معرفی انواع دوربین مدار بسته + ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها فنون برق

برای مثال دوربین‌های 1 مگاپیکسل کیفیت تصویر HD دارند و با یک دوربین 8 مگاپیکسلی می‌توان تصاویری با کیفیت 4K از محیط گرفت. سنسور و پردازنده روی برد دوربین مداربسته نصب شده اند پس با شناخت انواع برد دوربین مداربسته میتواند به مشخصات سنسور و پردازنده تصویر و شرکتهای سازنده آنها دست پیدا کنید و از کیفیت تصویر دوربین خریداری شده اطمینان پیدا کنید. برای خرید و مشاوره اینترنت مناسب دوربین مداربسته با تک نت همراه شوید. دسته دیگری از arya-cctv.ir دوربین مدار بسته گردان می باشد.

دستگاه های ضبط کننده تصویر DVR و NVR

از آن جا که دوربین مارکت بزرگترین مرجع اینترنتی دوربین مداربسته کشور است ما برای همکاران خود اعم از شرکت، فروشگاه، نصاب و تمامی افرادی که در حوزه دوربین مداربسته فعال هستند شرایط ویژه ای در نظر داریم. لذا در صورت تمایل به همکاری با ما فرم مخصوص درخواست همکاری را از منو سایت انتخاب و پر نمایید. در ابتدا این محصول فقط با کیفیت 1 مگاپیکسل عرضه شد که دارای وضوح تصویر بود. این دوربین مانند دوربین‌های آنالوگ از بستر کابل کواکسیال بهره می‌برد .

مدل ‌های مادون ‌قرمز گران ‌تر از دوربین‌ های روز / شب هستند و آن‌ هایی که این گزینه را انتخاب می‌کنند معمولا این کار را می ‌کنند چون ثبت تصاویر در شب برای امنیت کسب‌ و کار آن‌ ها حیاتی است . دوربین مدار بسته C-Mount با توجه به قیمت دوربین مداربسته گزینه ایده آل برای کسانی است که ممکن است مایل به انطباق با میدان دید باشند. آنها به لنزهای قابل جدا شدن مجهز هستند که می توانند برای کنترل فواصل مختلف، در اطراف چرخانده شوند. دوربین C-Mount معمولا حجیم هستند، بنابراین مانند دوربین های گلوله ای به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده در فعالیت های جنایی عمل می کنند. بسته به نوع ساخت و مدل دوربین مداربسته دام، کیفیت و وضوح تصویر نیز متفاوت است. اما بطور کلی وضوح تصویری که این نوع از دوربین ها ارائه می دهند، بالاست.

در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت انواع دوربین مداربسته از نظر نوع تکنولوژی بپردازیم. به صورت کلی از نظر تکنولوژی دوربین‌های مداربسته را می‌توان به دسته بندی زیر تقسیم نمود. این مدل از انواع دوربین مداربسته به طور خاص برای کارایی موثر ساخته شده اند‌، صرف نظر از اینکه نور محیط آنها به چه خوبی است.

وجود نور مادون قرمز باعث می شود تا سوژه در محیط های کم نور قابل مشاهده باشد. کیفیت تصویر پیشنهادی و مناسب برای محیط های مسکونی، دوربین مداربسته 2 مگاپیکسلی است. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل خروجی رزولوشن 1080⨯1920 با نرخ 30 فریم در ثانیه ارائه می دهد.

از جمله مهم ترین انواع دوربین می باشند که برای خرید دوربین مداربسته بهتر است ویژگی های اصلی هر کدام را بدانید. دوربین مارکت مشاور، طراح و مجری در زمینه ی سیستم‌های نظارت تصویری می باشد و به صورت آنلاین فعالیت می کند و آماده همکاری با تمامی اصناف و کاربری های مختلف در محیط‌های آموزشی، بیمارستانی، ادارات ، بانک‌ها، مراکز نظامی و دولتی و… تمام مزایایی که فروش آنلاین دارد به کنار، قیمت دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته در خرید دوربین مدار بسته به صورت آنلاین، کمتر و به صرفه تر است. شروع فعالیت برند هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، دوربین های آنالوگ بوده است؛ اما امروز در زمینه دوربین های تحت شبکه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد.

CCTV مخفف کلمه ی Closed circuit television که در معادل فارسی به معنای سیستم تلوزیونی مدار بسته می باشد. دوربین مداربسته وسیله‌ای است که توسط آن می توانید نسبت به ضبط تصاویر در جهت اهداف نظارتی و شخصی اقدام نمایید. انواع دوربین های مدار بسته وجود دارند که ما امروز در این مقاله، میخواهیم درباره قدیمی ترین دوربین های مدار بسته صحبت کنیم.

دوربین های مدار بسته چرخشی

دوربین های PTZ دارای زوم واقعی هستند به این معنی که با زوم کردن کیفیت تصویر تغییر نمی کند، اگر دوربین PTZ شما 1 مگاپیکسلی است، با زوم کردن بر روی دورترین نقطه نیز همچنان رزولوشن تصویر شما 1 مگاپیکسل باقی خواهد ماند. این نوع هارد دیسکها جزو سری پرقدرت کمپانی وسترن دیجیتال هستند که قیمت بالاتری را دارا مبباشند. این سری هارد دیسک مناسب طیف کامپیوتر شخصی از سطح پاببن تا سرورها بزرگ سطح بالا میباشند و همچنین می توان در سیستمهای نظارت تصویری از این نوع هارد ها با خیال راحت استفاده نمود. توضیح اینکه اگر امکان دریافت آی پی استاتیک را دارید حتماً از آن استفاده کنید.

  • تنوع بالا در ابعاد و مدل دارند، همچنین در کیس های مختلف ارائه شده اند.
  • از این رو در این مقاله از وب سایت اسمارت کو قصد داریم تا به بررسی انواع دوربین مداربسته براساس ظاهر و عملکرد بپردازیم و در این باره اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم.
  • شما می‌توانید انواع دوربین مدار بسته را علاوه بر حضوری به صورت آنلاین نیز خریداری کنید.