معرفی انواع دوربین مداربسته مشخصات+مزایا و معایب+عکس و قیمت

دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. قبل از انتخاب دوربین مداربسته ، باید جزئیات مربوط به محتوای خرید آن را بررسی کنید. محتویات کلیدی مورد جستجو شامل تجهیزات نصب مانند پایه نصب ، پیچ های برق ، کابل ها و آداپتور برق است. بعضی اوقات ، دوربین های مداربسته ارزان قیمت با آداپتورهای برق همراه نیستند و این یک هزینه اضافی است.

شبکه هوشمند هزاره یزد دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته یزد

دوربین های مدار بسته دیجیتال از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده اند که عملکرد آنها در کنار یکدیگر منجر به دریافت و پخش تصاویر با کیفیت بالا می گردد. این ویژگی که اغلب نادیده گرفته می شود یک خصوصیت مفید برای توانایی نظارت از راه دور بر روی تصاویر ویدئویی شما م باشد. به شرط اتصال به اینترنت و دسکتاپ، تلفن همراه هوشمند، لپ تاپ یا تبلت، می توانید فعالیت خود را در فیدهای نظارتی مختلف از هر جای دنیا کنترل کنید. می توانید از طریق هر یک از این دستگاه ها وارد سیستم امنیتی خود شوید و جریان های مستقیم را مشاهده کرده یا به تصاویر بایگانی شده دسترسی پیدا کنید. نیازی به تبدیل سیگنال های آنالوگ به دیجیتال با تصاویر ذخیره شده در یک درایو جدید RAID شبکه یا آرایه های دیسک های مستقل نمی باشد بلکه این کار توسط نرم افزار NVR هدایت می شود. بدون نظر، الان برای اطلاعات کامل درباره دوربین مداربسته نظرت رو ثبت کن…

هدف دشمن از کار انداختن چرخ دنده های پیشرفت کشور است

این نوع دوربین فلزی بوده و معمولا از نوع آی دار IP65 و IP66 می‌باشند که بدین معنی است که ضد آب و ضد آفتاب هستند. این نوع دوربین قابلیت نصب بر روی دیوار و همچنین پایه های مخصوص را دارد و نوع وری فوکال آن برای محیط های اوتدور بزرگ مناسب است. کوچک بودن این دوربین ‎ها چندید دلیل دارد که در بخش مربوط به هر کدام از این انواع دوربین مدار بسته به دلایل آن خواهیم پرداخت.

  • اطلاعات و آموزش‌های منتشر شده باید توسط متخصص بررسی و انجام شوند.
  • حداکثر زاویه ای که دوربین مدار بسته می تواند به صورت افقی بچرخد ، Pan نامیده می شود و به صورت عمودی کج می شود.
  • برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند.
  • دوربین مداربسته یا CCTV (closed-circuit television) یک سیستم تلویزیونی است که در آن محتوایی به صورت عمومی پخش نمی‌شود بلکه نظارت صورت میگیرد.

بدون دوربین مداربسته و سیستم امنیتی نظارت تصویری، هنگام بروز مشکل، نه تنها یافتن منشاء و ریشه مشکل سخت و یا غیر ممکن است، بلکه بدلیل عدم حل مشکل، امکان وقوع مجدد نیز وجود خواهد داشت. با افزایش امنیت محیط کاری مانند مغازه و فروشگاه و محل کار ، بطور مثال با نصب دوربین های مدار بسته، می‌توانید به جای اینکه درگیر خطرات احتمالی باشید، با آرامش خاطر و تمرکز بیشتر کسب و کار خود را مدیریت کنید. در محیط کاری امن‌تر، کمیت و کیفیت عملکرد کارکنان نیز افزایش می‌یابد. مهم‌تر از همه وجود سیستم امنیتی نظارت تصویری باعث افزایش آرامش خاطر کارکنان بخش صندوق (که به تبادل پول نقد با مشتریان مشغولند) می‌شود.

