لحظه زورگیری وحشیانه مقابل دوربین‌های مداربسته

کلمه دوربین مداربسته ترجمه واژه انگلیسیClosed Circuit Televisionیا به صورت کوتاه CCTV می باشد. دوربین آنلاین فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرده و به مدت 5 سال فروش خود را به صورت آنلاین انجام می دهد. دوربین آنلاین گستره ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه می کند. (ارسال سریع) (ضمانت بهترین قیمت) (تضمین اصل بودن) که این سه اصل اولیه کار خود می داند. ، بر آن آمده که دوربین‌ مدار بسته‌ ایرانی پارس بین را که هدف اصلی آن بر آورده کردن انتظارات شما از امنیت است را وارد بازار کند. پیش فرض دارای امکانات PoE می­‌باشد و در انتها می‌توان به گارانتی و پشتیبانی این شرکت از محصولات تولیدی خود به مدت 24 ماه و خدمات پس از فروش 7 سال اشاره کرد .

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی قطر به وقت ایران

در صورتی که سوالی در ارتباط با دوربین های خانگی ، نحوه نصب و قیمت آن ها دارید ، در قسمت زیر کامنت بگذارید ، در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهیم بود. ویدئوهایی که arya-cctv.ir خانگی ضبط می‌کند، نمی‌تواند بر روی خود دوربین ذخیره شود. اکثر دوربین‌های نظارتی خانگی از سرویس‌های ابری (کلود- cloud) برای ذخیره‌ی ویدئوها استفاده می‌کنند و به این شیوه، امکان دسترسی به ویدئوها از محل‌هایی غیر از خانه را فراهم می‌کنند. بعضی از مدل‌ها اسلات دارند و وقتی که بخواهید به ویدئوها دسترسی داشته باشید، می‌توانید به آن مموری‌ها مراجعه کنید؛ اما مشکل این است که دوربین‌هایی که این ویژگی را داشته باشند، انگشت‌شمارند.

تفاوت دوربین مداربسته بیسیم با دوربین مداربسته سیم دار در زمان نصب و انتقال تصاویر به دستگاه ظبط کننده ویدئو است. دوربین های مداربسته بیسیم اطلاعات دوربین را از طریق وای فای انتقال میدهند. برای ضبط تصاویر روی یک کامپیوتر باید دوربین مداربسته آنالوگ به یک مبدل دیجیتال که به روی کامپیوتر نصب است، اتصال پیدا کند. هارد دیسک اینترنال برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته مورد استفاده قرار می گیرد. توصیه می شود از هارد دیسک های 300 و 500 گیگا بایتی استفاده نکنید چونکه تولید این نوع هارد دیسک ها سال ها است که متوقف شده است و هارد دیسک های 300 و 500 گیگابایتی موجود در بازار تعمیر شده هستند و بازدهی بلند مدت نخواهند داشت.

  • هدف از خرید دوربین مدار بسته به چند اصل منتهی می شود؛ حفاظت، حراست و ایمنی، کنترل ترافیک، کنترل، مدیریت و نظارت و در نهایت آموزش و تحقیقات.
  • در یک مجموعه همانگونه که حفاظت از تجهیزات و وسایل شرکت امری ضروری و بدیهی به شمار می آید، ایجاد حس آرمش و اطمینان خاطر در کارکنان به همان اندازه دارای اهمیت می باشد.
  • ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون از شرکت‌های تابعه کمپانی ال جی گروپ می‌باشد و در عمل بخش صنایع الکترونیکی این گروه کره‌ای به‌شمار می‌آید.

دی وی آر‌ها دارای پورت‌ها و ورودی‌های مختلف کابل و سیم هستند و برخی از مدل‌های آن‌ها دارای ورودی صوتی برای اتصال میکروفون نیز هستند تا دی وی آر قادر به ضبط صدا به همراه تصویر باشد. دوربین مداربسته در این روز ها نقش اول را در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سراسر جهان بر عهده دارند. انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است .

