معرفی انواع دوربین مداربسته آموزشگاه فنی پویان

NVR یا ضبط کننده های ویدیویی شبکه، مشابه DVR ها کار می کنند، اما با دوربین های IP سازگار هستند. دوربین های مدار بسته و NVR شما از طریق سوئیچ شبکه یا روتر متصل می شوند. از طریق مرورگر وب یا برنامه تلفن همراه می توانید به راحتی به تصاویر موجود در NVR دسترسی پیدا کنید. آن ‌ها همچنین گزینه نمایش فیلم در یک مرورگر وب را به شما می ‌دهند.

بسیاری از سارقان اگر متوجه وجود دوربین امنیتی شوند ، خانه را سرقت نمی کنند و اگر از خانه دزدی شود ، صاحبان خانه می توانند از فیلم دوربین ها به عنوان مدرک در تحقیقات جنایی استفاده کنند. دوربین های امنیتی همچنین می‌ توانند منجر به واکنش سریع‌ تر پلیس شوند ، زیرا می‌ توانند تایید کنند که یک جنایت در حال وقوع است. بنابراین باید به دوربین های IP متصل شوند و از این رو کیفیت تصویر بسیار بالاتری نسبت به DVR فراهم می کنند. در حال حاضر شاهد افزایش استفاده از دوربین های مدار بسته جهت کنترل ترافیک وسایل نقلیه، در جاده های برون شهری و درون شهری و همچنین آزاد راه ها هستیم. چرا که احتمال بروز هرگونه حوادث جاده ای با افزایش تعداد وسایل نقلیه وجود دارد.

نماینده فروش و کارشناسی فروش دوربین مداربسته تحت شبکهip از شرکت تدبیر سازان دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته تحت شبکه ip

به صورت خلاصه DWDR تصویر را بیش از حد دستکاری می کند که باعث می شود کیفیت عکس اصلی کاهش یافته و تصویر نویزدار و پیکسلی شود. این مورد با توجه به برچسب قیمتی دستگاه های DWDR و تفاوت قیمتی آن ها با WDR، قالب چشم پوشی است. میخواستم بپرسم برای اعطای نمایندگی در شهرستان ها کلاس و یا آموزش دارین؟ جهت نصب و فروش و اطلاعات دیگه. دوربین های بی سیم آنالوگ در کنار سادگی و ارزان قیمت بودن اشکالات زیادی دارند که کاربرد آن ها را محدود می کند. در بسیاری از موارد تصاویر با دید در شب رنگی می توانند کمک شایانی را به ما برای تشخیص جزئیات تصاویر در شب انجام دهد. این در حالی است که جزییات در تصاویر سیاه و سفید به خوبی نمایان نمی شوند.

در هنگام خرید دوربین مداربسته به سابقه و عملکرد آن شرکت دقت داشته باشید. یکی دیگر از کاربردهای دوربین مدار بسته در مناطق مسکونی، قابلیت استفاده به عنوان «دوربین پرستار بچه» است. دوربین پرستار بچه برای کسانی که در بیرون از منزل کار می کنند و می خواهند نسبت به فعالیت های فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند، انتخابی عالی است.

  • این شرکت قدمت زیادی داشته و به خاطر محصولات با کیفیتی که تولید می‌کند شناخته‌شده است.
  • اگر در مورد هزینه آن اطلاعاتی ندارید می‌توانید در صفحه تعرفه نصب دوربین مداربسته، تمام قیمت‌ها را بررسی بفرمایید.
  • تفاوت بنیادین این سیستم ها ارتقا کیفیت و رزولوشن است که بر اساس آن نیاز کاربری و احراز هویت تغییر بسیاری کرد.
  • در انتخاب کابل این تصاویر باید خیلی دقت کنیم زیرا کیفیت تصاویر این دوربین ها وابسته به سیگنال های آنالوگ هایی است که به سمت دستگاه دی وی آر منتقل می شوند.
  • هنگام وصل شدن دستگاه به مانیتور تمامی تصویر‌ها نمایش داده می‌شوند که با دو بار کلیک کردن بر روی هر تصویر می‌توان آن را به اندازه صفحه نمایش بزرگ کرد.

