معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | arya-cctv

این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است. تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز مجله خبری دوربین مداربسته آریا است. از کدام روش فشرده سازی ویدئو (MPEG، MJPEG، موجک، h.264، و غیره) برای ذخیره تصاویر استفاده می شود. می توانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشیاستفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید.

بررسی بهترین برند دوربین مداربسته برایتون (Briton Technology)

دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند. شایان ذکر است، کیفیت ساخت لنزهای دوربین های مداربسته سونی در میان سایر برندهای معتبر بسیار عالی و چشم‌گیر می باشد. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد .

دستگاه NVR داهوا مدل DH-NVR4232-4KS2

اما از مشکلات قابل تامل این برند دوربین مداربسته، می‌توان به حساسیت پایین نسبت به تحرک و ست نشدن با دستگاه‌های دیگر برندها اشاره کرد. هدف هایک ویژن از راه‌اندازی برند‌های لوک این است که کمپانی هایک ویژن بتواند با محصولات میانی و رو به پایین در کشورهای مختلف جهان رقابت کند. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت‌هایی که دارد قیمت بسیار پایین‌تری دارد و می‌توان گفت قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته متعلق به برند متوسط هایلوک است.

  • پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند.
  • در نقطه مقابل اگر دوربین قرار است در محیط‌هایی که ریسک‌پذیری کمتری دارند قرار بگیرد نیازی نیست برای خرید دوربین‌های گران‌قیمت هزینه کنید.
  • کمپانی داهوا یکی از کمپانی‌ های موفق و مطرح می‌ باشد که برای سیستم‌ های نظارتی خود به دنبال جدیدترین تکنولوژی‌ ها و راه حل‌ های ممکن برای آنها می‌ باشد.
  • ، مشاوره و امین شما، در این مقاله سعی کردیم تا شمارابا بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی آشنا کنیم و امیدواریم این مقاله مورد قبول شما قرار گرفته باشد.
  • اگر به دنبال سیستمی با کیفیت خوب هستید که قابلیت‌های امنیتی خوبی را همراه با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها ارایه کند بهتر است ابتدا به سراغ نام‌های شناخته شده بازار بروید.

این برند به دلیل کیفیت تصاویر خوب در دوربین های خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است. همچنین شرکت داهوا در تولید و تنوع دوربین های مداربسته برای کاربری های مختلف بسیار موفق بوده است. از این رو تمام مشتریان می توانند دوربین مورد نظر خود را با توجه به نیازهای خود تهیه کنند. شرکت داهوا نیز همانند هایک ویژن مقداری از سود سالانه خود را به بخش تحقیق و توسعه در خصوص محصولات اختصاص می دهد. برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند.

برند دی ام اس dms، یکی از بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته

اما یکی از ایرادات این مدل دوربین مداربسته؛ تولیدات کم و البته قیمت بالاست. دوربین‌های مداربسته سونی نیز از محبوب‌ترین و بهترین‌های بازار جهانی و بازار ایران هستند. اما باید بدانید که در حال حاضر سونی بیشتر تولیدکننده دوربین‌های تحت شبکه است و دوربین‌های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. اکسیس یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 توسط کیت بلدورث ، مارتین گرن و میکائیل کارلسون در لوند ، با رویکرد تولید و توسعه تجهیزات الکترونیکی و نظارت تصویری تحت شبکه فعالیت خود را آغاز کرد .

http://66toolkit.ir