اگر به دنبال خرید یک دوربین با برند معتبر جهانی هستید، دوربین HDTVI هایک ویژن می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. دوربین‌های نظارتی انواع مختلفی دارند و قیمت دوربین مداربسته به قابلیت‌های دوربین و شرکت تولید کننده آن بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی دوردیدتک فروشگاهی است که به طور تخصصی به فروش تجهیزات حفاظتی از برترین برندهای دنیا می‌پردازد و با ارائه پشتیبانی 24 ساعته، محصول خریداری شده را با ضمانت اصل بودن کالا و تحویل اکسپرس به دست شما کاربران عزیز می‌رساند. برای خرید از فروشگاه ما کافیست وارد صفحه محصولات موردنظر خود شوید و با مشاهده ویژگی‌های مختلف هر دوربین، به سادگی خرید خود را انجام دهید. مثلاً دوربین مداربسته دام دارای زاویه دید ۳۶۰ درجه است و محدوده وسیعی را در تصویربرداری می‌کند. نصب دوربین مداربسته دام برای مراکز صنعتی و تجاری توصیه می‌شود، اما برخی دیگر مانند دوربین مدار بسته بولت، زاویه دید کمتر از ۲۰۰ درجه را ارائه می‌دهند.

مطمئناً نصاب دوربین باید یک فرد حرفه‌ای باشد، که بتواند این کار را به خوبی و حرفه‌ای انجام دهد. امروزه خیلی از مردم دارایی‌های قیمتی خود را در منزل مسکونی نگه می‌دارند، و دوست دارند تا در زمانی که بیرون از خانه هستند، مشکلی برای دارایی‌های قیمتی آنها رخ ندهد. استاندارد محافظت دستگاه در مقابل آب و گرد و غبار از عبارتی مانند IPXX تشکیل arya-cctv.ir شده است که عدد اول بعد از آی پی مربوط به محافظت در مقابل گرد و غبار و عدد دیگر به معنی مقاومت دستگاه در مقابل آب است. سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد.

دوربین مداربسته دیگری که میخواهیم مورد بررسی قرار بدهیم ، دوربین مدار بسته بولت نام دارد که به صورت استوانه و مخروطی است که شکلی همانند گلوله تفنگ دارد. این نوع از دوربین مدار بسته معمولا قابلیت هایی همچون زوم ، چرخش و چرخش را ندارند و در مکان های خاص و حالت ثابت مورد استفاده قرار میگیرد. تمامی مقالات موجود در مورد دوربین های مداربسته یزد را در وبلاگ آلتون سیستم بخوانید. همچنین در وبلاگ ما میتوانید به آگاهی کامل برای راهنمایی خرید دوربین مداربسته برسید. دوربین مداربسته آنالوگ سیگنال ها را مستقیما بر روی دستگاه DVR ضبط می‌کنند. سیگنال های آنالوگ روی یک نوار ذخیره شده و با سرعت پایینی میچرخد تا تصاویر به صورت مستمر ضبط شوند.

دی وی آرها از هارد های با ظرفیت ۲ ترابایت یا بیشتر پشتیبانی نمی‌کنند. ولی خریداران محترم توجه داشته باشند که پایین بودن قیمت بخاطر تفاوت گارانتی نمی باشد و علت در ریفر (( used دست دوم )) بودن میباشد. ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. وقتی اجزای نور که فوتون نامیده میشود وارد بدنه سیلیکون فوتوسایت میشود انرژی کافی برای آزاد سازی الکترون هایی که با بار منفی شارژ شده اند ایجاد میگردد.هرچه نور بیشتری وارد فوتوسایت شود الکترون های بیشتری آزاد میشود. حسگرهای نوری از هزاران ردیف المان نیمه‌هادی بسیار کوچک و حساس به نور تشکیل شده‌اند که می‌توانند ذرات یا فوتون‌های نور را به بار الکتریکی تبدیل کنند.