معرفی انواع دوربین مداربسته باکیفیت برای خرید خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

برای مثال یک دوربین را در یه مکان شلوغ و پر رفت و آمد نصب می کنید و دوربین دیگر را در یک نقطه خلوت. به طور کلی ضبط تصاویر در مکان های شلوغ تر منجر به مصرف بیشتر پهنای باند می شود. ابتدا ذکر این نکته مهم است که هر دوربین بر اساس طراحی خود میزان مشخصی از پهنای باند را برای ارسال اطلاعات اشغال می کند. همچنین لازم به ذکر است که در هنگام نصب باید در محاسبه میزان مصرف پهنای باند توسط کلیه دوربین ها و به دست آوردن میزان کل و مقایسه آن با پهنای باندی که در اختیار داریم دقت لازم را داشت.

آموزش تعمیر هدفون بلوتوثی نیا (NIA) + ویدئو

بنابراین دوربین مدار بسته هایی با لنز ثابت زاویه دید محدوتری دارند. حال این سوال پیش می اید که آیا سیستم دوربین مداربسته زمانی که برق رفته است هم کار می‌کند؟ که ما آن را در ادامه بررسی خواهیم کرد… مفهوم Main Stream و Sub Stream توسط شرکت پیشرو هایک ویژن معرفی شد و توسعه پیدا کرد. این ویژگی در دستگاه های DVR هایک ویژن به منظور ارائه تصویری نرم و بدون تاخیر برای دسترسی های راه دور و ریموت ارائه شد. در حال حاضر این تکنولوژی به طور گسترده در بین تولید کنندگان جهانی از جمله هایک ویژن و داهوا در حال استفاده است.

برای خرید بهترین دوربین مدار بسته، یکی از اصلی ترین مواردی که مشتریان عزیز باید به آن توجه کنند تا بتوانند بهترین دوربین مدار بسته را تهیه نمایند انتخاب به یک شرکت معتبر می باشد. حتماً در هنگام خرید دوربین مداربسته و استعلام قیمت دوربین مدار بسته قبل از هرگونه اقدام حتماً از اصالت محصولات شرکت مورد نظر و رزومه اجرایی آن شرکت در حوزه دوربین مداربسته اطلاعات لازم را به دست بیاورید. دوربین مداربسته دید در شب یا مادون قرمز (فروسرخ) یکی از پر کاربردترین انواع دوربین مدار بسته است. این چراغ ها در زمان تاریکی روشن میشوند و با انتشار نور مادون قرمز و دریافت و آشکارسازی این نور، از محیط اطراف خود تصویر برداری میکنند. این نوع دوربین ها برای مکان های کم نور بسیار مناسب هستند و میتوانند فواصلی تا 18 متر را تصویر برداری کنند.

همین موارد دوربین‌های C-Mount را به یک بازدارنده بصری مؤثر برای فعالیت‌های مجرمانه تبدیل می‌کند. این دوربین‌ها در یک محفظه دوربین مقاومی قرار دارند که از آنها در برابر شرایط آب و هوایی سخت محافظت کرده و این تجهیزات را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌کنند. ظاهر این دوربین‌ها برای همه قابل تشخیص است و یک عامل بازدارنده در برابر سرقت و نفوذ هستند. دوربین‌های بولت در مواردی کاربرد دارد که نیاز به مشاهده از راه دور است و معمولاً در فضاهای باز که شامل پارکینگ‌ها، حیاط‌های پشت و جلو، مراکز خرید، دفاتر، کارخانه‌ها، انبارها و مزارع می‌شوند، یافت خواهند شد. دوربین های مدار بسته‌ای هستند که بسیار ساده و برای کاربران غیرحرفه‌ای طراحی شده اند و استفاده از آن‌ها بسیار رایج است.

در این صورت این تصاویر را می توان به شکل زنده و با نمایشگر متصل به دستگاه و یا پخش مجدد که مشاهده تصاویر ضبط شده در هارد دیسک و در مدل های به روزتر بر بستر شبکه در کامپیوتر یا روی گوشی و تبلت هم دید. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان می باشد.برند هایک ویژن فراتر از تکنولوژی روز فعالیت میکند و همواره از لحاظ طراحی در میان برند های دیگر در این حوزه حرف اول را میزند.

ورود به صفحه پخش و فروش عمده (سایر تجهیزات)

این نوع دوربین مداربسته به دوربین دیواری هم معروف هست، و بیشتر در محل هایی که امکاننصب دوربین مدار بستهبر روی سقف نمی باشد باید از این مدل دوربین استفاده نمود زیار قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد. برای مثال اگر از یک کمپانی معتبر خرید نکنید، در نهایت ممکن است محصولی معیوب تحویل بگیرید. همچنین بعضی از دوربین‌های مداربسته دارای اپلیکیشن رایگان برای نظارت از راه دور نیستند. اریا سی سی تی وی دام، کیوب، باکس صنعتی و بالت صنعتی دید در شب.

دوربین مداربسته روز و شب

در کل ساختا دوربین های مداربسته تولیدی در جهان به دو شکل می باشد که اگر بخواهیم آن ها را نامببریم می توان به دوربین های مدار بسته آنالوگ و دوربین های مداربسته تحت شبکه اشاره کرد. در ادامه ی این بخش می خواهیم تعریف مناسبی از اساس و کارایی دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه داشته باشیم. برای کاربردهای خانگی و فروشگاهی کوچک معمولا از انواع دوربین مداربسته رم خور، دوربین وای فای و دوربین وایرلس استفاده می‌شود. این دوربین‌های نیاز به کابل کشی و دستگاه ضبط مرکزی ندارند و با اتصال به یک مودم وایرلس (از نوع مودم وای فای، مودم سیم کارت خور، مودم ای دی اس ال، و یا مودم همراه جیبی) قادر به انتقال تصویر بر روی موبایل می‌باشند. بهره مندی از قابلیت ها و امکانات هوشمند، مانند تشخیص چهره، قابلیت برقراری ارتباط بیسیم با کیفیت و امنیت بالا و قابلیت ارسال صدا و تصویر همزمان در بستر شبکه، دیگر ویژگی های این مدل دوربین مدار بسته را شامل می شود.

  • انواع دوربین مداربسته ویژگی های مختلفی دارند، این ویژگی ها برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.
  • دوربین مارکت ارائه کننده ی انواع تجهیزات دوربین مدارسته از جمله دوربین ، دستگاه دی وی آر و کابل های رابط می باشد.
  • همکاران ما در بخش فروش دوربین مداربسته دی سی ای کالا می توانند در مورد شرایط خرید و قیمت دوربین مداربسته بی سیم به شما بهترین راهنمایی را ارائه کنند.
  • کارت دی وی آر در واقع رابط بین دوربین های مداربسته آنالوگ با سیستم کامپیوتر است.