لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۸ آبان ترب

اکثر دوربین‌ها ویدئوهایی را ضبط می‌کنند که شبیه فیلم‌های معمولی سیاه و سفید هستند. سازمان‌های اجرای قانون از دوربین‌های امنیتی برای نظارت بر تردد در تقاطع‌ها و جاده‌های شلوغ استفاده می‌کنند. تصاویری که از طریق دوربین‌های مدار بسته قابل مشاهده هستند، می‌توانند توسط افسر در هر زمانی نظارت شوند. کسب و کارهای اداری از دوربین‌های امنیتی برای نظارت بر کارکنان و اطمینان از عدم سرقت وسائل و اطلاعات استفاده می‌کنند.

همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات نصب دوربین مدار بسته وی لحاظ خواهد شد. استفاده از دوربین‌های دید در شب امکان تصویربرداری در شب را فراهم کرده ایمنی بسیار مطلوبی دارد. معمولا دوربین های مداربسته 8 مگاپیکسل که کیفیت تصویر 4K را به شما ارائه می دهند از گران ترین دوربین های مداربسته بازار می باشند. دوربین مداربسته فیش آی دوربین های تختی هستند که به سقف متصل می شوند و می توانند تصاویر 180 درجه از محیط برای شما فراهم نمایند. با استفاده از این دوربین تصاویر پاناروما از محیط برای شما فراهم می شود. این دوربین ها در محیط های درونی استفاده و تنها در زیر سقف قابل استفاده هستند.

کابل شبکه:

دوربین مداربسته آنالوگ که عموما به صورت روز و شب عرضه می شوند می توانند در نور و روز تصویر رنگی و در شب تصویر سیاه و سفید تولید کنند. الیته نسل جدید دروبین مدار بسته آنالوگ از فناوری بهینه سازی تصویر نیز بهره می گیرند تا در تاریکی اقدام به تولید تصویر رنگی نمایند. کلمه AHD مخفف کلمه “Analogue High Definition” است و به مفهوم دوربین مداربسته آنالوگ با کیفیت HD می باشد.

  • دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود.
  • یعنی همان میزان نقطه نورانی داریم، اما نقاط نور را به میزان لازم دریافت نکرده و کیفیت نامناسبی دارند.
  • مشاوره رایگان در زمینه تجهیزات امنیتی با توجه به نیاز خود را دریافت می کنید.
  • به طور کلی، این بدان معنی است که سیستم های مدرن دوربین مداربسته دیجیتال برای نصب و نگهداری نیاز به کار کمتری دارند، به این معنی که تأثیر کمتری روی خط اصلی شما خواهد داشت.
تفاوت بنیادین این سیستم ها ارتقا کیفیت و رزولوشن است که بر اساس آن نیاز کاربری و احراز هویت تغییر بسیاری کرد. همچنین در این سیستم ها می توان به صورت محلی روی خود اریا سی سی تی وی دوربین روی اسلات کارت حافظه ذخیره سازی را انجام داد. تقریباً هر سیستم امنیتی مدرن شهری دارای نوعی اپلیکیشن همراه است که درجات مختلفی از کنترل را به کاربر می‌دهد.

موارد استفاده از دوربین های مداربسته

شما هم ممکن است جزو افرادی باشید که دارای باغ و ویلا در مناطق خوش آب وهوا هستند که اوقات فراغت خود را در ویلا و باغ های خود سپری می کنید و در آنجا به تفریح و استراحت می پردازید. بسیاری دیگر از افراد این امنیت را توسط سگ های نگهبان تامین می کنند اما این سگ های نگهبان نیز خود نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. اما مناسب ترین راه و بهترین راه استفاده از پکیج های محافظتی دوربین های مداربسته و دزدگیر می باشد که هم امنیت بیشتری را ایجاد می کنند و هم نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه ها دارد. در هر صورت انتخاب هریک از موارد زیر یکی از مواردی که خیلی برای شما مناسب می باشد وتوانایی شما را در افزایش ایمنی و نظارت بر باغ یا ویلایتان افزایش می دهد استقرار یک سیستم نظارت تصویری در ویلا می باشد. البته برند های دیگری نظیر سامسونگ، ایمو، هایواچ نیز محصولات با کیفیتی ارائه میدهند.