مدیریت رمز عبور Dashlane Premium را برای 3 ماه با 1 دلار دریافت کنید

علاوه بر همگام‌سازی رمز عبور در دستگاه‌های نامحدود، فرم و پرداخت خودکار، 1 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فایل رمزگذاری‌شده، احراز هویت دو مرحله‌ای، اشتراک‌گذاری نامحدود رمز عبور و حتی دسترسی به تولیدکننده رمز عبور نیز خواهید داشت. برای کسانی که به سطح امنیتی بیشتری نیاز دارند، اشتراک پریمیوم وب تاریک را رصد می کند و در صورت بروز نگرانی امنیتی به شما هشدار می دهد. و اگر واقعاً می‌خواهید تا حد امکان خصوصی بمانید، اشتراک همچنین به VPN برای محافظت از Wi-Fi اضافی اجازه می‌دهد.

ما همچنین Dashlane را مفید می دانیم، به طوری که امسال در لیست بهترین مدیران رمز عبور ما قرار دارد. یکی از ویژگی‌های خوب Dashlane این است که در مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله رایانه‌های اندروید و iOS، تبلت‌ها، تلفن‌ها و موارد دیگر کار می‌کند.

با هجوم هکرها و بدافزارها، ردیابی رمزهای عبور می تواند بسیار گیج کننده باشد. به هر حال، جایی که ممکن است حداقل به هشت کاراکتر، نماد و اعداد نیاز باشد، سایت دیگری ممکن است مجموعه استانداردهای کاملاً متفاوتی برای ساخت یک رمز عبور منحصر به فرد داشته باشد. اگر می خواهید راهی آسان برای پیگیری رمزهای عبور خود داشته باشید، داشلین اینجا برای کمک است حتی بهتر از آن، در حال حاضر، با یک کد ویژه، می توانید سه ماه اشتراک پریمیوم آنها را دریافت کنید فقط با 1 دلار.

خبر خوب این است که می توانید همه اینها را با 1 دلار برای سه ماه اول دریافت کنید. پس از آن، می توانید 6.49 دلار در ماه پرداخت کنید یا می توانید اشتراک سالانه 59 دلار دریافت کنید.

با این حال یک نکته وجود دارد: تا 15 آگوست فرصت دارید تا این معامله عالی را دریافت کنید. حتما از کد استفاده کنید zdnet3F1 برای دریافت این معامله قبل از انقضای آن.


منبع: https://www.zdnet.com/article/dashlane-premium-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68 zd-dashlane.jpg

اشتراک رایگان آنها دارای حداکثر 50 رمز عبور برای دستگاه مورد علاقه شما است. از آنجایی که بسیاری از ما از چندین دستگاه استفاده می کنیم، استفاده از ردیف رایگان آنها کاملاً ارزشمند نیست. اینجاست که اشتراک ممتاز وارد می‌شود. فقط با 6.49 دلار در ماه، Dashlane گذرواژه‌ها را در تعداد نامحدودی از دستگاه‌ها مدیریت می‌کند و همچنین ابزارهای امنیتی پیشرفته‌ای را دریافت خواهید کرد که همگی در یک برنامه آسان برای استفاده جمع‌آوری شده‌اند.