لیست تمامی برند های دوربین مدار بسته دوربین مداربسته | arya-cctv

برندهای دوربین مداربسته متعددی در بازار وجود دارند که اکثرا محصولات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند. اما در بین همه آنها، چند برند برتر وجود دارد که از نظر کیفیت و خدمات متمایزتر از بقیه هستند. به همین منظور این مقاله را برای آشنایی شما با بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان و ایران آماده کرده‌ایم. شرکت سونی در سال 1946 توسط “ماسارو ایبوکا” در ژاپن پایه گذاری شد که یکی از برندهای سرشناس و معروف سیستم های امنیتی می باشد. این برند سال هاست که جز برترین هاd بازار ایران به شمار می آید و جزء شرکت ها و کمپانی های قدیمی تولید کننده دوربین های مداربسته است و با تولید محصولات با کیفیت توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. اما دوربین مداربسته بوش از عیب بزرگی نسبت به سایر دوربین ها برخوردار است .

دوربین مداربسته برند یونی ویو (Uniview)

شرکت یونی ویویونی ویو دیگر برند تازه وارد فعال در زمینه طراحی و ساخت انواع دوربین مداربسته به حساب می آید. جالب است بدانید که یونی ویو به عنوان یکی از مهم ترین برند های موجود در لیست برند های برتر دوربین مداربسته به حساب می آید. لیست برند های برتر دوربین مداربسته برند های زیادی را در خود جای داده است ولی یونی ویو به عنوان برترین برند طراحی کننده سیستم های دیجیتال شناخته شده است. دوربین های مداربسته IP طراحی شده توسط این شرکت نه تنها قدرت عملکردی بالایی دارند، بلکه طول عمر زیادی داشته و شما با خیال راحت می توانید آنها را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. در این قسمت ما به معرفی برند های دوربین های مداربسته ساخت ایرانپرداخته و به شما کمک می کنیم تا بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی را خریداری کنید. همچنین مواردی که می تواند برای شما مشتریان عزیز مهم باشد را به صورت کامل در این قسمت تشریح میکنیم و به مواردی چون قیمت دوربین مداربسته، کیفیت و گارانتی گریزی خواهیم زد.

http://66toolkit.irشرکت پاناسونیکآخرین برندی که ما قصد صحبت در مورد آن را داریم، پاناسونیک می باشد. نمی توان یک لیست مربوط به برند های برتر دوربین مداربسته را طراحی کرد و نام پاناسونیک را در آن قرار نداد. پاناسونیک یکی از محبوب ترین و معروف ترین شرکت های فعال در زمینه طراحی انواع لوازم دیجیتال به حساب می آید. خدمات و محصولات تولید شده توسط پاناسونیک، به علت داشتن یک سری ویژگی های خاص و کلیدی اهمیت زیادی دارند.

برند ناظر

دوربین مدار بسته پاناسونیک از نظر کاربرد در انواع مختلفی تولید شده اند. یکی از مهمترین مزایای محصولات شرکت پاناسونیک سخت افزار حرفه ای است که استفاده ازآن را در شرایط محیطی نامناسب مانند محیط های آلوده، با گرد و غبار و غیره نسبت به برندهای دیگر ارجح تر کرده است. این شرکت با عدم تولید مجله خبری دوربین مداربسته آریا دوربین های توربو اچ دی بخشی از بازار را به رقبای خود واگذار کرده . قیمت بالای محصولات این شرکت نیز بعث شده است تا این شرکت پس از هایک ویژن و داهوا در رده سوم این صنعت جا خوش کند.. آلتون سیستم، فروشنده انواع دوربین های مداربسته، دستگاه کنترل تردد و دستگاه ضبط کننده ویدیویی است.

دستگاه NVR داهوا مدل DH-NVR5432-4KS2

برند بوش نمونه ای از بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد که ساخت کشور آلمان است. برند بوش در حال حاضر یکی از بهترین برندها در زمینه ی تولید تجهیزات نظارت تصویری، لوازم خانگی و تجهیزات نظارت تصویری هم چون دوربین مدار بسته می باشد. در بهترین برند دوربین های مدار بسته بوش از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. همین امر موجب شده تا برند بوش به یکی از کمپانی های برتر تولید کننده ی تجهیزات الکتریکی تبدیل شود. برند بوش از سال 2008 تا به امروز در تولیدات خود از تکنولوژی تحت شبکه استفاده نموده است. البته در این میان شاید آگاهی از بهترین برند و شناخت 10 برند برتر دوربین مداربسته کمک موثرتری به خریداران و هم به فروشندگان و عرضه کنندگان این محصول کند.

  • این شرکت قدمت زیادی داشته و به خاطر محصولات با کیفیتی که تولید می‌کند شناخته‌شده است.
  • برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد.
  • برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد.