قیمت دوربین مدار بسته نصب دوربین مدار بسته نصاب دوربین مداربسته

از جمله مهم ترین انواع دوربین می باشند که برای خرید دوربین مداربسته بهتر است ویژگی های اصلی هر کدام را بدانید. شروع فعالیت برند هایک ویژن در زمینه تجهیزات امنیتی مانند دوربین مداربسته، دوربین های آنالوگ بوده است؛ اما امروز در زمینه دوربین های تحت شبکه نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد. همچنین برند هایک ویژن هیچگاه از تکنولوژی های جدید عقب نمانده است و همواره جدیدترین فناوری ها را در دوربین های خود بکار می برد. قیمت دوربین مداربسته برند هایک ویژن نیز با توجه به امکانات و کیفیت که در اختیار کاربر قرار می دهد، بسیار مقرون به صرفه می باشد. در حال حاضر با توجه به امکانات دوربین های مداربسته جدید مانند اتصال به اینترنت و شبکه، برقراری ارتباط صوتی دوطرفه و … دوربین ها می توانند خیلی از مشخصات حضور فیزیکی در یک نقطه را شبیه سازی کنند .

  • برند بوش در زمینه دوربین مداربسته در سال 2001 و با نام Bosch Security آغاز به فعالیت نمود.
  • معمولا نمایندگی های مجاز فروش، این خدمات را به صورت رایگان به شما ارائه می‌دهند.
  • تفاوت اصلی WDR با DWDR در این است که DWDR بر خلاف WDR که به سنسور تصویر وابستگی دارد، تنها به چیپ DSP تکیه دارد.
  • با نصب این مدل از دوربین در موزه‌ها و ساختمان‌های حساس، در شب‌ها و زمان تعطیلی در صورتی که هرگونه حرکتی مشاهده شود آژیر دستگاه به صدا در می‌آید و یا به صورت مستقیم به مرکز پلیس اطلاع داده می‌شود.
  • انتخاب بهترین ها از میان برند های دوربین مداربسته کار ساده ای نیست.

برای دریافت راهنمایی در رابطه با دوربین مداربسته در واتس اپ پیام دهید. علاوه بر این موارد باید برای این دوربین ها اینترنتی مجزا تدارک دید. همچنین ممکن است که به هارد مناسب برای ذخیره سازی اطلاعات دسترسی نداشته باشند.

دستگاه ان وی آر داهوا DHI-NVR4116HS-4KS2/L

ما در این سایت سعی در معرفی محصولات مناسب داریم، پس می‌توانید با خاطری آسوده خرید کنید و از پشتیبانی پس از خرید نیز بهره ببرید. البته باید در نظر داشت برای در نظر گرفتن مکان‌هایی که امنیت حرف اول را می‌زند استفاده از دوربین‌هایی با قابلیت‌هایی نظیر دنبال کردن سوژه، دید در شب، حذف آلارم‌های کاذب، تشخیص وسایل نقلیه و انسان به صورت تفکیک شده و قدرت زوم بالا، ضروری arya-cctv.ir است. از دوربین مدار بسته برای اولین بار در سال 1942 در زمینه هوا و فضا در آلمان استفاده شد و پس از 30 سال این تکنولوژی به طور رسمی پا به عرصه ظهور در انظار عمومی گذاشت و برای کنترل ترافیک در آمریکا مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا تنها دوربین های مداربسته آنالوگ (غیر دیجیتال) ساخته شده بودند که کیفیت پایین تصاویر و عدم دسترسی به شبکه از معایب آن به شمار می رفت.

تصاویر/ همایش سربازان عرصه تبلیغ و تربیت دینی در مدارس آموزش و پرورش استان اصفهان‎‎

کلا اینو بدونین که مثلا دوربین های مداربسته AHD با سنسور سونی به نسبت دوربین با سنسور غیر سونی حدوداً حداقل ۲۰ هزار تومان ارزون تر هست . اگر قصد نصب بهترین دوربین مداربسته در فضای داخلی دارید، حتما دام بهتره و اگر قصد نصب دوربین در فضای خارجی دارید که دوربین بولت یا بالت گزینه ی بهتری هست. بسته به نوع سیستم دوربین مداربسته، ضبط کننده، دوربین ها و مانیتور آن با سیگنال بی سیم، کابل شبکه یا کابل کواکسیال متصل می شوند. تجهیزات دوربین مداربسته برای ارائه نظارت ضبط شده یا بی‌درنگ بر روی یک قلمرو بزرگ، به عنوان مثال، محیط اموال، تأسیسات ذخیره‌سازی، پارکینگ‌ها، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و ساختمان‌های اداری استفاده می‌شود.

پلیس می‌تواند با مشاهده پلاک خودروی متخلف، راننده مربوطه را شناسایی و جریمه کند. دیگه چه اتفاقاتی باید بیفتد تا امثال من بفهمیم هدف اسلام و ایران است . در ادامه هر پاساژ را با توضیح مختصر و تصاویری از این پاساژها برای آشنایی بیشتر به شما معرفی می کنیم. علاوه‌برآن ظاهر دوربین تمیز و مرتب است که باعث می‌شود در اماکنی مانند موزه، کاخ یا خانه‌های بزرگ و لاکچری بیشتر طرفدار داشته باشد.

دوربین هایی که تصاویر را HD ضبط می کنند، به هارد بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات تاثیر می گذارد. این یکی از مواردی است که اگر چه ممکن است که در قیمت دوربین مداربسته به طور مجزا تاثیر نداشته باشد. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعاتی هر چند اندک اما مهم را در اختیار شما قرار داده باشیم. اما خواهشمندیم باز هم برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید سیستم دوربین مداربسته کارامد با بهترین قیمت به صورت رایگان از مشاوران فنی شرکت ایران الکترونیک اطلاعات کسب نمایید. قیمت نصب دوربین مدار بسته به هزینه‌های جانبی چون هزینه‌های کابل کشی و اجرت نصاب دوربین بستگی دارد.

از این نظر دوربین ها به دو دسته داخلی (ایندور یا Indoor) و خارجی (اوتدور یا Outdoor) تقسیم می‌شوند. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند. امتیاز دیگری که برخی از دوربین‌های مداربسته در اختیار ما قرار می دهند، قابلیت تشخیص چهره است، به این معنی که دوربین قادر است چهره‌های جدید و چهره‌های آشنا را تشخیص دهد. بنابراین شما می‌توانید ترتیبی دهید که تنها در صورت مشاهده چهره‌های ناآشنا به شما پیام هشدار داده شود.

قبل از اینکه ما به نکات فنی نحوه نصب یک دوربین ایمن بپردازیم، ابتدا باید در مورد آماده سازی بحث کنیم. برنامه ریزی فقط خرید و فروش دوربین مداربسته و ساده سازی نصب دوربین مداربسته نیست، بلکه اطمینان از این است که سیستم امنیتی شما متناسب با نیازهای امنیتی ملک شما است. بسیاری از مردم بعد از اینکه دوربین امنیتی را خریداری کردند، شروع به برنامه ریزی می کنند. در عوض، با یک چک لیست امنیتی و ارزیابی وضعیت امنیتی فعلی خود شروع کنید. هدف از این فرآیند تعیین آسیب پذیری های امنیتی شما و شناسایی نقاط دسترسی اصلی است. از این اطلاعات برای تعیین اینکه اندازه و نوع سیستم امنیتی نیازهای شما را برطرف می کند استفاده کنید.