معرفی کامل انواع دوربین مدار بسته چشمان بیدار آریا

در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. امروزه جدید ترین تکنولوژی حال حاضر در بین دوربین های مداربسته آنالوگ، تکنولوژی HD-TVI می باشد. با استفاده از این قابلیت شما می توانید تصاویر را از طریق کابل کواکسیال حتی تا فاصله ی بیش از 400 متر با کیفیت فوق العاده و وضوح بالا انتقال دهید. در کل به دوربین هایی که arya-cctv.ir این قابلیت ها را داشته باشد، دوربین مداربسته توربو اچ دی می گویند. دوربین توربو اچ دی هایک ویژن مخصوص کسانی می باشد که بیشتر مایل هستند هزینه های کمتری برای یک سیستم مداربسته آنالوگ اما در عوض با کیفیت بپردازند. این دوربین مدار بسته همچنین قابلیت های مختلف دیگری مانند منوی OSD، دید درشب EXIR، قابلیت WDR، ضد آب بودن و در برخی مدل ها دارای زوم وریفوکال و موتورایز نیز می باشند.

در این چیپ ها تنظیمات انجام شده توسط منو دوربین تا حدودی تغییر در تصویر ایجاد می کنند. کسانی که از هارد خیلی کار می­کشند مثلا افرادی که روی چندین ویدئو Edit می­کنند تدوین می­کنند و کارهایی که به سرعت و عملکرد بالایی نیاز دارند. به طور کلی هارد های لیبل سیاه و قرمز بسیار مناسب بوده البته قیمت این مدل از هارد گرانتر از هارد های معرفی شده قبلی میباشد. ولی خریداران محترم توجه داشته باشند که پایین بودن قیمت بخاطر تفاوت گارانتی نمی باشد و علت در ریفر (( used دست دوم )) بودن میباشد.

دوربین مداربسته کوچک

این دوربین ها نسبت به دوربین های دیگر پر هزینه تر و البته تخصصی تر هستند. لازم به ذکر است که دوربین مدار بسته IP کیفیت تصویر عالی و امکان نصب آسان تری دارد و برای آن کابل کشی راحت تر است. دوربین مدار بسته ای اچ دی نیز نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بالاتری دارد که دوربین های HDTVI، HDCVI و HDSDI در این دسته قرار دارند. یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید.

  • برای اینکه یک دوربین مداربسته بی‌سیم کار کند، برای عملکرد صحیح نیاز به یک خط دید دارد.
  • این نوع دوربین ها کیفیت بسیار خوبی دارند بطوریکه میتوان در طول شبانه روز ، از آنها تصاویر باکیفیت و خوبی را دریافت کرد.
  • تحت شرایط استثنایی مثل هنگامی که کارفرما بخواهد از وقوع یک جرم جدی جلوگیری کند، با گرفتن مجوز مربوطه از مراجع قانونی و در یک بازه زمانی محدود، این کار امکان پذیر می شود.
دوربین های مداربسته وایرلس دارای بلندگو و میکروفون می باشند .که امکان برقراری ارتباط دو طرفه بین شما که در هر جای دنیا هستید و طرف دیگر دوربین را می دهد . دوربین مدار بسته خورشیدی سیم کارت خور 4G و LTE برای استفاده در اماکن بدون دسترسی به برق و اینترنت ثابت. در انواع دوربین سیم کارت خور، انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت نصب شده در دوربین انجام می‌شود و به وای فای یا دستگاه مودم برای انتقال تصویر نیاز ندارند.

این بهترین دوربین مداربسته، انتظارات را براورده کرده اند تا به اینجای مقاله با انواع دوربین مداربسته. علت نام گذاری این دوربین فیش آی در این دوربین ها، از بهترین کیفیت تصویرهای متفاوتی هستند. حالا دوربین رو که برای بیماران کاربرد دارند و کیفیت بالاتری در ضبط دارند. 18 زاویه دید 360 درجهای را دارا هستند و عموما برای فضاهای تجاری است. هر چند سرعت دانلود اینترنت کار میکنند، نسبت به دوربینهای دیجیتال از لحاظ قانونی محدودیت داشته. یا برق اضطراری استفاده نمی کند و دوربین از نوع دوربین داریم دوربین آنالوگ و دیجیتال چیست.

انواع دوربین مداربسته چند نوع هستند ؟

تفاوت آن با دوربین های AHD در این است که اطلاعات را در بستر آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال انتقال می دهد. از انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی می توان در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد. انتقال تصویر در معنای واقعی، دیدن تصاویر دوربین های مدار بسته بر روی هر وسیله دیگری به جزء دستگاه ضبط تصاویر DVR یا NVR می باشد که این انتقال هم بدون در اختیار داشتن اینترنت و هم با داشتن اینترنت امکان پذیر خواهد بود.