لیست قیمت دوربین مداربسته ارزان + خرید اینترنتی

با درنظرگرفتن همه این موارد می‌توانید دوربین مدار بسته‌ای را با توجه به بودجه‌تان خریداری کنید. اگر نکته‌ای لازم بوده عنوان شود اما ما آن را از قلم انداخته‌ایم، لطفا آنها را با ما درمیان بگذارید. این دوربین‌ها برای خواندن و ذخیره داده‌ها در مراکز ثبت پلاک به کار می‌رود. این مدل‌ها راه‌حلی ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان‌ها ازجمله ثبت و نظارت بر پرداخت عوارض، مدیریت مدت‌زمان اقامت هتل و از همه مهم‌تر، پارکینگ خودرو ارائه می‌کنند. این دوربین مخفف تشخیص خودکار شماره پلاک است و برای به‌دست‌آوردن اطلاعات لازم در مناطق پرترافیک برای موارد امنیتی سودمند است. همان‌طور که از نام آن پیداست این دوربین‌ها را برای عملکرد بهینه در شرایط بسیار تاریک طراحی کرده‌اند.

  • استفاده از این دوربین ها در محیطهایی مانند سالن های بزرگ، سوله ها و فضاهای تفریحی بزرگ بسیار مناسب است.
  • کیفیت تصویربرداری دوربین IP به مراتب از دوربین آنالوگ قدرتمندتر است.
  • به دلیل ساختار دوربین های دام مناسب برای محیط های داخلی و سقف هاست.
  • دوربین های مداربسته بر اساس شکل و ظاهر نیز به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند.
  • این دوربین‌ها تصاویر را از طریق اینترنت به اشتراک می‌گذارند، بنابراین تصاویر دوربین‌های مدار بسته به راحتی قابل دسترسی هستند.
  • با این حال قیمت دوربین مداربسته برند سونی بسیار بالا است و همین موجب شده است که مشتریان محدودی داشته باشد.

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان دنیای مداربسته تماس حاصل فرمایید. برای چت در WhatsApp با پرسنل فروش هایک ویژن پلاس اپراتور مورد نظر خود را انتخاب و صحبت کنید. این نوع سیستم نظارتی برای خواندن و ذخیره اطلاعات روی پلاک‌های ثبت استفاده می‌شوند و یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازمان‌ها از جمله پرداخت هزینه، مدیریت اقامت در هتل و غیره است. برای فضای بین شهری که بخوایم دید کامل ۳۶۰درجه داشته باشیم باید از سری دوربین های اسپید دام که با کیفیت Full HD تصویر میدهد استفاده کنید.

نصب دوربین با بهترین کیفیت و بهترین قیمت دوربین مدار بسته تعمیرات دوربین مدار بسته

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خردادنیوز است و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است. نام کاربری و رمز عبور، همانیست که در دفترچه راهنمای دستگاه DVR آورده شده است. بقیه گزینه‌ها را در حالت پیش فرض قرار داده، اطلاعات را Save کنید و روتر WIFI را خاموش و روشن کنید. اکثر مردم داشتن دوربین های مخفی را به داشتن دوربین های واضح ترجیح می دهند! به طور مثال، شما باید مطمئن باشید که دوربین خود را به گونه ای قرار می دهید که به حریم خصوصی همسایه شما نفوذ نکند ، به ویژه اگر از آن اطلاعی نداشته باشند.

پک 2 عددی دوربین ای ویژن مدل A022S (سری فوق حرفه ای)

این نوع دوربین‌ها امنیت کامل فضاهای مسکونی، اداری و تجاری را برقرار می‌کنند. مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد. بنابراین برای اینکه بهترین اریا سی سی تی وی دام را انتخاب کنید باید به تمامی موارد ذکر شده توجه کنید. پیش از خرید می توانید با کارشناسان فرافن مارکت تماس گرفته تا ضمن اطلاع از قیمت محصولات، از مشاوره آنها استفاده کنید. ضمن اینکه علاوه بر خرید تکی دوربین های دام می توانید پکیج های دوربین مداربسته دام را با قیمت مناسب تری خریداری کنید.

با استفاده از این قابلیت کاربر می­تواند محدوده­ای را در تصویر مشخص کند. دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود. از نظر قیمت می توان گفت AHD از ارزان قیمت های بازار است و دوربین های fULL HD 1080P در بازار ایران بین 20 تا 50 دلار فروحته می شوند.