لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | arya-cctv

زمانی که صحبت از انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها می شود باید بدانید دوربین های هایک ویژن رتبه بسیار بالایی دارند. در واقع، اگر هیچ نوری در محیط وجود نداشته باشد و محیط در تاریکی مطلق باشد، این دوربین ها می توانند با استفاده از نور مادون قرمز تصاویر با کیفیتی را ضبط کنند و همین امر امنیت محیط را به میزان چشمگیری افزایش می دهد. یکی دیگر از دوربین هایی که در بحث مرتبط با انواع دوربین مداربسته و خصوصیات آن ها باید در مورد آنها صحبت کنیم دوربین های تحت شبکه یا IP هستند. این دوربین ها برای اینکه بتوانند در محیط مورد استفاده قرار بگیرند به هیچ نوع سیم و یا کابلی نیاز ندارند.

  • دوربین های نظارتی و امنیتی از لحاظ شکل ظاهری می تواند دسته بندی های فرعی دیگر نیز داشته باشد که در این جا به آن ها اشاره می کنیم.
  • دوربین مداربسته برای انباری ها و پارکینگ هایکی از فضاهایی که در هنگام جانمایی دوربین مداربسته باید در نظر داشته باشید پوشش دهی فضای پارکینگ ها و انباری می باشد.
  • انتخاب از لیست قیمت هایک ویژن به شما این امکان را می دهد تا دوربین های ترند شده و موجود در بازار را خریداری کنید.
  • برای مثال لزومی ندارد که دوربینی بخرید که تحمل دمای سرد آن تا منفی 60 تا 80 در جه است زمانی که سردترین دمای منطقه سکونتتان تنها تا منفی 5 درجه است.
  • امکان انتقال تصویر این امکان را برای کاربر دوربین مدار بسته فراهم می کند تا در هر ساعت از شبانه روز بتواند محل مورد نظر را مانیتور نماید.
  • بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود.

با استفاده از تکنولوژی هایی که در این قرن در اختیار انسان قرار گرفته اند، به راحتی می توانیم امنیت را در محیط اطراف خود برقرار سازیم. دوربین مدار بسته یکی از محصولاتی است که می تواند از محیط اطراف ما محافظت کند و حتی زمانی که در آن محیط حضورن داریم، می مجله خبری دوربین مداربسته آریا توانیم امنیت را در محیط برقرار سازیم. امروزه، سوالات زیادی در مورد این دوربین ها پرسیده می شود که یکی از این سوالات مرتبط با دسته بندی دوربین مدار بسته به لحاظ ظاهر است. شاید این سوال برای شما پیش بیاید مهمترین فاکتور در فروش دوربین مدار بسته چیست.

نکات مهم در انتخاب دوربین مدار بسته

از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود. بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. با وجود LED های IR که به صورت جداگانه در ساختار دوربین های EXIR تعبیه شده اند باعث می شود که انعکاس نور IR با لنز دوربین تداخل تداخل نداشته باشد.

دسته بندی دوربین مداربسته بر اساس لنز

نحوه ضبط تصاویر دوربین های امنیتی و نظارتی روی هاردقدم بعدی این است که باید به این نکته توجه داشته باشید که دستگاه DVR دی وی آر قرار است به چه صورتی تصاویر دوربین مداربسته را روی هارد ذخیره نماید. هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی ساختمان از نظر اخلاقی و قانونی زمانی مجاز است که همه اعضای خانواده از وجود دوربین مداربسته در خانه اطلاع داشته باشند. به افراد متفرقه و مهمانانی که به آن خانه می آیند نیز باید اطلاع رسانی شود تا آن ها بدانند که توسط دوربین مدار بسته، تحت نظارت قرار گرفته اند.

اقدام به ارائه تکنولوژی جدید جهت دید در شب بصورت رنگی نموده اند .دوربین های مداربسته ی که از این تکنولوژی بهره می برند را اصطلاحا استارلایت می نامند. دوربین مداربسته آی پی تحت شبکه در دو نوع بی سیم و با سیم تولید می شود و دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند و قاعدتا قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است. اتصال این دوربین ها از طریق کابل شبکه می باشد و در برخی مدل های این دوربین ها امکان انتقال همزمان صدا و تصویر وجود دارد. تصاویر دوربین های مداربسته آی پی را می توانید در هر مکان و زمانی که باشید از طریق اینترنت به صورت زنده مشاهده کنید.

http://66toolkit.ir