لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | arya-cctv

علاوه بر این، می‌توانید روی یک NVR جداگانه (ضبط‌کننده ویدیوی شبکه) سرمایه‌گذاری کنید تا تمام فیلم‌های آرشیو شده را در آنجا ذخیره کنید. به همین دلیل است که راه اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته IP با هزینه نگهداری کمتر بسیار مقرون به صرفه تر است. کیانام ارتباط با توجه به احترامی که برای مشتریان خود قائل است، سیستم مشاوره رایگان تلفنی و چتی را برای کاربران خود فراهم کرده است. اگر قبل از خرید دچار دودلی شدید اصلا نگران نباشید زیرا خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در کیانام ارتباط کاملا رایگان است پس همین حالا با ما تماس بگیرید. دوربین مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد . که در ادامه توضیحات کاملی درباره دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی خواهیم داد.

  • بطور کلی هدف همیشه در مبیت جلب رضایت کاربران بوده است؛ چه کسانی که به صورت عمده و برای فروشگاه حضوری خود خرید می‌کنند و چه کاربرانی که به صورت جزئی خرید می‌کنند.
  • یکی از مهمترین نکاتی که توصیه می شود در زمان خرید این دوربین به آن توجه داشته باشید قابلیت دید در شب است.
  • اگر می خواهید از یک منطقه طولانی محافظت کنید، دوربین های مداربسته گلوله ای احتمالا یکی از بهترین گزینه ها هستند.
  • تفاوت اصلی میان سیستم HDTVI با سیستم TVL یا آنالوگ در ضبط اطلاعات است.
  • اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم یکی از مهمترین فاکتورها رزولوشن تصویر است.

یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت مجله خبری دوربین مداربسته آریا تصویر آنها است. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2T86G2-4I

در دستگاه دی وی آر DVR تصاویر دوربین مداربسته یا به صورت دائم و بدون توقف ضبط می شوند یا به صورت تشخیص حرکت که در سیستم دوربین مدار بسته به آن Motion detection می گویند. در محصولات دوربین مداربسته آنالوگ تصویر دوربین از طریق کابل کواکسیال به دستگاه دی وی آر ارسال می شود و این دوربین ها در قدیم بر مبنای تی وی لاین یا خطوط تصویر دسته بندی می شدند. دوربین مداربسته پینهول یا pinholeاین سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد. یکی از انواع دوربین مداربسته بر اساس فرم و شکل ظاهری، دوربین دام است. کلمه دام به معنای گنبد است و علت نامگذاری این دوربین نیز برگرفته از شکل بدنه دایره ای یا گنبدی آن است. دوربین مداربسته دام بسیار پرکاربرد است و چه در فضاهای داخلی و چه فضاهای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HAC-HDW1200M

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8 – دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS – دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل – مجهز به بدنه پلاستیکی با… دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HDBW1220RP-VF – دارای سنسور 2.9 اینچیِ CMOS – دارای دید در شب 30 متری هوشمند – دارای لنز وری فوکال 2.7mm~12mm – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400EMP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با… دوربین مداربسته داهوا HAC-ME1200BP-PIR – دارای سنسور 2.7 اینچی CMOS – دارای دید در شب 20 متری هوشمند – دارای لنز ثابت 2.8 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با استاندارد… دوربین مداربسته داهوا HFW1200SP – دارای سنسور 1/2.7 اینچی Cmos – دارای دید در شب 30 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای سرعت تصویر برداری 25 تا 30 فریم در…

باید بدانید که چه نوع لنزی برای محل و هدف مورد نظر شما و یا بزرگنمایی و فوکوس بر روی بخش خاصی از محیط مناسب است. در این شرایط، امکان بازیابی اطلاعات از روی سرور وجود دارد و این موضوع در محیط های امنیتی بسیار مهم است. به همین دلیل، کسانی که می خواهند برای نصب دوربین مدار بسته اقدام کنند، باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشند.

http://66toolkit.ir