محصولات دوربین مداربسته IP تحت شبکه هامین: فروشگاه جامع محصولات شبکه، حفاظتی و امنیتی | arya-cctv

در زوم دیجیتال بیش از حد بزرگنمایی کنید و تصویر ویدیو مبهم و مخدوش به نظر می رسد زیرا میزان زوم دیجیتال با وضوح تصویر محدود می شود. این شبیه به زوم دیجیتال روی عکسی است که با دوربین تلفن همراه شما گرفته شده است. برای نگهداری و ذخیره کردن تصاویر در دوربین‌های مدار بسته آنالوگ، از دستگاه‌های DVR استفاده می‌شود. دستگاه DVR یا ضبط‌کننده تصاویر، وظیفه ذخیره کردن تصاویر را در حافظه خود دارد.

  • شما عزیزان می‌توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و دوربین شما را برای تعمیر دریافت کنند.
  • اما اگر بخواهید پوشش دید بیشتری داشته باشید باید از دوربین‌های لنز متحرک استفاده کنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود زاویه دید آن را تغییر داده یا بزرگنمایی کنید.
  • برای دسترسی و کنترل دوربین های اسپید دام می توان از یک کامپیوتر استفاده کرد و با نرم افزار جانبی تمامی امکانات دوربین را به کار گرفت.
  • دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد.
  • بالا بودن فروش دوربین‌های مداربسته IP نشان از محبوب بودن تجهیزات الکترونیکی مذکور است.

برند ریکو، اکسوم و تایفون از جمله برند های موفق ایرانی محسوب می شوند. علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

سوالات متداول خرید دوربین مداربسته

پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد . در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد. نام دوربین دام از شکل ظاهری دوربین مداربسته که گنبدی شکل است، گرفته شده است.

انواع دوربین مداربسته

به همین دلیل از این لنز ها، در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده می کنند. دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود. این دوربین ها به دلیل حضور در محیط بیرون و وجود عواملی مثل گرد و غبار، باران و… از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

دوربین مدار بسته براساس برند

با وجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، گزینه ارزانی به حساب نمی آیند و ضمن اینکه یک سیستم پیشرفته، راه‌حل های امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه می کند. دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید. از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. در اماکنی خاص نصب دوربین های مداربسته حرارتی کمک شایانی به شناسایی نفوذ غیر مجاز و افراد خرابکار و سارقین می‌کند. آداپتور یا منبع تغذیه جزو تجهیزات حساس مجله خبری دوربین مداربسته آریا است و وظیفه تبدیل برق 220 ولت شهری به ولتاژ مورد نظر دوربینهای مداربسته یعنی 12 ولت با آمپر های متفاوت را دارد. در حال حاضر این مدل دوربین های بیسیم از پرطرفدارترین دوربین ها به شمار می روند.

http://66toolkit.ir