این نوع از دوربین مداربسته دام به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است و اگر به تعداد دوربین مداربسته زیادی نیاز دارید، این مورد گزینه مناسبی برای شماست. با خرید یک دستگاه dvr و کانکت کردن دوربین های دام به آن، به راحتی می توانید تصاویر را بصورت یکپارچه دریافت کنید و از خریدی مقرون به صرفه لذت ببرید. اولین و مهم‌ترین قدمی که باید بردارید، این است که شرکتی قابل‌اعتماد پیدا کنید تا دوربین مداربسته، دستگاه DVR یا NVR، نرم‌افزارهای کاربردی جهت انتقال تصویر دوربین مداربسته روی کامپیوتر و گوشی موبایل و هر خدمت اضافه‌ای را از آن تهیه کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین مداربسته قابلیت تنظیم ارتفاع دوربین‌ها است. دوربین‌های مداربسته با قابلیت تنظیم ارتفاع و دید کامل به همه قسمت‌های ساختمان و مکان موردنظر کمک می‌کنند تا از همه جزئیات محیط اطراف مطلع باشید. در گذشته برای آنکه دوربین‌ها دید کلی از همه بخش‌های محیط داشته باشند مدام نیاز به حضور یک متخصص برای تغییر و جا به جایی دوربین داشتند. این امر به شما کمک می‌کند تا در هرکجا و هر زمان که بخواهید به صورت آنلاین تصویر مکان موردنظر و رفت و آمدهای آن‌جا را چک کنید.

دستگاه ضبط

دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارد که برای انتخاب آن ها باید به کاربرد ، مکان ، نوع مناسبتی ، شرایط جوی و … دقت کرد تا دوربین مورد نظر را خریداری کنیم. دوربین های مدار بسته در نوع ها و ویژگی های مختلف ، تنظیمات متفاوتی نیز دارند. در این مقاله کارکرد ها ، ویژگی ها و انواع دوربین های مدار بسته مورد بررسی قرار میگیرد. رمزگذارهای ویدئویی امکان انتقال سیستم های دوربین مداربسته آنالوگ به برخی از سیستم های شبکه را فراهم می کند و کاربران را قادر می سازد از سخت افزار ارزان تر و ویژگی های مدرن استفاده کنند. این نرم افزار امکان اتصال سیمی را می دهد و سپس سیگنال های ویدئویی را دیجیتالی می کند و آن ها را به یک سیستم مبتنی بر IP سیمی یا بی سیم ارسال می کند که قابلیت نمایش در دیوایس های شخصی را فراهم می سازد. عوامل تاثیرگذار بر قیمت دوربین مداربسته شامل نوع دوربین، برند، کیفیت تصویر، جنس بدنه و سنسورهای مختلف است.

این نوع دوربین است که نمی توانید از روی آن پنهان شوید زیرا می تواند بر اساس تابش گرما تصاویر ایجاد کند ، به این معنی که می تواند همه چیز را بر اساس درجه حرارت مشاهده کند. شما معمولاً یک دوربین امنیتی حرارتی خریداری نمی کنید ، زیرا این یک مدل گران قیمت است که معمولاً فقط در پروژه های خاص استفاده می شود که نیاز به سرمایه گذاری جدی دارد. همچنین این نوع دوربین است که در بیشتر کشورها به مجوز ویژه احتیاج دارد ، بنابراین برای استفاده از آن به مجوز نیاز دارید (معمولاً توسط ارتش تأیید می شود).

با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد. Nest به یکی از مهره های اصلی بازار دوربین مدار بسته تبدیل شده است. این برند به عنوان یک تولید کننده آمریکایی، دارای مجموعه ای عظیم از دوربین های مدار بسته است. آنها در واقع به دلیل ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته شده اند. در حال حاضر این شرکت لیست بلند بالایی از چندین دستگاه مختلف اتوماسیون خانگی را ارائه داده است.

در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد. CCTV‌ مخفف تلویزیون مداربسته بوده و معمولا تحت عنوان نظارت تصویری شناخته می شود. واژه ” مدار بسته ” بدین معنا است که برخلاف تلویزیون ” عادی ” که به طور گسترده برای عموم پخش می شود ، پخش معمولا به تعداد محدودی از نمایشگرها ( بسته ) منتقل می شود. شبکه های دوربین مداربسته معمولا برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می کند. هدف اصلی دوربین مداربسته گرفتن نور و تبدیل آن به سیگنال ویدئویی است.

رزولوشن دوربین مدار بسته D1