DVR دستگاهی است که از آن برای تبدیل تصاویر آنالوگ به دیجیتال و بعد ذخیره آن ها استفاده می شود که بنابر میزان امکانات و حافظه قیمت های متفاوتی دارد. توجه داشته باشید که نصب این نوع دوربین ها کار تخصصی بوده و برای نصب نیاز به نصاب خواهید داشت. برای فضای داخلی گوشه ای از اتاق را انتخاب کنید که بیشتر نقاط ورود به اتاق قابل مشاهده باشد.

شرکتهایک ویژن یکی از تولید کنندگان سیستم های نظارت تصویری می باشد که فعالیت خود را از سال 2001 در شهر هانگژو کشور چین آغاز کرده است . از ویژگی های بارز محصولات داهوا می توان به تنوع بسیار زیاد در مدل های داهوا اشاره کرد. محصولات داهوا بسیار متنوع است و احتمال اینکه شما کالای موردنیاز خود را در بین این محصولات پیدا کنید بسیار بالا است. همچنین برند داهوا که با نام شرکت «داهوا تکنولوژی» شناخته می شود، همواره در تلاش است تا دوربین های هوشمندتری تولید کند؛ بنابراین با بررسی محصولات این برند شما جدیدترین فناوری های هوش مصنوعی را در دوربین های برندداهوا خواهید یافت. به گفته مایکل، فردی ناشناس هر روز به این قبرستان آمده و روی قبر مادرش ادرار کرده و کیسه ای مدفوع روی آن قرار میداد؛ اتفاقی که به شدت باعث ناراحتی و خشم او شده بود.

معمولا در محیط هایی که نیاز به مشاهده تصاویر بصورت غیرمحسوس می باشد از این نوع دوربین های مداربسته استفاده می شود. کاربرد نوع دیگر این دوربین های مداربسته در مکان هایی می باشد که ممکن است طی یک فعالیت صنعتی امکان دسترسی و مشاهده برخی از سمت های فرایند وجود نداشته باشد. در این شرایط دوربین مداربسته مینیاتوری به علت اندازه کوچکی که دارد گزینه مناسبی برای آن قسمت از فرایند می باشد. دوربین های مداربسته صنعتی می توانند در کنار تجهیزات و ماشین های خطرناک و حساس نصب شده و به صورت اتوماتیک وسایل امنیتی را کنترل نمایند.

نوع دیگری از انواع دوربین مدار بسته به نام دوربین مداربسته کیوب نیز وجود دارد که برای کاربردهای ایندور مناسب تر و شکیلتر می‌باشند. هنگام انتخاب و خرید دوربین مدار بسته می توانید از ویژگی و اندازه لنز و زاویه ای که که می تواند برای شما قابل مشاهده باشد، مطلع شوید. تمام این موارد به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قیمت دوربین مداربسته تاثیر می گذارد. دوربین مداربسته یک سیستم امنیتی است که برای بیشتر کسب و کار ها ضروری به حساب می آید.

دوربین مدار بسته Imilab C21 CMSXJ38A

در ادامه این صفحه تعدادی از سیستم‌های دوربین مداربسته‌ای که برای نصب و فعالیت در یک فروشگاه و مغازه یا محیط کسب و کار مناسب می‌باشند، لیست شده‌اند. انتقال تصاویر دوربین مدار بسته در این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ کیفیت بیشتری دارد. قابلیت تشخیص چهره از دیگر ویژگی های دوربین های مداربسته تحت شبکه می باشد. با گسترش سیستم های مدار بسته، دوربین مداربسته آنالوگ نیز باکیفیت بالا عرضه شد و هرروزه یک نسل از آن در بازار توسعه یافت. فناوری HDCVI یک فناوری بود که توانست تصاویر اچ دی را روی کابل کواکسیال انتقال دهد.

درسال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت “ضبط بعد از شناسایی حرکت” به بازار آمدند؛ این دوربین ها تا حد زیادی مورد توجه و استقبال برخی حرفه ها بخصوص آنهایی که بیشتر مورد سرقت قرار داشتند قرار گرفت. از مهم ترین انواع دوربین های مدار بسته بر arya-cctv.ir اساس شکل ظاهر نوع بولت است، که شکل مخروطی مانند دارد و قابلیت گردش ندارد و فقط می تواند از یک زاویه ثابت تصویر برداری کند. همچنین این نوع دوربین مدار بسته را می توان در مکان های باز مورد استفاده قرار داد، زیرا برخی از آنان را با پوشش ضد آب مقاوم می کنند.