محصولات دوربین مداربسته IP تحت شبکه هامین: فروشگاه جامع محصولات شبکه، حفاظتی و امنیتی | arya-cctv

به تفاوت بین عکس‌های دوربین با لنز 2.8mm و دوربین با لنز 4mm دقت نمایید. به طوری که هرچه تعداد پیکسل های یک دوربین بیشتر باشد، کیفیت تصویر بالاتر می رود و در واقع رزولوشن یک تصویر را به وجود می اورد. این دوربین ها قابلیت تصویر برداری از تمامی جهات را به طور همزمان دارند. نکته ای که برای نصب این دوربین ها حائز اهمیت است، این است که هر چه در در ارتفاع بالاتری نصب شوند، از فضای بیشتری تصویر برداری می کنند.

http://66toolkit.ir

در صورتی که امکان پرداخت هزینه های سیستم شبکه را داشتید حتما از این سیستم استفاده کنید اما اگر این هزینه ها برای شما زیاد بود و نیاز به یک سیستم ساده و اولیه داشتید دوربین های آنالوگ را انتخاب کنید. اگر میخواهید برای مجموعه ای دوربین های مداربسته تحت شبکه نصب کنید باید از دستگاه ضبط nvr استفاده کنید . در غیر این صورت، برای یک سیستم دوربین هیبریدی متشکل از دوربین های کواکسی و شبکه به یک دستگاه DVR نیاز خواهید داشت. صرف نظر از این، می‌توانید از طریق اینترنت به ضبط‌کننده‌های دوربین‌های امنیتی از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید تا فیلم‌های ضبط‌شده را تماشا کنید یا تصاویری را که در جلوی لنز دوربین اتفاق می‌افتند به صورت زنده تماشا کنید. حتی بهتر از آن، هشدارهای امنیتی می توانند به طور خودکار برای شما ارسال شوند. می‌توانید ضبط‌کننده‌های DVR و NVR را طوری پیکربندی کنید که اعلان‌های حرکتی را به تلفن هوشمندتان ارسال کنند یا هشدارهای ایمیل را دریافت کنید.

در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند.

معرفی چند نمونه از دوربین مدار بسته آنالوگ

دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند. مجله خبری دوربین مداربسته آریا اما در نهایت، ممکن است احساس کنید که توسط هزینه های نصب سرقت شده اید. همانطور که می دانید ، در طراحی سیستم های مداربسته پاناسونیک باید قیمت قطعات شامل دوربین های مداربسته پاناسونیک و ذخیره ساز ها و …را هم در نظر داشته باشید .

  • آداپتوریا منبع تغذیه دوربین های مداربسته برق 220 ولت را به 12 ولت تبدیل می کند.
  • اگر با وجود تنوع دوربین های مداربسته در بازار می خواهید به راحتی انتخاب و خرید کنید این مطلب را بخوانید.
  • ۱-در این شبکه کل سیستم غیر متمرکز است در واقع یک نفر نمی تواند تنظیمات قابلیت دسترسی کل شبکه را تعیین کند.
  • یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که سبب شده تا خرید دوربین آی‌پی در سال‌های اخیر افزایش یابد، راه‌اندازی سریع این نوع دوربین‌ها است.
  • برای نصب دوربین مداربسته در برخی اماکن نیاز به مجوز وجود دارد که برای دریافت آن باید به مراجع قانونی مربوطه مراجعه کرد در غیر اینصورت نصب دوربین غیر قانونی خواهد بود.

در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. استفاده از مطالب دیجی ویرا برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی ویرا و لینک به منبع بلامانع است. هوش مصنوعی که امروزه از آن یاد می‌شود در واقع تکنولوژی است که به نحوی قابلیت تفکر دارد. ۲-ریکاوری داده و گرفتن فایل پشتیبانی در این نوع شبکه بسیار سخت است. هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد.

دوربین مداربسته تیاندی مدل TC-C32HN