معرفی بهترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته دی ام اس | arya-cctv

پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند. تعدادی از دوربین های IP پیشرفته پرکسیس، از تکنولوژی‌های POE Support، Starlight, Warm Light و Super Starlight نیز بهره‌مند هستند که در صفحه محصولات و لیست قیمت به آنها اشاره شده است. پیوند دادن این نوآوری ها با تجربیات مشتریان از آنها باعث شد نام پاناسونیک در عصر های مختلف تکنولوژی همیشه در اوج باشد که باعث ایجاد زیر ساختی ایمن در استفاده از محصولات این برند میشود. بیش از 3500 کارمند در 50 کشور دنیا محصولات با کیفیت این شرکت را در آن کشور ها توزیع می نمایند. مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می‌باشد.

برند داهوآ، یکی از محبوب ترین برند های بین المللی

مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است. برند یونی ویو سعی دارد با ارائه محصولات حرفه ای، پیشرفته و مطمئن در صنعت امنیت نظارتی، همواره حرفی برای گفتن داشته باشد. ناگفته نمانددوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند. طبق گزارش IHS در سال ۲۰۱۵، شرکت داهوا رتبه دوم دنیا در داشتن بیشترین سهم از بازار در نظارت تصویر را از آن خود کرد در عین حال، این نخستین شرکت امنیتی چینی است که استاندارد فناوری جهانی HDCVI را خلق نمود.

http://66toolkit.ir

ارزان ترین دوربین مداربسته با نام AHD-OR-111 از نوع تحت شبکه می‌باشد. برند های برتر دوربین مداربسته، با داشتن سابقه ای چند ده ساله در این زمینه همواره از بهترین روش های ساخت و قوی ترین تکنولوژی روز دنیا در جهت طراحی محصولات خود استفاده می نمایند. همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آنها به مسئله ای مهم تبدیل شود. در صورتی که شما هم به دنبال بهترین و قوی ترین مدل های دوربین مداربسته هستید، حتما باید به برند سازنده آن توجه داشته باشید. البته که گاهی اوقات این برند ها محصولات با سخت افزار متوسطی را تولید می کنند.

قوی ترین دوربین مداربسته

کمپانی سوئدی اکسیس یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری می باشد که از محصولات قدرتمند آن می توان به دوربین مدار بسته اشاره کرد. تنوع محصولات عرضه شده ی کمپانی اکسیس بسیار بالا می باشند و یکی از محصولات بسیار با کیفیت آن، دوربین های مدار بسته هستند. جنس، نوع بدنه، تکنولوژی، نوع لنز، کیفیت تصویر و دید در شب دوربین های مدار بسته از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت آن می باشند. کمپانی یونی ویو دومین تولید کننده مجله خبری دوربین مداربسته آریا ی بزرگ کشور چین در حوزه ی سیستم های نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته است. دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد. نسبت قیمت به کیفیت مناسب محصولات کمپانی یونی ویو علاوه بر این که موجب شده است که به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته شناخته شود، امکان رقابت با محصولات دیگر برندها را نیز فراهم آورده است.

  • هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد.
  • بعد از برندهای ذکر شده جایگاه پرفروش ترین برند دوربین مداربسته به شرکت بوش می رسد.
  • داهوا یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در سال 2002 میلادی با تولید DVR های 8 کانال Real-time در کشور چین آغاز به کار کرد.
  • از نظر کیفیت معمولا نمی توان برای این دو دسته از انواع مراک های دوربین مداربسته حکم یکسانی صادر کرد.
  • این کمپانی در طی سال‌ های گذشته توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

اولین گام برای انتخاب دوربین مداربسته ایرانی این است که ببینید دوربین را برای چه جایی و با چه شرایطی میخواهید نصب و راه اندازی کنید و از آن دوربین چه استفاده ای میخواهیم بکنید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته ورتینا به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته راینهولد به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته HUVIRON به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته میکرونیکس به لینک بالا مراجعه فرمائید.

ویوتک