لیست قیمت دوربین مدار بسته ۱۴۰۱ با بهترین کیفیت آبی تِک

می‌توانیم به دوربین هایك ویژن 2 مگاپیكسلی مدل DS 2CE16D0T VFIR3F اشاره كنیم. مادون قرمز با برد 40 متر و طراحی بولت Bullet از ویژگی‌های اساسی این دوربین است كه آن را برای انواع محیط‌های خارجی و بیرونی مناسب می‌كند. اگر بخواهیم اریا سی سی تی وی دوربین‌های مداربسته را تقسیم‌بندی كنیم باید به چند مورد اشاره داشته باشیم. اولین مورد نوع سیگنالی است كه با آن تصاویر دریافت و ارسال می‌شوند. در این صورت ما با دوربین‌های آنالوگ، IP یا تحت شبكه و تركیبی از این دو طرف هستیم.

  • استفاده از این دوربین ها برخلاف نامشان در بازار ایران، منحصر به مصارف صنعتی نیست.
  • اگر تا به حال دوربین مداربسته نداشتید و برای حفظ امنیت محل کار و زندگی خود نیاز به نصب و تعمیرات دوربین مداربسته دارید، این بخش برای شما بسیار کاربردی است.
  • از دیگر نقاط قوط دوربین های هایک ویژن که سبب برتری آن نسبت به رقبا شده است نصب و راه اندازی آسان آن می باشد.
  • پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

دوربین های مداربسته HD عموما با تو تکنولوژی HDCVI و HDTVI در بازار به فروش می رسند و در صورتی که این محصولات از نوع وارداتی باشند هزینه خرید آنها بالاتر از محصولات مشابه مونتاژ داخل می باشد. ولی برای خرید محصولات مونتاژ داخل باید از برند قابل اعتمادی خریداری نمایید. این نوع از دوربین های مداربسته بیشتر مونتاژ ایران هستند و با اینکه برند خاص خودشون رو دارند بیشتر به اسم no name شناخته می شوند. بیشتر دوربین های مداربسته موجود در بازار از این نوع دوربین ها هستند. برای خرید این نوع دوربین های مداربسته باید دقت زیادی به خرج داد چراکه بازار پر است از کالا های بی کیفیت با دوام و طول عمر پایین. البته در سال های گذشته تکنولوژی های جدید تر هنوز وارد بازار نشده بودند و استفاده از دوربین های مداربسته آنالوگ نوعی اجبار به حساب می رفت.

دوربین مداربسته بولت 4 مگاپیکسل دید در شب رنگی IP مدل CC-1371

همچنین با نصب میکروفن بر روی انواع دوربین‌های مداربسته می‌توانید صدا را هم در کنار تصویر داشته باشید. برای نمونه در دوربین آنالوگ، میکروفن مستقیما به دستگاه ضبط DVR وصل می‌شود و می‌توانید به تعداد ورودی‌های صدایی که بر روی DVR قرار دارد میکروفن نصب کنید. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم. در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. دوربین‌های هایک ویژن با توجه به صنعت و مکان استفاده از دوربین، برنامه‌های کاربردی متنوعی ارائه می‌دهند.

برند های دوربین مداربسته

همچنین برخی حرکت های دوربین مانند زوم و فوکوس قابل برنامه ریزی است که حتی بدون دخالت و وجود اپراتور نیز قابل انجام است. این دوربین ها به دوربین های مدار بسته ی سنتی معروف هستند که وضوع آن ها به حداکثر به 960×480 میرسد. هنگامی که شما تصویر را بر روی مانیتور خود مشاهده میکنید آن را به صورت استاندارد یا رزولوشن 1920×1080 مشاهده می‌کنید، در نتیجه تصویر کشیده میشود و تار تر و بی کیفت تر دیده میشود. اگر قصد دارید این نوع دوربین های مداربسته را بصورت پکیج و اقتصادی تر خریداری نمایید کلیک کنید. دوربین های مداربسته شبکه یا IP _ این نوع از دوربین های مداربسته روی بستر کابل های شبکه سوار می شوند.

دوربین مداربسته در دنیای مدرن امروزی و با پیشرفت تکنولوژی همه افراد به دنبال راهکارهای امنیتی بهتر و استراتژی های کارآمدتر برای مقابله با جرایم کاربرد فراوانی دارد. دوربین های مدار بسته در مقایسه با سایر اقدامات نظارتی و امنیتی، ظرفیت عملیاتی بالا و هزینه پایین تری دارند و از این رو، بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. شرکت HIKVISION حدود 8000 کارمند دارد و تعداد 2000 نفر در قسمت تحقیق و توسعه آن مشغول به کار هستند.