پردازش داده ها به فضای ابری، اپل فقط در صورت لزوم این کار را انجام می دهد.

خلاصه‌نویسی اعلان‌ها، تصحیح خودکار با هوش مصنوعی، خلاصه‌سازی مرورگر و رونوشت‌های صوتی از جمله راه‌های ظریفی هستند که این شرکت می‌تواند هوش مصنوعی را در محبوب‌ترین برنامه‌های خود جاسازی کند. این ویژگی‌ها باید مانند نحوه تغییر خودکار تلفن‌های ما از LTE به Wi-Fi زمانی که در محدوده مسیریاب‌های خانگی خود قرار می‌گیریم، کار کنند. اعلان‌های من را پس از یک روز که تعداد زیادی خوانده نشده را بازنویسی می‌کنم، پیشنهاد می‌کنم زمانی که صفحه به چندین اسکرول نیاز دارد، یک مقاله خلاصه شود، و هنگام تشخیص صداهای مختلف در حین رونویسی، بلندگوها را برچسب‌گذاری کنید.

همچنین: اپل به Control Center مفیدترین ویژگی سفارشی سازی خود را با iOS 18 می دهد

چنین ویژگی‌هایی ممکن است به اندازه شکلک‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی در پیام‌ها تشویق نشوند (پول من برای دریافت واکنش‌های جمعیتی است)، اما احتمالاً همان‌هایی هستند که من و شما تا پایان سال از آنها استفاده خواهیم کرد – – امیدواریم زیرا آنها آنقدر بدون اصطکاک هستند که ما متوجه تغییر تدریجی در الگوهای استفاده خود نمی شویم.

ظهور و سقوط سخت افزار هوش مصنوعی گواهی بر بیزاری مصرف کنندگان از تغییرات رفتاری است. درعوض، شاید راه درست — و بهترین راه — برای معرفی هوش مصنوعی به زندگی مردم همیشه ملاقات با آنها در جایی بوده است که در حال حاضر هستند، از برنامه هایی که هر روز استفاده می کنند تا حرکاتی که با آنها آشنا هستند، مانند تحریک سیری. . ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل نیازی به پر زرق و برق یا آینده نگری ندارند. آنها فقط باید به طرز خسته کننده ای عالی باشند.



منبع: https://www.zdnet.com/article/i-want-apples-ai-features-at-wwdc-to-be-boringly-awesome-heres-why-you-should-too/#ftag=RSSbaffb68