لیست قیمت دوربین‌ مدار بسته، ۱۸ بهمن ترب | arya-cctv

در مورد دوربینهای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.

  • زیرا دوربین هایی که می توانند شرایط سخت سرمایی یا گرمایی را تحمل کنند ممکن است قیمت بالایی داشته باشند.
  • همچنین ویژگی اصلی آن امکان دسترسی به رزولوشن 1080 و 720 پیکسل می باشد.
  • بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

قیمت داهوا نسبت به سایر برند های نظارت تصویری دنیا مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. در لیست قیمتداهوا انواع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر با قابلیت های متنوع و ویژگی های مختلف وجود دارند که هر کس می تواند بسته به نیاز خود و همچنین متناسب با بودجه خرید خود، محصولات مورد نظر را خریداری کند. در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد.

دوربین کوچک شارژی Tuya smart s2

در صورتی که به دنبال سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی که از چیپست مناسب استفاده میکنند انتخاب نمایید ما به شما داهوا را پیشنهاد میکنیم. ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود. یک هارد با ظرفیت یک ترابایت مناسب برای ذخیره تصاویر تا چهار دوربین می باشد. در گذشته بالاترین کیفیت که روانه بازار می‌شود ۲ مگاپیکسل بود اما امروزه با لطف شرکت های چینی می توانید دوربین های ۳ مگاپیکسل ، ۴ مگاپیکسل ، ۵ مگاپیکسل مونتاژ می شوند . استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند. فراگستر یکی از شرکت های گارانتی هایک ویژن است که برخی فروشندگان هنگام توضیح ممکن است از عبارت قیمت هایک ویژن فراگستر استفاده کنند.

دوربین مداربسته دام

البته دوربین های بی سیم قیمتی کمتر از یک میلیون تومان دارند و نیاز به تجهیزات جانبی ندارند و به راحتی توسط خودتان نصب و راه اندازی می شود. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و …

پکیج دوربین مداربسته یوشیتا 8 عددی

امروزه، دوربین های مداربسته به دو صورت دوربین های تحت شبکه و دوربین های آنالوگ تولید می شوند. دوربین های تحت شبکه به دوربین هایی گفته می شود که برای ارسال تصاویر به شبکه وای فای نیاز دارند. مجله خبری دوربین مداربسته آریا اما دوربین های آنالوگ دوربین هایی هستند که برای ارسال تصاویر نیازمند کابل و سیم هستند. زیرا این دوربین ها طرفداران بیشتری دارند و بهتر می توانند در محیط مورد استفاده قرار گیرند.

http://66toolkit.ir